BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
die heb ik, alleen dan nog iemand die dat ding fatsoenlijk kan bedienen + de bovenkant is ook langer aan het worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die heb ik, alleen dan nog iemand die dat ding fatsoenlijk kan bedienen + de bovenkant is ook langer aan het worden.
Ik denk dat jouw haar zonder opzetstuk gedaan is, maar aangezien de bovenkant nu ook wat langer is zou ik met opzetstuk 1 je haar rondom scheren. Is makkelijk zelf te doen, bij jou is er ook geen lastige overloop.
Kan wel bijgeschoren worden idd, maar ik vertrouw het ons mam niet toe en zelf gaat dat sowieso niets uithalen. Moet eigenlijk iemand zien te vinden die daar enigszins ervaring mee heeft en niet te lomp is.
Kan wel bijgeschoren worden idd, maar ik vertrouw het ons mam niet toe en zelf gaat dat sowieso niets uithalen. Moet eigenlijk iemand zien te vinden die daar enigszins ervaring mee heeft en niet te lomp is.

Potverdomme zeg, wat een metrocoïtusualiteit..
"Een metroman of metroseksueelis een man die vrouwelijke trekjes vertoont en/of vrouwelijke gevoelens heeft.."
Mijn mening is van wel dat er wat mis mee is.
Een SS CUT is gaaf, maar met lang(er) haar zoon kapsel is toch geen potje.
Net als je nu de extreme versie ziet, zoon soort eiland boven op je kop.
Vind het er niet uit zien.