AndroidHealthClinic

Log van een luie k*tstudent

Ik ga je volgen!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx!

Misschien heb je me gezien. Sta meestal bij het squatrack noobgewichten te heffen. Vind de nieuwe opstelling echt vet geworden.
haha - goede beschrijving :P maar je bent niet de enige die dat doet...

al heb ik wel ineens een vermoeden trouwens, omdat ik er vrij regelmatig ben en mensen die zich bij het squatrack bevinden zijn veelal dezelfde en dan valt een stranger wel op...

Stranger met een rode trucker pet op? Beetje aan de dikke kant maar wel aardig groot geschapen? Die? :D

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Trouwens, ik zie net in je log dat je dinsdag benen hebt getraind, was jij die vrij grote gast de seated calfraises deed toen ik aan het squatten was. Belt en een blauw shirt?

jaa dat was grotesjaak.

Yoo grove bazen!

Na eens even een wild paasweekend geïncasseerd te hebben. (Paasdineren, paasbrunch, familie:yarly:) werd het weer eens tijd om te trainen. Natuurlijk was alles tweede paasdag dicht behalve belangrijke dingen al meubelboulevards en keukengigastores en de macdonalds dus heb ik gisteren workout B eruit geperst nadat ik eerst een kilometer of 9,5 heb hardgelopen in tragisch tempo. het voelde alsof ik debiel kid op een roestige spoorweg aan het duwen was. Echter, het was wel nodig aangezien mijn vetverlies van de vorige ongeveer 0 kg. bedroeg.

mp.

8x 30
5x35
5x37.5
5x37.5 (Daar moet de volgende keer wel 40 in zitten)

BOR:

8x40
8x60
8x62.5
8x62.5

Squat:

6x60
5x80
5x80
5x80 Squat gaat gestaag omhoog, er zit nu al 10 kilo bij op!

Over en sluiten!

Nice training gozer! :thumbs:
Wat voor cardio doe je allemaal? Of ga je alleen hardlopen?
Ga over een paar weekjes ook cutten, maar alleen hardlopen heb ik niet veel zin in :p

Alleen hardlopen eigenlijk ja. Af en toe spring ik op een fiets om even warm te draaien maar met flink lopen verbrand je gewoon zo ****ing veel cals. Ik denk dat ik vandaag weer ga om zodoende in combinatie met full body training een verbrandingsmachine voor spekvetjes zal worden.

http://www.youtube.com/watch?v=A_sY2rjxq6M

Goed bezig man. Misschien moet ik mijn luiheid maar even aan de kant zetten en ook gaan lopen :p. Op het moment doe ik echt helemaal niets aan cardio :o

Erg netjes, zie dat we ongeveer dezelfde doelen en schema hebben. Keep it up!

Liep je al eerder hard? Vind 9.5km namelijk best ok als je net begint. Zit er zelf ook aan te denken maar de eerste paar keer is altijd zo demotiverend :)

Je hebt er nog een abo bij!

Workout na hardlopen? Beter cardio na de krachttraining!

Liep je al eerder hard? Vind 9.5km namelijk best ok als je net begint. Zit er zelf ook aan te denken maar de eerste paar keer is altijd zo demotiverend :)

Je hebt er nog een abo bij!

Thanks! Ja ik heb een jaar geleden heel veel hardgelopen, deed ook wel eens een wedstrijdje en was superfit. Maar toen kwam de tijd van nken, zuipen en shoarma en pizza eten.:o

Workout na hardlopen? Beter cardio na de krachttraining!

Eens, ik was bij mn ouders in Zwolle en wilde graag daar hardlopen omdat het daar gewoon mooier lopen is, woon een beetje aan de rand van de stad en binnen 10 minuten loop je tussen de weilanden en langs de Ijssel.

Stranger met een rode trucker pet op? Beetje aan de dikke kant maar wel aardig groot geschapen? Die? :D

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Trouwens, ik zie net in je log dat je dinsdag benen hebt getraind, was jij die vrij grote gast de seated calfraises deed toen ik aan het squatten was. Belt en een blauw shirt?

hmm...k weet het niet zeker Pecker of ik je dan gezien heb - er staat me wel iets bij van iemand die aant squatten was, maar kan dat even niet zo gauw voor de geest halen. Maar je hebt wel gelijk voor wat betreft seated calf raises en blauw shirt :P belt had ik alleen niet om met calf raises :P maar had ik wel bij me

als je mij dus de volgende keer weer ziet - spreek me even aan man, lachen!

wtf? hoe ken jij mij dan?

Laatst bewerkt:
Je bent nogal een legende blijkbaar Grotesjaak. Sowieso dat ik mijn zoon en dochter later Sjaak ga noemen

Die alles naar de klote is echt een ouwe, haha. Succes met de training vandaag makker :thumb:

Wat een k*ttraining vandaag weer. heb wel Grotesjaak de hand geschud (waarmee ik niet masturberen bedoel maar de dbb Grotesjaak) die irl best behoorlijk groot is! Afgezien daarvan was het huilen met de pet op.

bp:

10x40
62.5x5
62.5x4
62.5x4 Met spotter had er nog wel een 5e ingezeten, durfde het nu niet aan. Wil wel volgende week op zn minst die 5 reps maken want dit is treurig.

Doodheffen:

8x60
5x80
5x80
5x80 Heb het idee dat de techniek wat beter gaat.

Squat:

6x60
5x80
5x80
5x80 Had wel wat meer in gezeten, volgende keer weer hoger.

Dat was het weer lieve kijkbuisbeeschten.

Terug
Naar boven