Fitness Seller

Log van een luie k*tstudent

Pecker

Cool Novice
Waardering
11
Log van een luie kutstudent

Goedendag allemaal,

Na een lange periode (14e tot mn 18e) net wat te dik zijn geweest in vergelijking met mijn vrienden om lekker gevonden te worden door het andere geslacht was ik het zat. Ik ging als een malle hardlopen (tot 5/6 keer in de week) om het vet te verliezen. Veel gelukkiger werd ik er niet van uiteindelijk maar het leverde me wel een ijzeren conditie en een ecto lichaam met blokjuhs op. Ik had 15 kilo verloren in een luttele 3 maanden tijdens mijn hardloopmanie die psychologen misschien als licht problematisch zouden typeren.
Voor die tijd fitnessde ik al een tijdje, maar eigenlijk mocht dat geen naam hebben. Na mijn vetverlies heb ik me een tijdje, met hulp van het forum, bezig gehouden met wat serieuze fitness (durf het geen krachttraining te noemen in een gym met slechts 1 losse barbell voor de bp). Dat was wel te merken en ik was tevredener aan het worden over mezelf. Heb na mijn school een klein jaar gewerkt (in een snackbar nota bene) en verlangde vurig te kunnen gaan studeren. In september vorig jaar kon ik me eindelijk verheugen op wat voor velen de mooiste tijd uit hun leven is, de studententijd.
Ik was vastbesloten om de "verloren" tijd van een jaar werken in te halen en heb nu al heel wat meters bier achter de kiezen. Dit, gecombineerd met al het slechte eten dat de snelle cuisine van Utrecht me te bieden heeft. Tussendoor nog wel zo nu en dan getraind bij All-Inn fitness (waar ik een abo heb) maar het mag geen naam hebben. Vaak was er weer een terminale avond in het verschiet en had ik gedurende de brakke dagen 0,0 motivatie en energie. Eigenlijk enkel en alleen om lahmacun te halen bij de Turk drie huizen verderop.
Nu de studie op de schop is al een tijdje (in september maar weer een tweede eerste kans) en ik toch echt eens wat zinnigs moet gaan doen met mijn leven leek het me verstandig om de om en nabij 13 kilo die ik sinds mijn gezonde leven eindigde erbij heb gezopen en gevroten er met een combinatie van krachttraining (rippetoe-achtig) en cardio af te smelten met een vlammenwerper van wilskracht en discipline waarbij dit log en de opgewonden complimenten van mijn vriendin hopelijk de steuntjes in de afgebeulde rug zullen geven.
Ik verbeeld me niks, momenteel zie ik er niet uit met mijn bierbuikje en bitchtitties maar ik weet dat ik redelijk ver moet kunnen komen met wat ik hier aan kennis heb opgedaan en het beetje spiergeheugen dat ik hoop aan te kunnen spreken. Ik heb besloten mijn terminale avonden op de soos te beperken en in ieder geval de wekker te zetten om te trainen en te eten in plaats van in bed stinken en masturberen of mijn vriendin onder te kwijlen met mijn met bier en knoflooksaus gearomatiseerde smoel.

Stats momenteel:

1.84, 91 kg, ongeveer 18/19 % procent vet (geschat)
Krachtstats zijn zwaar belabberd en zullen jullie spoedig onder ogen komen in mijn trainingen. Bid voor me. :D

Doelen:

Lengte wil ik graag zo houden, lichaamsgewicht zal eerst omlaag moeten met een esthetisch vetpercentage (12/13 %) waarbij ik daarna de cardio tbv massa eruit kan gooien. Ik wil weer normaal kunnen hardlopen en ik moet echt werk zoeken om me geen aardworm meer te voelen. Ik open dit log in de hoop over een aantal maanden bovenstaande al terugbladerend als gerealiseerd te kunnen beschouwen. Graag hoor ik na trainigen op- of aanmerkingen, kritiek is welkom en hard nodig.

http://www.youtube.com/watch?v=zpLE3C3vCCw

Hatebreed weet het aardig te verwoorden, daar zijn gelukkig hier meer liefhebbers van. Heb helaas maar een keer het genoegen gehad om deze speknekken live te zien en werd bijna van mijn enkelsokken geblazen door die betonnen muur van geluid.

Het gezeik van "ik wil niet te groot worden" kan ik me niet in vinden, voordat ik te groot ben heb ik enkele jaren onder begeleiding van Charles Glass op een eiland gezeten met liters test, dbol, nolva, insuline en HGH. Ik stel mezelf geen limiet wat betreft kracht en massa en vrees dat ik daar ook geen enkele reden voor ga hebben.

Tot snel!

