AndroidHealthClinic

Lockerz

Inderdaad, redeem liever die roze ipod die toch niemand wil hebben, en cash 150$, ipv voor 50$ te gaan die in 3 seconden weg is. :')

Eens kijken wanneer die Regional Redemptions zijn. Al zal daar logischerwijs sowieso alleen maar paypal inzitten nu ik daar zo over nadenk.

Inderdaad, redeem liever die roze ipod die toch niemand wil hebben, en cash 150$, ipv voor 50$ te gaan die in 3 seconden weg is. :')

Eens kijken wanneer die Regional Redemptions zijn. Al zal daar logischerwijs sowieso alleen maar paypal inzitten nu ik daar zo over nadenk.

idd,

hmm daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.. ben benieuwd idd

Ik wil ook wel geinvite worden

Kun je zelf doen. Lockerz.com

Ja kak, heb ik de redemption gemist. Jij nog wat gescoord flash?

wees blij! nee ik nie, denk dat mn account nu naar de klote is, "geflaged'
ze detecten lrc nu blijkbaar.. (enesce had wel veel veranderd maar heeft niet geholpen blijkbaar)

Heb nog wel een andere account, maar jah we zien wel.. mn oude doet het nog wel (tot nu toe)

Nog nieuws eigenlijk? Zijn de redemptions te doen of is het voor goed over? :p

Die prijzen :eek:
De laatste keer dat ik erop zat (2 jaar geleden) waren die prijzen nog redelijk te doen. 7500 voor een ipod, jeez...:rolleyes:

Zijn er nog mensen die bezig zijn, of is iedereen gestopt?

Hahaha wat is lockerz, na die 24/7 redemption ging het allemaal bergafwaarts. Toen ze minder ptz gingen geven voor korte filmpjes was het over.

Zijn er nog mensen die bezig zijn, of is iedereen gestopt?

hehe dacht er ook over om deze vraag eens te posten...

al maanden niks gedaan... gister nog ff gekeken...

volgens mij is het compleet gedaan met redemptions, veiling zie ik ook niet,

zover ik kan zien alleen op sommige momenten items in de shop tegen 90% korting... (alleen ja vind ze maar dan snel...)

Lol ja ik was me kamer aan het opruimen, en vond toevallig onderop nog dat lockerz T-shirt. :D

Ja 24/7 is pleite zo te zien. En in de shop verzenden ze toch driekwart niet naar NL. :')

Ach, het was leuk geweest.

Lol ja ik was me kamer aan het opruimen, en vond toevallig onderop nog dat lockerz T-shirt. :D

Ja 24/7 is pleite zo te zien. En in de shop verzenden ze toch driekwart niet naar NL. :')

Ach, het was leuk geweest.

idd, heb toch wel een 1500€ er weggehaald.. in spullen en paypal.

Wie weet wat de toekomst brengt... zo nu en dan eens ff om het hoekje kijken... heb nog zat pntz anders maar eens inwisselen

ff deze onder het stof weghalen...

iemand nog up to date wat er nog gebeurd op die site?

tabak??

.

Oh lockerz is nog online? :p

Heb nog wat punten denk ik, heb ze al lang opgegeven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven