MuscleMeat

Logje naar Zomer 2010

Massief

Ripped Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Ik ga proberen wat trainingen hierbij te houden, meestal houd ik dat niet lang vol maar deze keer is dat hopelijk anders. Morgen is de eerste training, namelijk UP. Zit in de cut momenteel, ben van 101 naar 96 kilo gegaan bij een lengt van 1,90. Ben net weer hersteld van een blessure aan mijn lies, dus het zat allemaal niet mee. Eén maand gecut op voeding, zonder ook maar een dumbbell aangeraakt te hebben daarna alleen maar een beetje 20 reppers een paar weken lang, maar nu ben ik weer fit. Mijn schema komt hier op neer.

ma- UP
di- Voetbal
wo LB + zaalvoetbal
do Voetbal
vr- Up
za- voetbal

Meesten zullen zeggen dat ik moet stoppen met voetbal maar dat ga ik nog niet doen. Morgen komt de eerste training, misschien ook eens een foto plaatsen.

Sta nu op:
96
~12 %
1,90

Hoop nog een maandje te cutten, zit nu ook op ECA stackje en het gaat goed, abs komen ook steeds beter door. Maar zoals gezegd morgen UP!

Tot morgen rukkers.

Naar hoeveel procent ga je?
Lekkere foto zeg.

Misschien zie ik het verkeerd, maar je had toch je ub kunnen trainen tijdens de blessure?

Damn je bent een lekker ding op die mooie begin foto. Niet te lang cutten want je gaat die dikke borsten verliezen.
Pm me maar eens babe. ;)

• Topic Starter Topic Starter

Tot ik er zomer klaar bij sta. Hoeveel procent dat is, zal de spiegel zeggen.

Misschien zie ik het verkeerd, maar je had toch je ub kunnen trainen tijdens de blessure?

Ja zou je wel denken, maar ik had het in mijn lies. Als je doet bankdrukken beweeg je je been ook wel een beetje (ik dan), en telkens de gewichten op tillen en aan de halter hangen enzo zorgden ook voor pijn. Ik had er toen ik echt ging rusten al 5 maanden last van. Gewoon constant doorgegaan, tot nieuwjaar toen vond k het genoeg.

Damn je bent een lekker ding op die mooie begin foto. Niet te lang cutten want je gaat die dikke borsten verliezen.
Pm me maar eens babe. ;)

Sorry ze is al van mij.. :)

Training van net.. Rustig er in komen nog..

BP:
20 x 75
10 x 90
8 x 95

BOR:
15 x 60
10 x 80
10 x 85

Pull ups:
10 x BW
10 x BW
8 x BW

Shrugs:
15 x 60
12 x 80
10 x 100

Side raises:
8 x 17,5
8 x 17,5
8 x 17,5

Bicep curls:
12 x 37,5
10 x 44,5
8 x 50

Fijn weekend allemaal. Ik ga zo ff wat groente en kip naar binnen werken :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****ed up van al dat voetballen man, dat staat je gains in de weg.
Wel een decent training na zo'n tijd niks doen :thumb:

Keep those pics "cum"ming bro ;)

succes

Idd een lekker rustig training.
Niet steeds tot failure, dus volgende keer gewicht er bij:)

En betere muziek.
Haha nee hardcore was prima om op te traine :P

****ed up van al dat voetballen man, dat staat je gains in de weg.

succes

Thnx man! Ja voetbal staat de vooruitgang misschien wel in de weg, maar ik ga voetbal nog niet aan de kant zetten. Vooral in de cut nu ik wat lichter ben, ik draai 10 x sneller, ben veel sneller weg en ook op 105 kilo tijd terug rende ik sommige ecto's er nog uit ook... Zolang het goed blijft gaan blijf ik het doen :p Het is ook een goede vorm van cardio :D

Idd een lekker rustig training.
Niet steeds tot failure, dus volgende keer gewicht er bij:)

En betere muziek.
Haha nee hardcore was prima om op te traine :P

Zker, niet forceren. En stel jij maar playlist samen dan fossiel :D

Laatst bewerkt:
Gisteren veel gezopen. Was een leuk avondje, met wel een zwarte kanttekening :(. Kregen ruzie om niks en een vriend van mij die er niks mee te maken had, kreeg een klap met glas op zn hoofd. Hij ligt nu in het ziekenhuis met gehoorschade en letsel. Avondje was voorgoed verziekt :( :mad: :mad:

Dit schrijvend zit ik een tosti hamkaas met komkommer te kanen met een glas koude chocomel.(Damn wat sappig :D) . Na 7 weken maanden weer eens junken, op kleine uitzonderingen na. Vanaf morgen ook van de ECA af, om de receptoren weer even bij te laten komen. Heb trouwens wel pijn mijn schouder, ik hoop dat dat morgen weer weg is.. Ik weet mijn god niet waar dat van gekomen is, maar je hebt wel eens pijntjes die binnen een dag weer weg zijn. Ik hoop dat dit er zo één is.

