- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, een paar biertjes zitten er wel in maar dat is onvermijdelijk, die heb ik nodig om mijn leven draaglijk te houden.Moah, denk dat ik wel aardig in die bf klasse zit. Boven de 21 en je best wel een beetje dik toch? Heb zelf meer een wintervachtje, maar aangezien het al lente is is het tijd om dat er weer af te halen, ik zal eens kijken of ik een foto kan maken eerdaags. Merk dat ik, door het junkfood te laten, al een stuk minder bloated ben op de een of andere manier. Ik at 2/3 keer in de week, soms voor 10E aan vreten weg nadat ik ook nog eens gezopen heb. Ik wil mezelf feliciteren met een voorlopige mijlpaal van 3 dagen niet junken én niet dronken zijn!Ok, een paar biertjes zitten er wel in maar dat is onvermijdelijk, die heb ik nodig om mijn leven draaglijk te houden.
Maar volgens jullie kan ik alle isolatieshit voor de dikke gunzzzz eruit fl*kkeren dus ivm overtraining? Thnx voor de support trouwens, jullie zijn schatten.
Je moet inderdaad boeken schrijven
Maar ik zou wel een beetje een beginschema gaan pakken en starting strenght is aan te raden. Daarnaast zou ik wel gewoon easy beginnen met gewichten. Doe vooral rustig met die deadlift want over 2 weken 15 kilo meer pakken wordt volgens mij best moeilijkOf zat je al eens op dat niveau en wil je daar snel weer terug komen?
Maar succes man![]()
Thanks man, maar uhm, Rippetoe is toch juist een beginschema? En ik ben een tijdje terug blijven steken op 80/85 kg. deadliften, 72.5kg. banken, 80kg. squatten. Hoop dat dus snel weer te evenaren en er natuurlijk belachelijk overheen te gaan.
Ik had een beetje over rippetoe heengelezen in je posts en herkende het (raargenoeg) niet in je schema waardoor ik dacht dat je gewoon een beetje in het wildeweg ging benchen, squaten en deadliften en proberen daar idioot snel gewicht aan toe te voegen. (Geef ik nou net een samenvatting van Rippetoe?? 
haha)
en nog opzoek naar een kamer dus als je wat leuks weet in een studentenhuis (groter dan 14m2 a.u.b.) LET ME KNOW! 
Betaal nu 20E in de maand en moet voor 5 uur ingecheckt zijn, prima. In zuilen zit er ook eentje die wel goed moet zijn, Frans Jansen, maar die is weer wat duurder.Post eens een training beest
Of hebbie nog niet getraind?
Aha, vandaar. Ik sta momenteel ingeschreven bij Geschiedenis, maar daar is alles dan ook mee gezegd.. Zou zo gauw niets weten wat vrij is waar je niet lid voor een vereniging hoeft te zijn. Houd gewoon kamernet in de gaten en stel ook niet te veel eisen. Ik zit op 11m2 en dat werkt prima. Scheelt wel dat ik ook een woonkamer heb maar ook zonder zou ik het wel uithouden. Welke gym zit je? Heb naast All Inn nog niet iets gezien wat er aan kan tippen. Veelal van de fitnesshealth gevallen die duur zijn en vol luie k*tstudenten zitten die nog nooit van deadliften gehoord hebben. "Huh dat is toch heel slecht voor je rug?!"Betaal nu 20E in de maand en moet voor 5 uur ingecheckt zijn, prima. In zuilen zit er ook eentje die wel goed moet zijn, Frans Jansen, maar die is weer wat duurder.
En ik heb zin om te nken.
http://www.youtube.com/watch?v=9pfWhhc1TG4
Ik had inderdaad al gehoord dat ik niet te veel eisen moet stellen
ik probeer nu een beetje via via aan een kamer te komen 
Wel een smith maar dat is wel minder bij het squaten.

Zijn dat matties van je?