jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha - goede beschrijvingMisschien heb je me gezien. Sta meestal bij het squatrack noobgewichten te heffen. Vind de nieuwe opstelling echt vet geworden.
maar je bent niet de enige die dat doet...
) werd het weer eens tijd om te trainen. Natuurlijk was alles tweede paasdag dicht behalve belangrijke dingen al meubelboulevards en keukengigastores en de macdonalds dus heb ik gisteren workout B eruit geperst nadat ik eerst een kilometer of 9,5 heb hardgelopen in tragisch tempo. het voelde alsof ik debiel kid op een roestige spoorweg aan het duwen was. Echter, het was wel nodig aangezien mijn vetverlies van de vorige ongeveer 0 kg. bedroeg.Liep je al eerder hard? Vind 9.5km namelijk best ok als je net begint. Zit er zelf ook aan te denken maar de eerste paar keer is altijd zo demotiverend
Je hebt er nog een abo bij!

Workout na hardlopen? Beter cardio na de krachttraining!
Stranger met een rode trucker pet op? Beetje aan de dikke kant maar wel aardig groot geschapen? Die?
---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------
Trouwens, ik zie net in je log dat je dinsdag benen hebt getraind, was jij die vrij grote gast de seated calfraises deed toen ik aan het squatten was. Belt en een blauw shirt?
belt had ik alleen niet om met calf raises
maar had ik wel bij meVandaag schema A, moeilijk hard beesten, ben er klaar voor!
http://www.youtube.com/watch?v=U0wczziCZ3I