AndroidHealthClinic

Log eerste kuur: 10 weken primo @ 500 mg

• Topic Starter Topic Starter
Denk een procentje of...

17 ofzo

Zal es laten meten bij me fysio...

Wat wel zo bij mij is is dat stuk op mijn onderrug en buik is gewoon echt een stuk spek, terwijl de rest dun is. Dat stuk haalt het gemiddelde echt omhoog!!

Denk een procentje of...

17 ofzo

Zal es laten meten bij me fysio...

Wat wel zo bij mij is is dat stuk op mijn onderrug en buik is gewoon echt een stuk spek, terwijl de rest dun is. Dat stuk haalt het gemiddelde echt omhoog!!

Ik heb dat het zelfde op me triceps. bijne 10 mm geloof ik. Echt ziek.

of geloof je me nu niet?:D

Weegschaal staat op 101,6

training ging lekker... DC is echt superzwaar maar te doen!!

tot mijn laatste oefening, de squat. Eerst een setje van 6 zwaar en daarna een afmakertje (widowmaker) van 20

Maar bij het opwarmen gong het al fout. Gooie 80 kilo erop en de eerste rep onderin schoot het toch in mijn onderrug :eek: ik schrok ervan.

Na even rusten voelde het al wat beter en ben ik tot 14 reps met die 80 kilo gekomen met een heeeele rechte rug.

Ik hoop dat deze shit snel over gaat want anders is het echt balen!!!

naja we zien wel weer verder, et zit me ook niet mee hé!

Laatst bewerkt:
hoeveel kilo's heb je algepakt?

ik heb nu 7,5 kilo gepakt :)

okee niet verkeerd, maar je bent wel in vet omhoog gegaan....dat is dan wel weer jammer.

Ok even niets laten horen, het volgende is er aan de hand... de primo is op, ik heb 3 vials test P besteld om toch aan de 10 weken te komen.

Nu heb ik 2 weken terug te horen gekregen dat we per direct in een nieuw huisje kunnen, hier waren wij al heel lang naar op zoek dus dat aanbod hebben we meteen aangenomen.

Ik zit dus te denken om nu met de primo te stoppen en dan na de verhuizing 6 weken test P kuur te doen om het af te maken. Denk namelijk datik het erg druk ga krijgen en dat het trainen er een beetje in gaat schieten. Ik kan het natuurlijk ook niet maken om mijn vriendin enzo alles te laten doen en dat ik dan lekker 2 uur in de spotschool ga hangen.

Ik weeg nu 103 kilo dus dat is 9 kilo erbij. Hier ben ik opzich tevreden mee

Nu wil ik van jullie weten:

Is het slim om nu de primo kuur te stoppen?
Of moet ik het nu afmaken met de test P?
Als ik nu stop ga ik dan veel verliezen?

Pff dit komt allemaal niet zo goed uit op dit moment!!!

Graag jullie advies!!!!

Is het slim om nu de primo kuur te stoppen?
- ik zou denk ik gewoon even je plan afmaken.. paar keer in de week uurtje vrijmaken moet nogwel kunnen toch? (situatie is niet optimaal dus dan maar beetje improviseren)
Of moet ik het nu afmaken met de test P?
- dacht dat je maar 1 kuur mocht van je vriendin ;)
Als ik nu stop ga ik dan veel verliezen?
- als je nu stopt en niet meer goed kan trainen ben ik bang dat je wel wat gaat inleveren

Ja dus met de test P is het nog steeds 1 kuur ;), de primo heeft nu maar 6 weken gelopen...

Ok zit wel wat in ik zou toch door moeten trainen anders raak ik alles weer kwijt. Dan kan ik beter nu de testP ook door zetten...

Ben wel bang dat ik door de stress van het verhuizen erg boos kan worden haha. Van primo kon ik al aardig agressief worden maja we zien het wel:p

Stoppen kuur ---> endogene test-levels 0,0 ---> dipje van de nakuur ---> geen zin om te trainen ---> weinig/amper nog deftig trainen, want dat komt goed uit met de verhuis ---> verhuizen = veel werk ---> weinig tijd om deftig te eten

---> bye bye gewonnen massa

Ik heb al besloten om door te gaan haha

waarom begin je dan ook aan een kuur als je niet alles binnen hebt ???

GIster mijn laatste primo gezet...

Vandaag eerste testP

ben benieuwd:D

kun je nu is zo een beetje een samenvatting maken?
Gewicht voor, na
vet% voor en na
stats en dergelijke
zou handig zijn

9kg op 6 weken tijd met primo ?? :finger:

Waarom geloof ik dit niet?!

Of liep er ook nog iets naast de primo?

Hij doet primo only, althans sinds gister is hij overgeschakeld naar prop only.
Waarom geloof je hem niet trouwens ?
Een klant van mij is met een testo/deca kuurtje ineens 70 kilo extra gaan squaten, dat vind ik persoonlijk nog gruwelijker !

Hij doet primo only, althans sinds gister is hij overgeschakeld naar prop only.
Waarom geloof je hem niet trouwens ?
Een klant van mij is met een testo/deca kuurtje ineens 70 kilo extra gaan squaten, dat vind ik persoonlijk nog gruwelijker !

Ja theoretisch gruwelijk maar in praktijk blijkt vaak dat ze nooit geweten hebben wat echt trainen is en tijdens de kuur opeens ervoor gaan en alles goed doen.;)

Ja theoretisch gruwelijk maar in praktijk blijkt vaak dat ze nooit geweten hebben wat echt trainen is en tijdens de kuur opeens ervoor gaan en alles goed doen.;)

Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben inderdaad maar dan nog kreeg die gozer enorm veel kracht erbij, maar hij heeft al de helft weer moeten inleveren nu hij paar weekjes gestopt is.

Terug
Naar boven