HarryHercules
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

topic mag dicht lijkt me, 90 percent van de geposte foto's hebben niets van doen met SS haircuts, alphaness of facial aesthetics.
Een keer gebruikt.
Ik heb me haar daarna gewassen en hoefde geen eens dat grij opnieuw erin te doen, het zat er gewoon nog in![]()

topic mag dicht lijkt me, 90 percent van de geposte foto's hebben niets van doen met SS haircuts, alphaness of facial aesthetics.
Die foto van kroketje, als je je haar niet omhoog doet maar naar de zijkant heb je ook SS kapsel. Dat wil ik ook, zijkant en achterkant kort en bovenop lang. Dan kan je zelf nog bepalen of je nazi-mode of hippestudent-mode gaat (mits het haar bovenop niet te lang is)

Nazi-mode on.
![]()
![]()
Te kort boven op, blijft een beetje recht op staan.
En heb een te groot hoofd voor dit kapsel![]()
is al stuk beter dan vorige foto's
zeg volgende keer tegen kapper dat ie je haar niet uitdunt??

Nazi-mode on.
![]()
![]()
Te kort boven op, blijft een beetje recht op staan.
En heb een te groot hoofd voor dit kapsel![]()
Ga eens wax gebruiken brah. Gaat er 10x beter uitzien. x
****ed up wax dan. Je hebt veel te dun haar voor die wet hair look