Vanavond nog even hardlopen en vanaf morgen weer 100%.

Laatst bewerkt:
Ben jij een gewichtheffer? Die zie je hier toch niet zoveel. Ik zie echter geen snatches of clean & jerks, of zijn de trainingen die je nu doet ondersteunend?

lol dat staat er voor de fun.

Ma:

Incline BP:
15 x 60
12 x 90
10 x 95
8 x 100

Flyes:
12 x 22,5
10 x 22,5
8 x 25

MP:
15 x 50
10 x 60
8 x 65

CGBP:
12 x 70
10 x 75
10 x 80

T-bar row:
12 x 55
10 x 60
10 x 65

Incline lateral raise:
8 x 12,5
8 x 12,5
8 x 12,5

bicep curls:
12 x 37,5
10 x 42,5
8 x 47,5

Training ging wel, wel knakje in mijn schouder. Ook een dikke blauwe plek op mijn arm opgemerkt vandaag, allemaal van zaterdagavond gok ik.. Flink gezopen ook toen. Anyway morgen hele dag werken en voetbaltrainen. Nu onder het genot van wat kip en groentes VI kijken..

Netjes bikkel !

Training van woensdag en vandaag:
(Benen nog rustig aan)

Woensdag:

Deadlift:
15 x 80
15 x 80
15 x 80

Squat:
15 x 60
15 x 80
12 x 90

Front squat:
12 x 60
10 x 65
10 x 70

Lunges:
12 x 10 x 2
10 x 12,5 x 2
8 x 15 x 2

Vrijdag:
Decline BP:
10 x 70
8 x 75
6 x 80

Pull ups:
12 x BW
10 x BW + 5
8 x BW + 7,5

BOR: (licht)
12 x 60
10 x 65
10 x 70

Incline flyes:
12 x 15
10 x 15
8 x 15

Side raises:
12 x 12,5
12 x 12,5
12 x 12,5

Hammer curls:
12 x 15
12 x 15
10 x 15

Bicep curls: (met barbell in me power rack. (Jwz :cool:)
15 x 20
12 x 30
10 x 40

Hele week wat hoger in reps over het algemeen. Had ik wel ff zin in.. :)

Voeding van vandaag zoals altijd eigenlijk goed. Hieronder 2 pics. Fysiek is wel wat depleted, cut nu bijna 2 maanden. Ik hoop nog 3 weekjes te moeten voor nog wat procentjes.

Denk dat ik op 11-12% sta bij 95 kilo ongeveer.. Armen meten 42. Zoals je misschien ziet is de rug natuurlijk ook niet veel, komt ook heel moeilijk massa bij. Op dit moment vind ik het best.

Front:

Benen:
Ze gaan niet hard natuurlijk, zit wel massa op en dat wordt ook niet meer. Hoeft van mij ook niet. Kuiten staan er niet op, train ze ook niet dus dat doet er niet toe. Woensdag na het squaten nog gezaalvoetbald, even 4 in het doel geramd, gisteren getraind op het veld. Beentjes zijn altijd blij als het vrijdag is en ze ff kunnen rusten :)

Zo lekker weekend, ik hoop dat ik morgen de baco's laat staan :roflol:

Interresant log! Deze ga ik volgen. Sta je nu op 12% zei je? Dan vertekend die UB foto wel een beetje.

Interresant log! Deze ga ik volgen. Sta je nu op 12% zei je? Dan vertekend die UB foto wel een beetje.

Ja zoiets. Vertekend ook wel, het ligt komt van voren dus misschien niet echt ideaal. Onder normaal licht hier zie je dat de bovenste abs al wel goed doorkomen, alleen daar hangt geen spiegel. Het vet zit ook nog vooral rond borst/buik.

Terug
Naar boven