AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

dat murrays komt niet in mijn haren. dan smeer ik er nog liever die behanglijm in die ironhide aanraadde :P
Die axe paste en l'oreal studio blablabla zien er wel goed uit.

Heb het wel bij m'n broertje geflikt, die kloothommel nakte steeds mijn gel.. Dus had potje gel aangemaakt met behanglijm.

Waarom is iedereen hier eigenlijk altijd zo deadset op gel/wax?
Ik gebruik altijd gewoon sterke hairspray om m'n haar in model te krijgen.
Vind ik veel meer voordelig omdat het;

Er niet zo gigantisch vettig en dik uitziet
Niet last van klonten
Zakt niet naar beneden door te veel gel te gebruiken
Goedkoper
Gaat langer mee
Haar ziet er droger uit
Haar blijft de hele dag in model zitten

Gebruik zelf altijd
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/4/1/8/3/9200000005033814.jpg
Kost 3,50 voor een flesje ofzo

Ik heb deze ook, bevalt me goed. Aardig sterk spul.

Ik heb een comb over net als james van gs, welke producten raden jullie hiervoor aan?

Edit: heb overigens wild haar dus moet wel sterk genoeg zijn om alle haartjes in model te houden!

Laatst bewerkt:
fuark, vandaag wax geprobeerd die we thuis nog hadden staan die toch niemand gebruikte. werkt duidelijk een stuk beter dan die vuile waterige gel. was eerst nooit zo enthousiast over wax maar nu ben ik om.

fuark, vandaag wax geprobeerd die we thuis nog hadden staan die toch niemand gebruikte. werkt duidelijk een stuk beter dan die vuile waterige gel. was eerst nooit zo enthousiast over wax maar nu ben ik om.

wax is de shit man, heb zelf deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the real deal

Atm heb ik halflang haar, schuin naar achter.. Zit te denken aan zoiets als in het filmpje hieronder:

Alleen dan ongeveer 5cm bovenop en 1,5cm aan de zijkanten..
Vroeg me alleen af of dit ook staat als je beginnende inhammen hebt, of dat je perse een rechte haarlijn moet hebben..
Any thoughts? Karma

Atm heb ik halflang haar, schuin naar achter.. Zit te denken aan zoiets als in het filmpje hieronder:

Alleen dan ongeveer 5cm bovenop en 1,5cm aan de zijkanten..
Vroeg me alleen af of dit ook staat als je beginnende inhammen hebt, of dat je perse een rechte haarlijn moet hebben..
Any thoughts? Karma

Tja, wat noem je beginnende inhammen? plaats eens een foto

Hoorde laatst van iemand dat hij de combi mouse + fohn + haarlak gebruikt. Is wel een hoop werk, doe er normaal 30 seconden over maar ik heb geen zin meer in die natte kop vol met gel. Ik ga het een keertje uitproberen.

Tja, wat noem je beginnende inhammen? plaats eens een foto

huidig:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan richting die video hierboven van beckham..

of evt zoiets (alleen zijkanten ongeveer 1cm):

2znzxxg.jpg

ik denk dat kort haar je opzich wel goed zou staan, bovenop ook wat korter :)

tja, ik weet niet. je hebt idd wel beste inhammen maar het is wel het proberen waard toch. hoop dat ik toch nog wel iets meer haar heb met 23j :P zit het in de familie?

doe je haar voorover over die inhammen dan broeder

Ja man. Op mn voorhoofd vind ik niks, maar zat idd wel met dat idee. Haar bovenop 5cm, omhoog schuin over 1 inham en bij die andere de 'scheiding'..
Weet alleen niet of mensen hier voorbeelden/ideeen over hebben?

ik denk dat kort haar je opzich wel goed zou staan, bovenop ook wat korter :)
Heb ik tijd geleden wel gehad, maar toen echt 2cm.. Nu 5cm proberen dan heb ik beetje veiligheid met de kapper zn meetlint :p

tja, ik weet niet. je hebt idd wel beste inhammen maar het is wel het proberen waard toch. hoop dat ik toch nog wel iets meer haar heb met 23j :P zit het in de familie?

Ja klopt man, vanaf 20e is het best snel gegaan. Zit nu wel aan minoxdil en finasteride, te vroeg om te zeggen maar denk dat t wel gaat werken :)

Thanks voor ideeen bro's

Terug
Naar boven