XXL Nutrition

lol @ misc kapsels

Heb ook een nieuw kapsel nodig jongens :o

Heb momenteel zoiets als dit, maar dan wel met duidelijke scheidingslijn

Hairstyles-for-men-2013.jpg

Vond die SS-cut wel nice, maar weet niet of dat bij m'n gezicht past. Nu ik ben gaan cutten is m'n gezicht redelijk langwerpig gevormd.

iemand ideeën?

Laatst bewerkt:
No offence, maar dit kan echt niet. Zo snel mogelijk kaal scheren.

Is ook mijn advies, gewoon millimeteren. Zodra er een beetje kaalheid optreed, in dit geval inhammen, is het altijd beter om je haar te millimeteren. Zal je zeker staan, aangezien je donker haar hebt. Dat lange haar icm inhammen is geen gezicht imho.

Dat zijn geen beginnende inhammen maat, beter gewoon millimeteren en vanuit daar gaan proberen of dat óf kort je mogelijk staat.

huidig:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan richting die video hierboven van beckham..

of evt zoiets (alleen zijkanten ongeveer 1cm):

2znzxxg.jpg

Ik blijf me erover verbazen dat mensen met wie ze close zijn er niet attent op maken wanneer die kaal worden. :roflol:
Dat gebeurt toch niet van de ene dag op de andere? Je gaat me toch niet zeggen dat niemand hier nooit iets van heeft gezegd. En dan de illusie hebben dat je jezelf zo'n hip kapsel kan aanmeten met dat kleine plukje vanvoor.
Beter scheer je het gewoon millimeter. Gaat er stukken beter uitzien, eventueel met een millimeterbaardje om je minder-esthetische gezicht op te fleuren mocht dat het geval zijn (kan het namelijk niet afleiden uit de foto).

knip iig de zijkanten eens man, hier krijg je een ronde kop van

Ik blijf me erover verbazen dat mensen met wie ze close zijn er niet attent op maken wanneer die kaal worden. :roflol:
Dat gebeurt toch niet van de ene dag op de andere? Je gaat me toch niet zeggen dat niemand hier nooit iets van heeft gezegd. En dan de illusie hebben dat je jezelf zo'n hip kapsel kan aanmeten met dat kleine plukje vanvoor.
Beter scheer je het gewoon millimeter. Gaat er stukken beter uitzien, eventueel met een millimeterbaardje om je minder-esthetische gezicht op te fleuren mocht dat het geval zijn (kan het namelijk niet afleiden uit de foto).

hoezo moet iemand hem dat vertellen? volgens mij laat ie al weten dat ie inhammen heeft, maar t zijn imo geen beginnende :P
Ben het eens dat die kapsels die hier voorbij komen niets voor hem zullen zijn. Zo'n kuif recht omhoog ofzo is vaak toch al gay en zal hem dus ook niet staan, maar zou juist de zijkanten 6-8 mm moeten doen en bovenop iets langer en doe het dan gewoon naar de zijkant wat platter.. (niet zo lang als bij ss cut :rolleyes:)

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:17 ----------

en kauw gelijk wat meer kauwgom of zet wat injecties in je kaakspieren want je hebt echt een ontiegelijk eihoofd merken anderen hier op...dat moet vierkanter :rolleyes:

hoezo moet iemand hem dat vertellen? volgens mij laat ie al weten dat ie inhammen heeft, maar t zijn imo geen beginnende :P
Ben het eens dat die kapsels die hier voorbij komen niets voor hem zullen zijn. Zo'n kuif recht omhoog ofzo is vaak toch al gay en zal hem dus ook niet staan, maar zou juist de zijkanten 6-8 mm moeten doen en bovenop iets langer en doe het dan gewoon naar de zijkant wat platter.. (niet zo lang als bij ss cut :rolleyes:)

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:17 ----------

en kauw gelijk wat meer kauwgom of zet wat injecties in je kaakspieren want je hebt echt een ontiegelijk eihoofd merken anderen hier op...dat moet vierkanter :rolleyes:

Thanks voor je reactie. Heb zelf idd aangegeven dat ik ze heb en ipv dat nogmaals te 'constateren' of zeggen heb ik niks aan, liever wat ik ermee moet. Ook al gezegd dat ik de zijkanten sws wil laten knippen tot 10-15mm..

Helemaal millimeteren wil ik sws niet (direct) omdat dat altijd nog kan, maar idd zoiets als jij zegt. Zijkanten bijsnoeien en bovenop paar cm, schuin omhoog zodat de ene inham een opzettelijke scheiding is en de andere kant half het haar schuin erover.

