MuscleMeat

lol @ misc kapsels

Ook maar eens een poging gewaagd dan.
nog steeds veelste kort. maar er word aan gewerkt.

20zxj15.jpg

w8qohv.jpg

200eids.jpg

te dun haar boven op imo

no hate

overloop is wel goed.

Beetje streng allemaal, waarom niet wat vrolijkers :)

M'n kapper dit gegeven:
658271-1_mp.jpg

En dit heeft hij er van gebakken:

243gigo.jpg

2vlumx5.jpg

Heb het met gel en wat water gedaan, ga het morgen eens met wax proberen. Het zo nonchalant zoals op die eerste foto krijgen is vet moeilijk/impossible.

Wel even wennen, had altijd matje en wat langer haar:D

Laatst bewerkt:
dit klinkt gek kroketje, maar het mijne zit ook zoals bij jouw, en als ik dan een halfuurtje mn helm op heb gehad om naar mn werk te rijden zit het in die vorm zoals van je foto(qua structuur dan)

Not bad, maar denk dat een kapsel met het haar naar beneden beter bij de vorm van je hoofd zou passen. Op die eerste foto lijkt het erg goed, maar dat kapsel werkt gewoon goed voor zijn hoofd.

Hier ga ik deze week voor

ibazwn.jpg

****ingbeta in de show, maar wat een bazenkapsel in zijn eerste seizoen

Ricci :roflol: ga dan voor de comb over van James. Die is baaaz

hij regelde wel die vicky toch
not bad

Yelly at kapsels hier..
Kan helemaal niets aanvangen met mijn haar..

kroketje je hebt iets te dun haar denk ik voor die coupe precies na te doen.
Of de kapper heeft te veel uitgedund dat kan ook. Maar je ziet op die voorbeeld pic dat die echt een volle kop met haren heeft. En zou je zijkanten langer laten als je dat kapsel wilt dat er een goede overloop in zit, dat het 1 geheel is.

Of de kapper heeft te veel uitgedund dat kan ook. Maar je ziet op die voorbeeld pic dat die echt een volle kop met haren heeft. En zou je zijkanten langer laten als je dat kapsel wilt dat er een goede overloop in zit, dat het 1 geheel is.

idd, zijkanten te kort + epic beard niet aanwezig.

Not bad, maar denk dat een kapsel met het haar naar beneden beter bij de vorm van je hoofd zou passen. Op die eerste foto lijkt het erg goed, maar dat kapsel werkt gewoon goed voor zijn hoofd.

Hoe bedoel je het haar naar beneden?

Ja de kapper heeft het wel uitgedund en heb de zijkanten expres korter laten maken. Mijn haar groeit best snel en heb geen zin om over 2 weken alweer bij de kapper te zitten. Ga het even aankijken en dan weet ik voor de volgende keer wat ik met de zijkanten moet doen.
Hoef ook niet precies die pic na te doen, dat lukt toch nooit. Gewoon m'n eigen draai er aan geven:D

idd, zijkanten te kort + epic beard niet aanwezig.

Epic beard ga ik nooit krijgen:P

Laatst bewerkt:
M'n kapper dit gegeven:
658271-1_mp.jpg

243gigo.jpg

2vlumx5.jpg

Heb het met gel en wat water gedaan, ga het morgen eens met wax proberen. Het zo nonchalant zoals op die eerste foto krijgen is vet moeilijk/impossible.

Lol wat een k*t kapper, haar is opzich niet slecht maar totaal niet zoals op de gegeven afbeelding:roflol:

Ga volgende week voor hetzelfde kapsel als kroketje, hopelijk wel goed geknipt

ook al vind ik kroketje wel een kroket speciaal

M'n kapper dit gegeven:
658271-1_mp.jpg

243gigo.jpg

2vlumx5.jpg

hoeveel mm is zeikant?

Terug
Naar boven