XXL Nutrition

logje eerste kuur sus en deca

• Topic Starter Topic Starter
Dit is de stand van zaken: Ben nu al een week met de nakuur bezig en ik moet zeggen heb nog niets gemerkt van terugslag of wat dan ook. Gewicht blijft op 82kg, zin in coïtus is nog even keihard aanwezig... Had ik hier al last van moeten krijgen ondertussen of moet dat nog komen?
greeeetz

Te gek, Stoner.

Zeer nette log, heeft de doorslag gegeven voor mezelf.

Ff 2 vraagjes:
hoe lang trainde je alvorens begin kuur?
enne...last van acne?

Tot op Kapermolen of zo...:D

J.

Voor de kuur trainde ik 3 jaar waaruit 2 serieus.
Acne .... JA ! :mad:
Maar daar ben ik mij zalf voor gaan halen en dat heeft wel geholpen. Zou wel vanzelf ook wegtrekken.

En ja lol tot op kapermolen haha zit vanaf de 18de in hasselt op school :)

Kapermolen zit er niet meer in...k*tweer.
Begin december begin ik zelfde kuur. Nakuur Clomid.
Waarschijnlijk ga ik ook een logje bijhouden.

1.87m - 82 kg - 9%
(2 jaar geleden 72 kg, zonder kuren dus 10 kg bijgekomen en denk dat limiet bereikt is...naturel)

Als ik zalfje nodig heb weet ik je te vinden :)

Greetz.

hahaha, ga er maar vanuit dat je naturel nog wel makkelijk 10 kilo kan pakken.. Maar goed, dat is mijn visie..:)

Dit is de stand van zaken: Ben nu al een week met de nakuur bezig en ik moet zeggen heb nog niets gemerkt van terugslag of wat dan ook. Gewicht blijft op 82kg, zin in coïtus is nog even keihard aanwezig... Had ik hier al last van moeten krijgen ondertussen of moet dat nog komen?
greeeetz

Die terugslag ga je nu nog niet merken hoor ;) een paar weken na je nakuur ga je het pas merken Br0

Heb nu 3 weken nagekuurd, alles gaat goed. Alleen zware acné ! Zalfjes ed helpen niet meer. Ik ga blij zijn als dat weg is.

moet toch even vragen hoe het nu met je gaat inmiddels, aangezien je die nakuur al een tijdje achter de rug hebt.

heb je al een terugslag gehad en hoeveel heb je nog overgehouden??

Terug
Naar boven