AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

ik gebruik meestal de Shaper van de Hema

Heb ik ook wel eens gehad, word je haar zo vet van man.
Gebruik nu

l_taft%20power%20wax%20nr%205%20mega%20strong%2075ml%202.99.jpg

Goeie dry look en goeie hold. Zelf best dikke, zware haren en dit spul houdt t easy de hele dag overeind zonder vet te worden, is ook erg makkelijk om uit te wassen.
Heb al +- 20-25 wax/pomade producten gebruikt, dit is echt een van de beste als je op zoek bent naar dry look.

Die ga ik morgen even aanschaffen Bald. Als het niks is kom ik langs en stop ik dat potje in je reet.

Gebruik nu

http://www.verzorgmarket.nl/contents/media/l_taft power wax nr 5 mega strong 75ml 2.99.jpg

Goeie dry look en goeie hold. Zelf best dikke, zware haren en dit spul houdt t easy de hele dag overeind zonder vet te worden, is ook erg makkelijk om uit te wassen.
Heb al +- 20-25 wax/pomade producten gebruikt, dit is echt een van de beste als je op zoek bent naar dry look.

waar haal je die ?

Ik had laatst van de kapper een waxdingetje, was 17€ voor zon potje. Wel heel weinig nodig en zat altijd goed en niet zon natte look, maar heb het niet nog een keer gekocht. Ik heb nu shaper van andrelon, iets meer nodig, kost minder en zit uiteindelijk slechter maar vind 17 wel te gek eigenlijk.

Zit op iPad, maar ti's andrelon shaper

Die ga ik morgen even aanschaffen Bald. Als het niks is kom ik langs en stop ik dat potje in je reet.
Will not be dissapointed bro.
Als je het niks vind pm ik me adres wel, gratis potje is nooit weg :trollface:

Hier gewoon bij de Kruidvat.
Wel goed uitsmeren overigens, en niet te veel nemen. Is een dikke witte wax/clay, als je t niet goed aanbrengt lijken je haren grijs/wit:o

Gebruik nu

http://www.verzorgmarket.nl/contents/media/l_taft power wax nr 5 mega strong 75ml 2.99.jpg

ja maar van bijvoorbeeld de wax van Loreal word mn haar nog veel vettiger hoor

Wax moet stevig zijn zodat je niet veel gel of haarlak hoeft te gebruiken maarja als t hier in NL begint te waaien...

ja maar van bijvoorbeeld de wax van Loreal word mn haar nog veel vettiger hoor

Wax moet stevig zijn zodat je niet veel gel of haarlak hoeft te gebruiken maarja als t hier in NL begint te waaien...

Ja klopt, de middenmoot is vaak moeilijk te vinden man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
werkt fijn en je haar wordt niet vet.

He bro's, vraagje. Als je vraagt om een kapsel met lengte on top (4/5cm) en zijkanten korter (1,5/2cm), hoe zit dat dan precies aan de achterkant?
1. Een fade van 1,5 tot 5;
2. of gaat die 1,5/2cm gewoon tot je kruin en dan ineens over in die 4/5cm?

He bro's, vraagje. Als je vraagt om een kapsel met lengte on top (4/5cm) en zijkanten korter (1,5/2cm), hoe zit dat dan precies aan de achterkant?

Laat dat aan de kapper over.

heb deze zojuist aangeschaft. hoop dat het goed spul is en anders: pepper ur angus

is de shit, niet té veel gebruiken in het begin.
Als je veel gebruikt is het meer als gel maar dan wel supersterk. Weinig gebruiken is meer wax-stijl maar houdt wel nog steeds episch goed.

is de shit, niet té veel gebruiken in het begin.
Als je veel gebruikt is het meer als gel maar dan wel supersterk. Weinig gebruiken is meer wax-stijl maar houdt wel nog steeds episch goed.

ik hoop het man. Mijn Gaz cut begint al weer aardig verdoet te worden want haar groeit snel en shit. Pas 2 weken geleden dat het geknipt is dus moet nog ff wachten met opnieuw naar de kapper gaan anders krijg ik een zeurende moeder...

Das het k*tte aan dergelijk strakke cuts. Je moet om de haverklap naar de kapper.

Das het k*tte aan dergelijk strakke cuts. Je moet om de haverklap naar de kapper.

idd, bestaat er niet zoiets als een kappersabonnement ofzo? :P dat je zeg maar 20eu per maand betaalt en dan elke week een keer langs kunt komen ofzo?

of ik moet gewoon op zoek naar een vriendin die kapster is :p

het best vraag je voor een fade aan de achterkant, ziet er altijd beter uit.

Terug
Naar boven