Jammer dat sommige mensen direct zo afvlammen, maar so be it. Thanks voor het reageren iig.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:24 ----------

Dat gebeurt toch niet van de ene dag op de andere? Je gaat me toch niet zeggen dat niemand hier nooit iets van heeft gezegd.

Dit is beetje omgekeerde logica man, juist mensen waarmee je close bent valt t minder op omdat ze je iedere dag zien. En dus langzame veranderingen niet zien. Maar heb zelf dus al aangegeven dat ik me er bewust van was.

Laatst bewerkt:
Thanks voor je reactie. Heb zelf idd aangegeven dat ik ze heb en ipv dat nogmaals te 'constateren' of zeggen heb ik niks aan, liever wat ik ermee moet. Ook al gezegd dat ik de zijkanten sws wil laten knippen tot 10-15mm..

Helemaal millimeteren wil ik sws niet (direct) omdat dat altijd nog kan, maar idd zoiets als jij zegt. Zijkanten bijsnoeien en bovenop paar cm, schuin omhoog zodat de ene inham een opzettelijke scheiding is en de andere kant half het haar schuin erover.

Jammer dat sommige mensen direct zo afvlammen, maar so be it. Thanks voor het reageren iig.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:24 ----------

Dit is beetje omgekeerde logica man, juist mensen waarmee je close bent valt t minder op omdat ze je iedere dag zien. En dus langzame veranderingen niet zien. Maar heb zelf dus al aangegeven dat ik me er bewust van was.

Dit zijn zelfs geen inhammen meer man. Die hele voorkant is al een kale schedel buiten dat klein middenstukje. Zolang het niet gemillimeterd is gaat het er gewoon clownesk blijven uitzien. Of post anders eens een pic van iemand met gelijkaardige "inhammen" maar wel een degelijk kapsel.
Let wel: dit is geen persoonlijk aanval, maar ik wil je gewoon uit je ontkenningsfase halen dat er nog iets van te maken valt.
Ik zie mijn DBB broeders nl graag aesthetic.

En waarom zou je het niet mm'en? Das gewoon een basic kapsel waar je nooit gout mee kan gaan.

Ga naar de kapper om het te millimeteren, zelf doen is lastiger dan het lijkt ivm contouren enzo. Echt het ENIGE wat ik je kan adviseren, staat gegarandeerd het beste bij jou.

Wat is nou goede wax? Heb hekel aan die murrays zooi. Weet dat het al enkele keren voorbij is gekomen maar stoei echt al tijdje met mijn haar. Als het wat korter is heb ik wel goed kapsel maar het is in ****in no time weer lang. Ga echt niet elke 3 weken naar de kapper. Als mijn huidige gel hard wordt ziet het er gewoon minder uit.. Dus wat is goede wax die er ook nog uit te krijgen is en niet al te duur.

Vind zelf de wax van L'oreal en Axe wel goed. Zit in kleine potjes en heb je verschillende soorten van. Natuurlijk wel standaard maar je betaald tenminste niet veel. Je moet zelf een beetje experimenteren welke, gel kan je opzich ook lichtjes met wax mixen. Of wax + haarspray als je wat stevigheid wil. Probleem is alleen altijd dat je haar snel stug en kleverig wordt als je het hard probeerd te maken. (in ieder geval bij mij)

Heb ook een nieuw kapsel nodig jongens :o

Heb momenteel zoiets als dit, maar dan wel met duidelijke scheidingslijn

Hairstyles-for-men-2013.jpg

Vond die SS-cut wel nice, maar weet niet of dat bij m'n gezicht past. Nu ik ben gaan cutten is m'n gezicht redelijk langwerpig gevormd.

iemand ideeën?

Bring Up My Post

Wat is nou goede wax? Heb hekel aan die murrays zooi. Weet dat het al enkele keren voorbij is gekomen maar stoei echt al tijdje met mijn haar. Als het wat korter is heb ik wel goed kapsel maar het is in ****in no time weer lang. Ga echt niet elke 3 weken naar de kapper. Als mijn huidige gel hard wordt ziet het er gewoon minder uit.. Dus wat is goede wax die er ook nog uit te krijgen is en niet al te duur.
check gewoon de laatste pagina's. heb ik ook al gevraagd.

ik gebruik meestal de Shaper van de Hema

Terug
Naar boven