Fitness Seller

lol @ misc kapsels

gelezen indd, doe het sinds doen ook bijna nooit (behalve bij kapper meestal) en alleen met water thuis hehe:) Maar meer uit luiheid.

Hoe laten jullie je haar dan groeien? Gaan jullie na een tijdje naar de kapper om de zijkanten weer te millimeteren of laten jullie alles groeien?

Idealiter doe je het zelf, moet je alleen wel een goede tondeuse hebben en iemand die het netjes kan doen. Boven laat je gewoon eens in de 6-8 weken knippen.

Doe mij dit maar, vind ik persoonlijk ideaal:
1597.jpg

Voor je weggaat gewoon enkele sec effen met je handen doorheen en klaar is kees.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lawd

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel dus niet wassen met shampoo voor de duidelijkheid. Was iets met dat je hoofdhuid dan uiteindelijk gezonder wordt en zichzelf reinigt ofzo.

Doe mij dit maar, vind ik persoonlijk ideaal:
1597.jpg

Voor je weggaat gewoon enkele sec effen met je handen doorheen en klaar is kees.

Ja, want jij hebt ook zó een druk leven dat je absoluut niet langer dan een paar seconden de tijd hebt om je haar te doen.

Ga morgen waarschijnlijk voor zijkant kort en bovenop lang laten!

Altijd corleone aanpakken :roflol:

straks gaat ie nog werken :roflol:

Vanmiddag maar is naar de kapper voor een korte zijkant en achterkant :D hoop dat het een beetje staat

Wtf doe jij zo vroeg op? Jij ligt toch altijd tot een uur of elf in je nest te meuren?

Ben wakker geworden door het miaauw van m'n kat aan m'n raam en kon niet meer slapen, dus ben even op dbb geweest, rond 8u gelukkig wel weer de slaap kunnen vatten.:p

Terug
Naar boven