XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

Bazigste kapsel ever. Lekker nonchalant en fcking alpha. Ipv de kapsels waarbij het lijkt alsof je er 20 min op heb staan werken als een bèta phaggot

zyzz+haircut.jpg

hier is mijn coup die ik momenteel rock :D (no homo).

jzwub5.jpg

2uz6mh5.jpg

zijkanten goed kort, dan vanvoor goed lang en naar achter toe altijd wat korter

lekkere jongen

Not bad. Lijkt erg op dat van mij. Heb gisteren op verzoek al naar paar mensen gestuurd dus kan hier ook wel posten;

34dn8m9.jpg

Not bad. Lijkt erg op dat van mij. Heb gisteren op verzoek al naar paar mensen gestuurd dus kan hier ook wel posten;

34dn8m9.jpg

ziet er goed uit :D en voor zover ik het kan zien, kan je zowat elke stijl rocken met je haar

Gebruik trouwens deze wax:
16hugio.jpg

Strong gay kapsels

• Topic Starter Topic Starter
looking good brahs

(no homer)

Wat een gay kapsels lol, en dan ook nog je eigen gay kapsel erop zetten om aandacht te krijgen van boys?

Lmfao.

ja no offence maar dit is me wel iets TE metroseksueel. Doen jullie ook crèmempjes op voor een babyhuidje en een oogroller voor de walletjes? En 1x per week ff de wenkbrauwen plukken.

xD no offence

ja no offence maar dit is me wel iets TE metroseksueel. Doen jullie ook crèmempjes op voor een babyhuidje en een oogroller voor de walletjes? En 1x per week ff de wenkbrauwen plukken.

xD no offence

en zelf wel pics van zyzz posten. de metro-koning

Bazigste kapsel ever. Lekker nonchalant en fcking alpha. Ipv de kapsels waarbij het lijkt alsof je er 20 min op heb staan werken als een bèta phaggot

zyzz+haircut.jpg

20 minuten staan werken... Dit kapsel lijkt alsof hij er een uur mee is bezig geweest, niets nonchalants aan.

Zyzz zn kapsel blijft toch wel het meest bazig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Okey probeer maar, eens zien of zyzz's kapsel jullie ook zo goed staat.

Terug
Naar boven