Fitness Seller

Log eerste kuur: 10 weken primo @ 500 mg

• Topic Starter Topic Starter
squatten verhogen met 5 kilo? bankdrukken verhoog ik per 30 kilo op dit moment....als je je kracht om hoog wil krijgen moet je grotere stappen nemen... ben in twee weken tijd 30 kilo bankdrukken omhoog gegaan

als je goed leest was mijn PR vorige week 110 en gisteren 125... en die ging ook best goed tot ik een beetje last kreeg van mijn knie dus ik wil niet al te grote stappen maken...

Tjooky, Hbe je nog steeds zo last als je in je linker been zet

want ik heb namelijk het zelfde, rechts prikt ook makkelijker en veel fijner, best raar

Net in mijn rechterbeen gezet net en dat was ook best verrot eigenlijk, maar over het algemeen doet links meer pijn dan rechts ja!!

Weet ook niet hoe het komt???

squatten verhogen met 5 kilo? bankdrukken verhoog ik per 30 kilo op dit moment....als je je kracht om hoog wil krijgen moet je grotere stappen nemen... ben in twee weken tijd 30 kilo bankdrukken omhoog gegaan

Bankdrukken verhogen met 30 kg? Kerel doe niet dom.

als je nu 100 bencht bij wijze van zit je over 5 weken op de 250 kg bank. Netjes man

@ TS. lekker bezig. krijgen we progressie foto s te zien?

Dan heb je al die tijd veel lager gebencht dan je aan kon want ik weet niet wel middel je gebruikt maar zelfs met een hoge dosering Tren ace ga je niet 30 kilo in 2 weken meer drukken.

Dan heb je al die tijd veel lager gebencht dan je aan kon want ik weet niet wel middel je gebruikt maar zelfs met een hoge dosering Tren ace ga je niet 30 kilo in 2 weken meer drukken.

Spreek niet over dingen waar je niks vanaf weet. Ik heb het zelf ook al gezien.

Ik weet verder niks van juice.. maar het lijkt mij persoonlijk verstandiger om in eerste instantie het volume omhoog te gooien dan dat je opeens een shitload aan gewicht op die bar meer gebruikt. Want er kan wel is iets losschieten door die increased load.

Precies en ik ben al zo blessuregevoelig...

Nadeel van dit is wel dat je je zo ongelovelijk sterk voelt dat je alleen maar PR's wil zetten en je zelf steeds weer wil verbeteren, en 9 van de 10 keer lukt het je ook nog!!!

Dat is ook de reden dat ik nu met pijn in mijn knie en een zure schouder op de bank zit :P ga echt ff wat rustiger aan doen...

succes man , volg je verhaal..
ik begin volgende week met mijn kuur..

Precies en ik ben al zo blessuregevoelig...

Nadeel van dit is wel dat je je zo ongelovelijk sterk voelt dat je alleen maar PR's wil zetten en je zelf steeds weer wil verbeteren, en 9 van de 10 keer lukt het je ook nog!!!

Dat is ook de reden dat ik nu met pijn in mijn knie en een zure schouder op de bank zit :P ga echt ff wat rustiger aan doen...

Tjooky oppassen met je kracht hoor, je kan het wel maar je aanhechtingen kunnen het niet bijbenen!

ok ik verhoog nu wel extreem maar ik ken mn lichaam na tien jaar trainen wel inmiddels en weet wanneer het teveel word... ik vind met squatten dat er stappen van 10 a 20 kilo gemaakt kunnen worden.... alhoewel ik niet vaak zwaar train enzo maar nu ik bezig ben met AAS... probeer ik mn kracht wel effe te benutten om te groeien...

twee weken terug zat ik op 6 keer 120 bench press... vandaag 150 kilo 6 keer en 2 keer 170... voor diegene die het niet geloven.... kom maar kijken...

ok ik verhoog nu wel extreem maar ik ken mn lichaam na tien jaar trainen wel inmiddels en weet wanneer het teveel word... ik vind met squatten dat er stappen van 10 a 20 kilo gemaakt kunnen worden.... alhoewel ik niet vaak zwaar train enzo maar nu ik bezig ben met AAS... probeer ik mn kracht wel effe te benutten om te groeien...

twee weken terug zat ik op 6 keer 120 bench press... vandaag 150 kilo 6 keer en 2 keer 170... voor diegene die het niet geloven.... kom maar kijken...

Ok ik geloof je maar dit is toch wel een uitzondering op de regel.

Als je nou gewoon mijn posts is gaat lezen dan zie je dat ik stappen van 15 kilo per keer maar met squat...

nu 2,5 weken bezig...

Lekker getraind vandaag (zondag) kracht is nog steeds lekker en de pomp wordt steeds erger lijkt het wel!!

Sides heb ik nauwelijks last van (zichtbare) ik heb wel nog steeds veel hoofdpijn en ben de hele dag erg opgefokt. Ik kan niets hebben en ben om niets vaak boos of gestressed. Dit vind ik wel een hele vervelende side !!! Mijn vriendin zegt al stop lekker met die troep en dan zeg ik ah nog 7 weekies dan ben ik weer lief :P

Ik probeer er wel erg op te letten want het is voor haar natuurlijk niet leuk!

Heb net ff een fototje gemaakt van mezelf en dat gaat over het algemeen nooit goed en nu dus ook niet :P Maar toch even voor de beeldvorming.

Ben nu 100 kilo bij een vet% van 16% (ongeveer)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooi bekkie hé:P

Goedzo man :D

Zou je niet zeggen 100 kilo !

Mja echt wolla ik zweer op mijn moeder man~!

:roflol:

tis echt zo ;) ben best lang ook he en heb een stel dikke poten en een douwreet !!:P

heb je al een nieuw doel in gedachte?

ehm

100 kilo op 12% dan maar, maar dan moet ik cutten tijdens me kuur en dat ga ik niet doen denk ik, dus nu lekker doorgroeien en dan later cutten.

Miss wat T3 aan het einde?

Progressie gaat goed en je bent blijkbaar goed op de hoogte van je aanpak wat je bij vele eerste kuurders niet kan zeggen.
Interessant logje en overzichtelijk.

Terug
Naar boven