Laatst bewerkt:
Ik vind 't een interessante opening van je log, heb 't hele verhaal gelezen haha.

Succes met je doelen, hoop dat je ze realiseert :)

1,84 meter bij 91 kg zijn prima begin stats om flink groot mee te worden, zet hem op :thumbs:!

''Log van een luie k*tstudent''

Instant Abbo! :thumbup:

Ga je volgen, succes!

• Topic Starter Topic Starter
1,84 meter bij 91 kg zijn prima begin stats om flink groot mee te worden, zet hem op :thumbs:!

Haha, jammer dat mijn aanleg voor vetafzetting ongeveer net zo groot is als die voor spiermassa, moet echt eerst gaan cutten voor ik een hanbuik krijg haha. Zet ook altijd relatief veel aan bij de benen en kont. Pas altijd al vrij snel geen broeken meer, dure grap als dat zo door gaat.

Bedankt! Zal jullie qua updates hopelijk niet teleur stellen, gains hopelijk ook niet;). Ik zal mijn abonnees moeten verdienen aangezien ik nu niet de meest bekende member ben.

Haha ;) Vet achtergrondverhaal ^^ Ik ga het ook volgen :D

Haha, jammer dat mijn aanleg voor vetafzetting ongeveer net zo groot is als die voor spiermassa, moet echt eerst gaan cutten voor ik een hanbuik krijg haha. Zet ook altijd relatief veel aan bij de benen en kont. Pas altijd al vrij snel geen broeken meer, dure grap als dat zo door gaat.
.

Heb deze winter 3 keer een hele nieuwe lading broeken moeten kopen :D.

Haha dat zuigt zeg! Morgen is de eerste training voor dit log. Kijken of er nog iets van te maken valt. net een beetje op de bokszak in de garage getraind, goeie cardio.

wat voor schema volg je?

Eerst gewoon maar eens Rippetoe consequent doen. Wil er wel wat isolatie aan toevoegen voor armen en schouders, abs en kuiten.:sd:

Studeren is een hobby doe je in je vrije tijd,
Nu moet je lekker zuipen anders krijg je later spijt.

Succes met je log !

Drinken is winnen!

Maar zonder sport zak ik in, word ik minder zeker en voel me minder relaxt dus ga het toch maar weer doen! Yes I Can!

Succes ermee, ik zal je volgen:cool:

Thanks!!

Welnu, de eerste training van mijn vernieuwde ik zit erop. Heb de afgelopen twee dagen redelijk gezond gegeten wat resulteerde in een kilootje of anderhalf gewichtsverlies. Waarschijnlijk vocht e.d.?
Met mijn pwo-shake in de hand ben ik al trillend, puffend en duizelend tot de volgende miserabele training gekomen. Lichtpuntje was wel dat ik me in tijden niet zo gezond heb gevoeld en dat de pomp een heerlijk gevoel in me losmaakte waar mijn testikels nog nagenietend van vibreren. All Inn heeft trouwens de toestelopstelling wat verandert. Ik hoop dat het niet permanent is want weinig praktisch is het niet. De flat bench is nu niet te gebruiken wanneer de upper chest-machine in gebruik is en vice versa.

Training:

Bp:

10x40
5X60
5x60
5x65 (laatste rep was niet tot de borst, zat zonder spotter dus durfde dat niet aan)

Deadlift:

8x60
5x80 (toch wat te zwaar :roflol: ging ten koste van mn techniek)
5x70
5x70 (over een week of twee moet ik toch echt 80/85 pakken :()

Squat:

5x60
5x70
5x70
5x70

Dan nog 3 supersets curlen en triceps pushdown op de pully, eindigend met een dropset voor mn tri's.

Cardio:

12 min. intervallen op de loopband

Niet een trainig om trots mn moeder over te vertellen. Maar ik zal gainen!!

http://www.youtube.com/watch?v=xcr4_xeQrAI

succes sjef!

Ik kan je echt aanraden om het boek Starting Strength te kopen daar komt het novice programma immers vandaan.

Met al die isolatie verpest je het programma.

En zwaar beginnen is ook fataal.

Man, jij moet boeken gaan schrijven.
Succes ermee en hou ons op de hoogte!

Je moet inderdaad boeken schrijven :p
Maar ik zou wel een beetje een beginschema gaan pakken en starting strenght is aan te raden. Daarnaast zou ik wel gewoon easy beginnen met gewichten. Doe vooral rustig met die deadlift want over 2 weken 15 kilo meer pakken wordt volgens mij best moeilijk :eek: Of zat je al eens op dat niveau en wil je daar snel weer terug komen?

Maar succes man;)

Terug
Naar boven