MuscleMeat

logje eerste kuur sus en deca

goede log!
Ik heb n vraag ivm met je trainschema,nl.hoeveel sets doe jij in 1training?in totaal.

sccs verder,knalle maar:D

• Topic Starter Topic Starter
4 sets van 8 herhalingen voor elke oefening.
Grote spiergroepen doe ik ongeveer 7 oefeningen
Kleine spiergroepen doe ik er ongeveer 4

vandaag dinsdag 25 juli.
81 kg op de weegschaal !
en GAAN !

Doe altijd 3 oefenigen per spiergroep, 5 sets van 15, 10, 8, 8, 4-6 reps, met tussen de reps maar 1 minuut rust. DUs flink doorstampen:P

Heb ergens een onderzoek gelezen hierover. Of je nu 10 minuten rust of 1 minuut tussen je oefeningen, het maakt geen verschil.
Mijn setjes doe ik ook als volgt: 12, 10, 8, 6

mij hebben ze wijsgemaakt dat je het beste 3 min. rust kunt pakken tussen je oefeningen,dan kan je je gewichten veel hoger leggen,maar of dit nu zo werkelijk is ,weet ik eigenlijk niet.

is dus niet zo, heb hier een uitgebreid onderzoek over gelezen. Dat onderzoek werd uitgevoerd met proefpersonen en het was duidelijk dat er geen verschil van gains was wanneer je kortere tussenpauzes inlaste.

met 3 minuten rust tussen de oef. woon je er bekant. heb wel meer te doen dan trainen. rukken bijvoorbeeld :P

het gaat mij niet om hoeveel ik kan tillen, weet zo ook wel dat ik gruwelijk sterk ben :D
maar ik merk een veel extremere pomp met dat schema van mij, daarom doe ik het, en ik zie er harder uit.. maar is zoals altijd persoonlijk :)

jaja tis weer van dat zeg. Opgezette tepels, irritatie en deze keer ook wel beetje pijn als ik er op duw. Vandaag dan ook meteen weer begonnen met nolvadex.
Ga dit weer 3 dagen doen. Hopelijk ben ik er op tijd bij en gaat het mooi weg.

dit zou ook eens men eerste kuur kunnen zijn :P suc6 kerel

is weer eens even geleden dus tijd voor een update. Er is eigenlijk niet veel meer veranderd. Gewicht is 82kg en daar blijft het ook bij. Ik verlies duidelijk beetje vocht. Vorige week voor de laatste keer deca erbij gezet. Nu de 2 laatste weekjes van mijn cycle enkel 2x 250mg test per week.
Ben sinds begin deze week ook beginnen werken en ik moet zeggen dat trainen nu een stuk vermoeiender is :)

Laatst bewerkt:
Gewoon lekker afmaken zonder zeuren , miss kun je nog 1 of 2 kilo pakken, met de juiste instelling;) :D

Succes!

mijn eerste kuur is bijna hetzelfde alleen prik ik maar 1x in de week en 10 deca s en maar 6 susto s (verspreid over 10 weekuh he)alleen heb geen last van een plofkop en ook geen last van tepels heb alleen erg last van agressie maare prik ook stromba 3 keer in de week gewoon 10 weekuh lang denk dat ik daarom weinig vocht vast houd ben nu totaal al 9 kilo zwaarder en moet nog 2 weekuh gebruik als nakuur prygnyl die gaat er maandag voor het eerst in en die prik ik dan 3 keer weet wel als ik klaar ben met de kuur dat ik niet meer ga kuuren heb zo een last van me linker bil gehad niet normaal meer maarja no pain no gain :D

sucses gozer

Mijn kuur is gedaan. Nu wachten om de nakuur te beginnen.
Gewicht waar ik mee gestart was: 71kg
Gewicht nu: 82kg
Dus toch 11kg gepakt.
Nakuur zal 4 weken lang 20mg nolvadex ed zijn.
Hopelijk valt het herstellen wat mee.
greetz

mijn eerste kuur is bijna hetzelfde alleen prik ik maar 1x in de week en 10 deca s en maar 6 susto s (verspreid over 10 weekuh he)alleen heb geen last van een plofkop en ook geen last van tepels heb alleen erg last van agressie maare prik ook stromba 3 keer in de week gewoon 10 weekuh lang denk dat ik daarom weinig vocht vast houd ben nu totaal al 9 kilo zwaarder en moet nog 2 weekuh gebruik als nakuur prygnyl die gaat er maandag voor het eerst in en die prik ik dan 3 keer weet wel als ik klaar ben met de kuur dat ik niet meer ga kuuren heb zo een last van me linker bil gehad niet normaal meer maarja no pain no gain :D

sucses gozer

weekuh:rolleyes: goede post man, voegt echt veel toe in deze log

Mijn kuur is gedaan. Nu wachten om de nakuur te beginnen.
Gewicht waar ik mee gestart was: 71kg
Gewicht nu: 82kg
Dus toch 11kg gepakt.
Nakuur zal 4 weken lang 20mg nolvadex ed zijn.
Hopelijk valt het herstellen wat mee.
greetz

als ik jou was zou ik gedurende eerste 3 weken van de pct clen erbij nemen. 50mcg p/d houdt de massa voor mij goed vast gedurende pct. mss heb je er iets aan

nette en overzichtelijke log :) en zeer nette resultaten.

als ik het lees krijg ik terug goesting om ook terug te beginnen :D

test-deca is LEKKER

grtz

Cool dat het je bevallen is!!
Geeft mij ook zin om te beginnen, oioioi.. :D

Terug
Naar boven