Massief
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik ga proberen wat trainingen hierbij te houden, meestal houd ik dat niet lang vol maar deze keer is dat hopelijk anders. Morgen is de eerste training, namelijk UP. Zit in de cut momenteel, ben van 101 naar 96 kilo gegaan bij een lengt van 1,90. Ben net weer hersteld van een blessure aan mijn lies, dus het zat allemaal niet mee. Eén maand gecut op voeding, zonder ook maar een dumbbell aangeraakt te hebben daarna alleen maar een beetje 20 reppers een paar weken lang, maar nu ben ik weer fit. Mijn schema komt hier op neer.
ma- UP
di- Voetbal
wo LB + zaalvoetbal
do Voetbal
vr- Up
za- voetbal
Meesten zullen zeggen dat ik moet stoppen met voetbal maar dat ga ik nog niet doen. Morgen komt de eerste training, misschien ook eens een foto plaatsen.
Sta nu op:
96
~12 %
1,90
Hoop nog een maandje te cutten, zit nu ook op ECA stackje en het gaat goed, abs komen ook steeds beter door. Maar zoals gezegd morgen UP!
Tot morgen rukkers.
ma- UP
di- Voetbal
wo LB + zaalvoetbal
do Voetbal
vr- Up
za- voetbal
Meesten zullen zeggen dat ik moet stoppen met voetbal maar dat ga ik nog niet doen. Morgen komt de eerste training, misschien ook eens een foto plaatsen.
Sta nu op:
96
~12 %
1,90
Hoop nog een maandje te cutten, zit nu ook op ECA stackje en het gaat goed, abs komen ook steeds beter door. Maar zoals gezegd morgen UP!
Tot morgen rukkers.

Het is ook een goede vorm van cardio
. Kregen ruzie om niks en een vriend van mij die er niks mee te maken had, kreeg een klap met glas op zn hoofd. Hij ligt nu in het ziekenhuis met gehoorschade en letsel. Avondje was voorgoed verziekt
)