MuscleMeat

logje eerste kuur sus en deca

Nu gaat het pas goed beginnen . :D

Waarom 10mg Nolvadex? Het doet in hoeverre ik weet een hoeveelheid van je AAS teniet. Gewoon pas nolva pakken op het mometn dat je iets onder te tepel voelt. Dan is er nog tijd zat.
Als je van plan bent te blijven blowen en die bullshit zou ik wel nolva nemen want weed bevat oestrogeen

• Topic Starter Topic Starter
Ik rook echt niet veel hoor. 1 tje in de avond en die rook ik nog niet helemaal op...
De 10mg nolva voor de vochtophoping beetje tegen te gaan (heb namelijk geen proviron of arimidex)
En dat weed oestrogeen bevat zal miss wel zo zijn maar in welke hoeveelheden denk je? Hoogswaarschijnlijk 2x niets...

Even serieus, raad je mij die 10mg nolvadex per dag echt aan?
Dit met de bedoeling van het vocht een beetje in bedwang te houden en gyno tegen te gaan.

Laatst bewerkt:
zaterdag 8juli (einde week 5)
Gewicht: 78,5kg
kracht: massaal toegenomen !
zweten tot en met.. voor de rest gaat alles lekker

Dacht niet dat iemand deze log nog bijhield...
zaterdag 15 juli
Gistreren weer 2ml er aan in. Gewicht schommelt tussen 79 en 80kg. Al heb ik de indruk dat ik vocht kwijt raak en meer spiermassa bijkomt.
Ga nu even 3 dagen 20mg nolvadex nemen gezien mn tepels beetje opgezet zijn. Voor de rest, kracht blijft toenemen. Ben er zeer zeer tevreden over. Bij deze sluit ik dan ook week 6 af.
groeten

Stoner zei:
Dacht niet dat iemand deze log nog bijhield...
zaterdag 15 juli
Gistreren weer 2ml er aan in. Gewicht schommelt tussen 79 en 80kg. Al heb ik de indruk dat ik vocht kwijt raak en meer spiermassa bijkomt.
Ga nu even 3 dagen 20mg nolvadex nemen gezien mn tepels beetje opgezet zijn. Voor de rest, kracht blijft toenemen. Ben er zeer zeer tevreden over. Bij deze sluit ik dan ook week 6 af.
groeten

log beginnen is log afmaken hé ;)

dinsdag 18 juli ( week 7)
Heb 3 dagen 20mg nolvadex ED genomen en lijkt mij dat mn tepels terug bij normaal zijn. Ga hier dan ook nu even terug mee stoppen tot als er iets zou terugkomen. Verder was ik gistere een halve kg kwijt maar dat zou wel eens vocht kunnen zijn dat ik verlies want mijn blaaskop lijkt ook te minderen. Kracht blijft stabiel

Netjes.. net even van begin tot eind gelezen.. nu even volgen...

Succes

Alles gaat goed maar begin steeds meer last te hebben van de injecties. Niet na dat ze gezet is maar bij het zetten zelf. Deed in het begin echt geen pijn maar de laatste tijd krijg ik echt pijnscheuten terwijl ze die zetten en dat is alles behalve prettig. Misschien volgende keer in de quads proberen?

Stoner zei:
Alles gaat goed maar begin steeds meer last te hebben van de injecties. Niet na dat ze gezet is maar bij het zetten zelf. Deed in het begin echt geen pijn maar de laatste tijd krijg ik echt pijnscheuten terwijl ze die zetten en dat is alles behalve prettig. Misschien volgende keer in de quads proberen?

afwisselen is wel de boodschap ja

doe ik al, elke dinsdag links en elke vrijdag rechts.

been is ook een optie hoor !

is dat niet riskanter/pijnlijker?

Nee, als je gewoon aan de zijkant/buitenkant van je been spuit kan er niks fout gaan. Zitten vrij weinig bloedvaten en zenuwen..
Wat voor spuit gebruik je? Wel minimaal 25 mm he;) en dan helemaal erin!
Ik moet zeggen dat ik het ook vaag vond de eerste keer maar als je je ontspant gaat het allemaal heel gemakkelijk, net als in je kont.

Succes.

Ik ben gisteren 20-7 gestart met een kuur die (denk ik) bijna gelijk is aan die van jou, ben benieuwd hoe mijn bevindingen zijn in vergelijk met wat ik in jou log gelezen heb

Net voor de eerste keer in mijn been geinjecteerd en ik kan zeggen dat ik het iedereen kan aanraden, het deed helemaal geen pijn !
Ging veel vlotter dan in mijn bil de laatste tijd.

goh, wat ben ik die opmerking van "je bent wel fel bijgekomen in uw gezicht he" zo beu

gaat lekker, wat zijn je stats nu??

stoner zei:
goh, wat ben ik die opmerking van "je bent wel fel bijgekomen in uw gezicht he" zo beu

laat je niet gek maken, door die jaloerse mofo's, omdat jij in deze drogetijd nog zat water hebt:D

:)
Zit nu op het einde van week 7.
Gewicht is 80kg maar op het oog lijk ik toch al droger dus ik denk dat ik nog bijgekomen ben maar toch al vocht ben verloren waardoor het gewicht op 80 is blijven staan. Ben in het algemeen er zeer tevreden om, alleen zorgt de agressie soms voor wat problemen in mn privé leven.

Terug
Naar boven