MuscleMeat

Lockerz

:D

Ja je hoeft niet steeds die hele catalogus door te zoeken. Dat was vooral handig toen back in the days alle video's evenveel punten waard waren, en het dus het meeste loonde om de korte te kijken. Nu zijn de punten afhankelijk van de lengte dus maakt het opzich niet heel veel uit.

Ah op die manier. Hoeveel punten haal jij eigenlijk per dag?

Nul. :p Ik ben behoorlijk inactief de laatste tijd. Ik zit al een tijdje op 40k dus het heeft ook niet zoveel zin om er meer te halen.

LPA is gewoon een PLAY manager, waarbij je dus achter elkaar video's kan kijken in 1 venster die je kan ordenen op lengte e.d.. Maar in principe kan lockerz het detecteren omdat je een flink aantal video's tegelijk opvraagt.

Niemand kan echt zeggen of er mensen gebanned door zijn.

ja klopt, heb daarom Paranoid mode aangevinkt

"disables any functionality that has more than a negligible amount of risk of being detected by Lockerz.

Note that this option will slow down video fetching significantly".

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Nul. :p Ik ben behoorlijk inactief de laatste tijd. Ik zit al een tijdje op 40k dus het heeft ook niet zoveel zin om er meer te halen.

idd, ik ook zoiets.. meer halen is idd nutteloos als je het toch bijna niet kunt gebruiken

Hoeveel ptz geef je dan uit op een gemiddelde veiling die je wint? 40k lijkt me namelijk niet zo erg veel..?

We've got bad news...and good news.
The bad news is that we are out of stock of the game you redeemed in the Video Game redemption. The good news is that we will be sending the equivalent in PayPal funds to this email address in the next 48 hours:)
Thanks for your loyal membership!
Best,

:D beter, heb toch geen ps3

:D

gaat goed de laatste dagen,

300$ paypal binnen
50$ icard binnen
paypal ipv bioscoopkaartjes bevestiging
paypal ipv ps3 game

Er komt een general redeem aan fzoiets.. ik denk jeej maar snap nog altijd niet wtf het is.
Pls flash of tabakstiaan :D

5K ondertussen

Er komt een general redeem aan fzoiets.. ik denk jeej maar snap nog altijd niet wtf het is.
Pls flash of tabakstiaan :D

5K ondertussen

Redemption: op bepaalt tijdstip gaat [Link niet meer beschikbaar] open,
waar je dus moet inloggen, (lockerz username en pass, prijs slecteren, en je adres gegevens ed moet invullen, plus een kapatcha en een som moet oplossen (voor controle, 30+1- bv)

waar je dus je je pntz kunt inwisselen (redeemen) voor spullen

dit zit er in de volgende redemption: [Link niet meer beschikbaar]

ben je minuut te laat is alles bijna al weg... makkenlijkse is een tool te gebruiken, (PM me maar als je meer uitleg wilt)

Nintendo DS game binnen gekregen..:cool:

Zijn jullie ook een V.I.P. High roller oid? :o

Ik kan blijkbaar VIP auctions zien, maar het ziet er niet echt goedkoper uit.

Zijn jullie ook een V.I.P. High roller oid? :o

Ik kan blijkbaar VIP auctions zien, maar het ziet er niet echt goedkoper uit.

Yup,

veilingen sucks...

stock voor de redemptions worden wel steeds beter :eek::D

maar goed vast weer mega lag/druk

UW/shoppers zijn nog de beste..

Over welke prijzen hebben we het dan met die redemption? Mijn ptz beginnen wat te stagneren, en heb nog altijd 5k :p

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Er komt een redemption aan en ik vind die k*t tool niet meer die om de 3 seconden checkt :p

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Damn welke k*ttool is dat nu weer help :D

als je nou eens gaat werken kan je de spullen die je wil redeemen gewoon kopen

****ing no job having freeloader

komaan gast hahaha is niet eens een reactie waardig :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Btw vanaf dat je in zo'n redemption zit, wat is de beste 'tactiek'? Alles kost damn weinig, ik kan zowat alles kopen. Er moet iets zijn dat ik niet snap :p

Beste tactiek is geen laggy internet hebben en zo snel mogelijk pakken wat je pakken kan.

Terug
Naar boven