XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

M'n kapper dit gegeven:
658271-1_mp.jpg

En dit heeft hij er van gebakken:

243gigo.jpg

2vlumx5.jpg

Heb het met gel en wat water gedaan, ga het morgen eens met wax proberen. Het zo nonchalant zoals op die eerste foto krijgen is vet moeilijk/impossible.

Wel even wennen, had altijd matje en wat langer haar:D

soms denk je dat sommige kappers gewoon de kl***zak willen uithangen :roflol:
ach binnen 3 maanden zit ne terug op de geschikte lengte om naar een betere kapper te gaan.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 21:39 ----------

kritiekpuntjes:

* op die vb pic zie je dat het licht getapered geschoren/geknipt is naar boven toe, waar het bij jou gewoon veel te hoog opgeschoren is zonder overgang.
* je hoofd is ook te bol voor die brute overgang zoals je die nu hebt, zoals op de vb pic zou het je idd beter staan.
*vanboven veel te kort, je zou er beter een matte wax in kletsen ipv zo'n natte gel waardoor het lijkt of je piekjes hebt.

Nu heb ik ineens een te bol hoofd:roflol:

Ga morgen met wax proberen. Welke raden jullie me aan?

noobs het ziet er goed uit kerel alleen boven op moet iets langer en dan WAX en zeker geen gel gebruiken. Over een weekje ziet het denk ik al meer uit als op die pic.

Je krijgt het echt nooit precies hetzelfde als op die pic

brb perfecte belichting
brb perfect model
brb haar zit zo voor 1 foto
brb brb
brb

waarom wax en geen gel als ik vragen mag?

Shaper van de Hema gebruik ik. Vind m echt chill

nja gewoon persoonlijke keuze dus? ik heb het liever een beetje glanzend dan zo'n out-of-bed look

nja gewoon persoonlijke keuze dus? ik heb het liever een beetje glanzend dan zo'n out-of-bed look

ja maar pas op voor de modepolitie, je kan voor het gebruik van gel een waarschuwing krijgen of zelfs aangehouden worden en dan naar de fashion rehab gestuurd worden als ook de rest niet in orde is...

kerel heeft perfect hair

would plow

Gaan hier op den duur aardig wat ego's gekrenkt worden als het verouderingsproces bij menigeen gaat intreden aan de bovenkant...ehhe.

Maar jullie blijven baaz. ;)

Hier nog mooi voorbeeld:

sturing.jpg

Laatst bewerkt:
entry.gif

theflattopcrew :roflol:

Sinds ik deze haircut heb maak ik de gains van mn leven.

v48774.jpg

Waarschuwing
Mits u geen ecto bouw heeft kunnen de resultaten tegenvallen.

Die foto van kroketje, als je je haar niet omhoog doet maar naar de zijkant heb je ook SS kapsel. Dat wil ik ook, zijkant en achterkant kort en bovenop lang. Dan kan je zelf nog bepalen of je nazi-mode of hippestudent-mode gaat (mits het haar bovenop niet te lang is)

Terug
Naar boven