AndroidHealthClinic

Log eerste kuur: 10 weken primo @ 500 mg

ehm

100 kilo op 12% dan maar, maar dan moet ik cutten tijdens me kuur en dat ga ik niet doen denk ik, dus nu lekker doorgroeien en dan later cutten.

Miss wat T3 aan het einde?

T3 verhoogt enkel je stofwisseling dus dan kan je inplaats van dat beter gewoon minder eten. Maar blijf gewoon schoon bulken man ;)

Die kop van jouw blijft lachen btw :D

edit: Pak trouwens gewoon 1ml test e erbij, ik denk dat je dan minder die mood swings hebt ;)

ik ben benieuwd naar je progressie over 7 weken.
plaats je dan opnieuw een foto?

succes nog

Zonder hoofd dan graag tjooky.:D

• Topic Starter Topic Starter
:stfu:

:P

:flipoff:

ff geen troep maken hier verder plz!!!

Begin stats 94 kilo en nu al 100 kilo. Ben je binnen 3 weken 6 kilo aangekomen met primo ja. Klinkt goed, waar denk je dat deze gewichtstoename vooral in zit?

ben wel vetter geworden hoor, en mijnbuik is een beetje opgeblazen (denk van de vocht) maar dr zit zeker wel 2 kilo pure spiermassa bij weet ik zeker!!!

Heb je ook een foto voor aanvang kuur? Of zie je nu na 2.5 week nog niet zo heel veel verschil? Zou wel leuk zijn, fotootje voor, tijdens en na de kuur.

Succes iig kerel! :thumbs:

2 kg vvm? weet je hoeveel biefstuk dat is.

uuuuh... 2 kilo? ;)

Foto's van voor de kuur staan in mijn gallerij he ;)

Interessant log man, gainse!

ben altijd benieuwd geweest naar primo. Helaas vind ik het financieel niet zo aantrekkelijk voor wat het doet. Mischien ooit een keer puur voor de ervaring :)

succes iig :thumb:

Goede gains zover man, ben zeer benieuwd naar de eindresultaten! Neem aan dat je wel in je vetpercentage wilt zakken. Ben je flink aant bulken aangezien je ook al 2% gestegen bent? Vochtopslag in je buik?
Gainze!!!!!

*update

Gewicht is ondanks de vermindering in KH's (ik werd echt te vet) gestegen naar de 100,5 kilo :D

vandaag een lekkere been/schouder training gehad. Na 8 setje heavy squats perste ik er nog 1 x 130 uit (PR!) wat ik eigenlijk niet wou doen ivm blessure gevoeligheid van mijn knie. Gelukkig dit keer nergens last van.

Na een uurtje pushpress, Sl deadlift, legextension, achterkant schouder, voorkant schouder en shrugs (40 kilo DB's want ze gaan maar tot 40) schoot bij de laatste set seated calveraises boven in de rom de kramp in allebei mijn kuiten en knalde de gewichten naar beneden. Dit was een mooi moment om er maar mee te stoppen :P

Strompelend van de trap af en op het fietsie naar huis

heerlijke training :D

Terug
Naar boven