MuscleMeat

Log eerste kuur: 10 weken primo @ 500 mg

Hmja...Je kan wel goed trainen maar als je je de hele dag niet zo goed voelt ben je er ook vet mee.
Gelukkig voor jou ben je niet te ijverig geweest in het samenstellen van je eerste kuur want als je je nu al niet zo lekker voelt van 400 primo,dan ga je van andere gear je zeker niet beter voelen,want Primo is al redelijk mild.

Dat al dan niet lekker voelen, zit volgens mij toch wel grotendeels in het kopje hoor, tijdens de eerste kuren is constant die vage onzekerheid over wat het nu precies met je gaat doen, en vergroot je automatisch elk klein "mankementje" uit door je erop te focussen...
Je moet gewoon in het achterhoofd hebben dat primo heel mild is en je quasi geen sides kan opleveren !

Ik herinner me de eerste keer dat ik deca zette, man, de uren na de inject was ik zo opgefokt dat ik ECHT dacht dat dit roidrage moest zijn !!!!!
whoehahaha, zat dus gewoon in mijn koppie, niet meer niet minder !

Dat al dan niet lekker voelen, zit volgens mij toch wel grotendeels in het kopje hoor, tijdens de eerste kuren is constant die vage onzekerheid over wat het nu precies met je gaat doen, en vergroot je automatisch elk klein "mankementje" uit door je erop te focussen...
Je moet gewoon in het achterhoofd hebben dat primo heel mild is en je quasi geen sides kan opleveren !

Ik herinner me de eerste keer dat ik deca zette, man, de uren na de inject was ik zo opgefokt dat ik ECHT dacht dat dit roidrage moest zijn !!!!!
whoehahaha, zat dus gewoon in mijn koppie, niet meer niet minder !

hahahahah....

hoe verloopt ie verder?? Tjooky??

• Topic Starter Topic Starter
ziek ziek ziek :( heb geen puf en geen kracht

toch ga ik vanavond trainen!!!

benen schouders rustig aan.

:(

ja dat allemaal

en gewoon zon slap vies nutteloos gevoel

pff hoop dat het snel overgaat!!

Hoe zit het dan nu met de kuur resultaten ?

Kan je lezen toch? Ik heb gewoon 5 dagen niet getraind dus mijn resultaten zouden nogw el het zelfde zijn als de laatste keer dat ik een training postte...

of niet?

Update

Vandaag voor het eerst weer getraind...

Nog steeds ziek, maar van dat thuis zitten werd het ook niet beter

De weegschaal gaf 99,5 aan (damn :() 2 kilo eraf in een week ziek

De training ging ook k*t. Paar setjes squat gedaan met 100 kilo beetje benen verder afmaken en schouders. Pas na een uur zwoegen begon het ineens lekker te gaan en voelde ik wat kracht terug komen.

Toch nog een soort van PR gemaakt op de schoulder press machine. Aan elke kant 40 kilo en dat 8 keer :) toch nog en soort van voldaan naar huis.

Net een extratje B12 gezet in mijn schouder. Die was eigenlijk voor na mijn kuur maar ik kan nu wel een oppeppertje gebruiken. Verder wat meer multis en dan zo lekker douchen en veel slapen. Heb het idee dat ik morgen dan wel weer een stuk opgeknapt ben!

nou dat was het weer voor vandaag...

de groeten!

Dat is k*t man :(
hopelijk ben je morgen weer hellemaal de oude. Zal wss ook wel met het weer te maken hebben ???

Dit is echt balen.
Vit-B12 zal je echt wel helpen geeft je energie en wakkert je eetlust op.
Hopelijk voel je je vlug beter.
Gr.

het heerst nu, heb er ook last van, gewoon even uitzieken

Ik neem aan dat je gelukkig genezen bent?
Ik hoop dat je goede gains haalt met je kuur.
Ik zal dit beslist volgen!

S.

Hey! Interessante log!!

Nog veel suc6 man!

lekker bezig kerel! Fijn dat het weer goed gaat!

Yep thanks gasten!!

Vanavond deel B1 van de DC training op het schema...

lekker widowmakerset squatten, voel me benen nu al fikken

heerlijK!!!!!

lekker vol :P

:roflol:

Terug
Naar boven