BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
ja maar jij hebt een matje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook wel eens gehad, word je haar zo vet van man.
Gebruik nu
http://www.verzorgmarket.nl/contents/media/l_taft power wax nr 5 mega strong 75ml 2.99.jpg
Goeie dry look en goeie hold. Zelf best dikke, zware haren en dit spul houdt t easy de hele dag overeind zonder vet te worden, is ook erg makkelijk om uit te wassen.
Heb al +- 20-25 wax/pomade producten gebruikt, dit is echt een van de beste als je op zoek bent naar dry look.
Will not be dissapointed bro.Die ga ik morgen even aanschaffen Bald. Als het niks is kom ik langs en stop ik dat potje in je reet.

Heb ik ook wel eens gehad, word je haar zo vet van man.
Gebruik nu
http://www.verzorgmarket.nl/contents/media/l_taft power wax nr 5 mega strong 75ml 2.99.jpg
Goeie dry look en goeie hold. Zelf best dikke, zware haren en dit spul houdt t easy de hele dag overeind zonder vet te worden, is ook erg makkelijk om uit te wassen.
Heb al +- 20-25 wax/pomade producten gebruikt, dit is echt een van de beste als je op zoek bent naar dry look.
ja maar van bijvoorbeeld de wax van Loreal word mn haar nog veel vettiger hoor
Wax moet stevig zijn zodat je niet veel gel of haarlak hoeft te gebruiken maarja als t hier in NL begint te waaien...
He bro's, vraagje. Als je vraagt om een kapsel met lengte on top (4/5cm) en zijkanten korter (1,5/2cm), hoe zit dat dan precies aan de achterkant?
1. Een fade van 1,5 tot 5;
2. of gaat die 1,5/2cm gewoon tot je kruin en dan ineens over in die 4/5cm?
wax is de shit man, heb zelf deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
the real deal
heb deze zojuist aangeschaft. hoop dat het goed spul is en anders: pepper ur angus
is de shit, niet té veel gebruiken in het begin.
Als je veel gebruikt is het meer als gel maar dan wel supersterk. Weinig gebruiken is meer wax-stijl maar houdt wel nog steeds episch goed.
Das het k*tte aan dergelijk strakke cuts. Je moet om de haverklap naar de kapper.
dat je zeg maar 20eu per maand betaalt en dan elke week een keer langs kunt komen ofzo?
He bro's, vraagje. Als je vraagt om een kapsel met lengte on top (4/5cm) en zijkanten korter (1,5/2cm), hoe zit dat dan precies aan de achterkant?
1. Een fade van 1,5 tot 5;
2. of gaat die 1,5/2cm gewoon tot je kruin en dan ineens over in die 4/5cm?
idd, bestaat er niet zoiets als een kappersabonnement ofzo?dat je zeg maar 20eu per maand betaalt en dan elke week een keer langs kunt komen ofzo?
of ik moet gewoon op zoek naar een vriendin die kapster is![]()