- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huidig:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dan richting die video hierboven van beckham..
of evt zoiets (alleen zijkanten ongeveer 1cm):
![]()
No offence, maar dit kan echt niet. Zo snel mogelijk kaal scheren.
huidig:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dan richting die video hierboven van beckham..
of evt zoiets (alleen zijkanten ongeveer 1cm):
![]()
Ik blijf me erover verbazen dat mensen met wie ze close zijn er niet attent op maken wanneer die kaal worden.![]()
Dat gebeurt toch niet van de ene dag op de andere? Je gaat me toch niet zeggen dat niemand hier nooit iets van heeft gezegd. En dan de illusie hebben dat je jezelf zo'n hip kapsel kan aanmeten met dat kleine plukje vanvoor.
Beter scheer je het gewoon millimeter. Gaat er stukken beter uitzien, eventueel met een millimeterbaardje om je minder-esthetische gezicht op te fleuren mocht dat het geval zijn (kan het namelijk niet afleiden uit de foto).
)
hoezo moet iemand hem dat vertellen? volgens mij laat ie al weten dat ie inhammen heeft, maar t zijn imo geen beginnende![]()
Ben het eens dat die kapsels die hier voorbij komen niets voor hem zullen zijn. Zo'n kuif recht omhoog ofzo is vaak toch al gay en zal hem dus ook niet staan, maar zou juist de zijkanten 6-8 mm moeten doen en bovenop iets langer en doe het dan gewoon naar de zijkant wat platter.. (niet zo lang als bij ss cut)
---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:17 ----------
en kauw gelijk wat meer kauwgom of zet wat injecties in je kaakspieren want je hebt echt een ontiegelijk eihoofd merken anderen hier op...dat moet vierkanter![]()
Ik blijf me erover verbazen dat mensen met wie ze close zijn er niet attent op maken wanneer die kaal worden.![]()
Dat gebeurt toch niet van de ene dag op de andere? Je gaat me toch niet zeggen dat niemand hier nooit iets van heeft gezegd.

Thanks voor je reactie. Heb zelf idd aangegeven dat ik ze heb en ipv dat nogmaals te 'constateren' of zeggen heb ik niks aan, liever wat ik ermee moet. Ook al gezegd dat ik de zijkanten sws wil laten knippen tot 10-15mm..
Helemaal millimeteren wil ik sws niet (direct) omdat dat altijd nog kan, maar idd zoiets als jij zegt. Zijkanten bijsnoeien en bovenop paar cm, schuin omhoog zodat de ene inham een opzettelijke scheiding is en de andere kant half het haar schuin erover.
Jammer dat sommige mensen direct zo afvlammen, maar so be it. Thanks voor het reageren iig.
---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:24 ----------
Dit is beetje omgekeerde logica man, juist mensen waarmee je close bent valt t minder op omdat ze je iedere dag zien. En dus langzame veranderingen niet zien. Maar heb zelf dus al aangegeven dat ik me er bewust van was.
Heb ook een nieuw kapsel nodig jongens
Heb momenteel zoiets als dit, maar dan wel met duidelijke scheidingslijn
![]()
Vond die SS-cut wel nice, maar weet niet of dat bij m'n gezicht past. Nu ik ben gaan cutten is m'n gezicht redelijk langwerpig gevormd.
iemand ideeën?
check gewoon de laatste pagina's. heb ik ook al gevraagd.Wat is nou goede wax? Heb hekel aan die murrays zooi. Weet dat het al enkele keren voorbij is gekomen maar stoei echt al tijdje met mijn haar. Als het wat korter is heb ik wel goed kapsel maar het is in ****in no time weer lang. Ga echt niet elke 3 weken naar de kapper. Als mijn huidige gel hard wordt ziet het er gewoon minder uit.. Dus wat is goede wax die er ook nog uit te krijgen is en niet al te duur.
check gewoon de laatste pagina's. heb ik ook al gevraagd.
hou je bek HOU JE BEK
check gewoon de laatste pagina's. heb ik ook al gevraagd.
Wat is nou goede wax? Heb hekel aan die murrays zooi. Weet dat het al enkele keren voorbij is gekomen maar stoei echt al tijdje met mijn haar. Als het wat korter is heb ik wel goed kapsel maar het is in ****in no time weer lang. Ga echt niet elke 3 weken naar de kapper. Als mijn huidige gel hard wordt ziet het er gewoon minder uit.. Dus wat is goede wax die er ook nog uit te krijgen is en niet al te duur.