XXL Nutrition

Logboek dijco 500mg test e only

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Morgen 3e injectie 500mg test e only zetten,zit nu op 103,5 kg.Slaap wel wat slechter de laatste dagen en voel me in de ochtend vermoeider.Vrienden en familie vinden dat ik een dikke kop heb gekregen.zie het zelf niet echt.En het vele eten valt me wat tegen.Verder gaat het lekker.
Of ik er winstrol bij pak de laatste weken ben ik nog niet uit.
Nolvadex als nakuur uiteraard.

re

succes met je kuurtje kerel.

Dat slapen zal wel verbeteren , alsook het eten:cool:

Succes.

succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
Even een update,zit nu op 104,5 kg en nu zie ik het zelf ook,heb echt een dikke harses gekregen.Ben ik niet blij mee.Mag hopen dat het niet te gek word.Verscheidene vroegen al of ik anabolen gebruikte,IKKE nee tuurlijk niet.

Misschien moet je iets tegen het vocht nemen?

a.s woensdag 4e injectie zetten.Merk niks qua kracht net getraind en leek wel of het me meer moeite koste.Heb het af en toe warm en zweterig.Last van tranerige ogen.Ook niet zwaarder geworden.Slaap slechter en ben vroeg wakker.En aardige dikke kop gekregen.

Zit nu op 105 kg Hier en daar een pukkeltje.Verder weinig verschil.
Nog steeds slaap ik slecht,maar van zweten geen last meer.
Volgende week zal ik er toch iets van moeten merken.
Ik heb geduld want ik weet dat het vaak in week 5 aanslaat

Prima dan!

Waar heb je de spulletjes van bro? Hoe gaat het met kuren?
Succes....

Waar heb je de spulletjes van bro? Hoe gaat het met kuren?
Succes....

Spulletjes van gs.
Gaat wel,ondanks dikke kop,paar pukkels en vaak moe.
Denk wel steeds van,had ik het beter niet kunnen doen.maar na 4 weken te stoppen zou ook jammer zijn.
Stel ik beeindig de kuur,zou nolvadex nodig zijn naar 4 weken.
Ik realisseer me nu pas dat er toch een hoop bij komt kijken zoals veel en goed eten.trainen als een gek,op tijd slapen,geen biertjes etc etc.
Het houd je continue bezig dat kuren,en zo erg dat ik er haast geen zin meer in heb om verder te gaan.
Gewoon trainen hoe ik hiervoor deed beviel me stukken beter.EEn keer geen zin of geen zin in eten,dan sloeg je het gewoon over.
Is het die paar kg allemaal wel waard denk ik nu.
En het is ook niet zo van nog 6 weken en dan klaar,nee ook daarna zal ik zo verder moeten om de gewonnen kilos te behouden.
Heb er toch wel heel lang over gedaan om de beslissing te nemen te gaan kuren.Het is niet zo dat ik er me niet in verdiept heb.

Keihard trainen en cevapcici vreten tot je er bij neer valt...dobro? ;)

Even een update.Zit nu in de 6e week en het gaat nu hartstikke goed.
Zit nu op 107,5 kg,kracht is ook toegenomen en zie het verschil nu ook aardig.
Wel last van slaperige handen als ik smorgens wakker word,verder nergens last van.Geen gyno geen acne en bolle kop is ook niet erger geworden.
Ben blij dat ik het door heb gezet,voel me hartstikke goed nu.

Zo zie je maar weer, de aanhouder wint.

Het ene lichaam reageert sneller dan het andere.

Je zult zien dat je uit je komende trainingen je motivatie haalt om door te gaan...

SUCCES...

Morgen 7e injectie zetten,zit nog steeds op 107,5 had wel een kilo of 2 meer verwacht.Kracht is duidelijk meer geworden.Voeg nu 2 keer per dag weider mega mass 2000 toe(3 volle eetlepels met magere melk)op aanraden van een echte kenner.Bovenarmen zijn 2 cm groter geworden,nu 43 cm.Toch een echt groot verschil zie ik niet,of ik kijk teveel in de spiegel dat het me niet meer opvalt.Verder snurk ik ontzettend in mn slaap,zou dat van de test komen.
Verder gaat het wel lekker.niks geen rare bijwerkingen.Dikke kop heb ik nog wel.Hoop toch de laatste 3 weken nog wat kilos te pakken

die dikke kop verdwijnt wel weer had ik deze keer ook tja en dat je het zelf niet ziet dat je groeit is normaal hebben we allemaal last van verder succes met nog wat gewicht te pakken

Terug
Naar boven