XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben met deze foto naar de kapper gegaan. Persoonlijk vind ik het beter om het iets meer richting kuif te doen, anders krijg je een wat 'hard' gezicht. Kan eventueel wel een foto maken, maar dan edit ik het grootste gedeelte van mn gezicht weg lol; iets teveel info op dit forum. Als ik een iets kleiner voorhoofd had zou het ultimate playboy look zijn (yes mad) maar nog steeds, sinds ik me haar zo heb krijg ik echt een shitload aan chicks.

Welke wax gebruiken jullie eigenlijk voor dit kapsel? Ik zelf heb 'chaotic gel' van Schwarzkopf, 'Power Wax: Mega Strong' van schwarzkopf, Power Gel Titante van Schwarzkopf en Styling Paste Remix van L'oreal geprobeerd. Laatste twee genoemde zorgen bij mij voor beste effect.

Ik ben met deze foto naar de kapper gegaan. Persoonlijk vind ik het beter om het iets meer richting kuif te doen, anders krijg je een wat 'hard' gezicht. Kan eventueel wel een foto maken, maar dan edit ik het grootste gedeelte van mn gezicht weg lol; iets teveel info op dit forum. Als ik een iets kleiner voorhoofd had zou het ultimate playboy look zijn (yes mad) maar nog steeds, sinds ik me haar zo heb krijg ik echt een shitload aan chicks.

Welke wax gebruiken jullie eigenlijk voor dit kapsel? Ik zelf heb 'chaotic gel' van Schwarzkopf, 'Power Wax: Mega Strong' van schwarzkopf, Power Gel Titante van Schwarzkopf en Styling Paste Remix van L'oreal geprobeerd. Laatste twee genoemde zorgen bij mij voor beste effect.
gatsby brah

gebruik het al een tijdje en is echt super wax.

Heb Laatst 10 stuks uit korea besteld haters gonna hate

ik zelf zoek eigenlijk een gel/wax die me haar (in een golf) plat naar achter kan krijgen..haven't figured out yet met water krijg ik het effect wel maar zodra het droogt valt het verkeerd. zoek dus meer een nattere gel:rolleyes:

ik zelf zoek eigenlijk een gel/wax die me haar (in een golf) plat naar achter kan krijgen..haven't figured out yet met water krijg ik het effect wel maar zodra het droogt valt het verkeerd. zoek dus meer een nattere gel:rolleyes:

Snap niet echt wat je bedoelt, pic ?

Snap niet echt wat je bedoelt, pic ?
dit effect, me haar is erg dun waardoor het terugvalt of niet blijft zitten
m1mzusgaqf4z_504h.jpg

styling wax van garnier fructis, zo'n klein groen potje

Zoiets als wolf? :D

• Topic Starter Topic Starter
Die gatsby raadt iedereen op misc ook aan
Kan je die shit ook in nl halen?

dit effect, me haar is erg dun waardoor het terugvalt of niet blijft zitten
m1mzusgaqf4z_504h.jpg

Beetje wet look, hiervoor kun je de meeste duurdere wax/gel al voor gebruiken. Om echt die hold erin te krijgen zou ik het afmaken met een hairspray. Die van Syoss heb ik wel goede ervaringen mee.

of deze

183300_1_Syoss_Hairspray_max_Hold.jpg

Dat dare misc topic overigens hahaha
mE6C6.jpg

**** man, je begint toch gewoon met de zijkanten enigszins kort te doen ipv gelijk full r*tard te gaan.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 16:43 ----------

Die gatsby raadt iedereen op misc ook aan
Kan je die shit ook in nl halen?

[Link niet meer beschikbaar]

Beetje wet look, hiervoor kun je de meeste duurdere wax/gel al voor gebruiken. Om echt die hold erin te krijgen zou ik het afmaken met een hairspray. Die van Syoss heb ik wel goede ervaringen mee.

of deze

183300_1_Syoss_Hairspray_max_Hold.jpg
sysoss spray al in huis van de mam (srs)'
qua gel/wax nog niet gevonden welke het effect geeft wat ik zoek

• Topic Starter Topic Starter
Heel lang je haar niet wassen werkt ook goed (srs)

Was ooit ook hier een topic over :P

Heel lang je haar niet wassen werkt ook goed (srs)

Was ooit ook hier een topic over :P

gelezen indd, doe het sinds doen ook bijna nooit (behalve bij kapper meestal) en alleen met water thuis hehe:) Maar meer uit luiheid.

Hoe laten jullie je haar dan groeien? Gaan jullie na een tijdje naar de kapper om de zijkanten weer te millimeteren of laten jullie alles groeien?

• Like
Waarderingen: Roth
Sudden wave of homocoïtus when entrar dis topic.

gelezen indd, doe het sinds doen ook bijna nooit (behalve bij kapper meestal) en alleen met water thuis hehe:) Maar meer uit luiheid.

Hoe laten jullie je haar dan groeien? Gaan jullie na een tijdje naar de kapper om de zijkanten weer te millimeteren of laten jullie alles groeien?

bovenkant gewoon lang laten, zijkanten deftig laten bijknippen of millimeteren

Terug
Naar boven