AndroidHealthClinic

lol @ misc kapsels

die heb ik, alleen dan nog iemand die dat ding fatsoenlijk kan bedienen + de bovenkant is ook langer aan het worden.

Ik denk dat jouw haar zonder opzetstuk gedaan is, maar aangezien de bovenkant nu ook wat langer is zou ik met opzetstuk 1 je haar rondom scheren. Is makkelijk zelf te doen, bij jou is er ook geen lastige overloop.

Ik denk dat jouw haar zonder opzetstuk gedaan is, maar aangezien de bovenkant nu ook wat langer is zou ik met opzetstuk 1 je haar rondom scheren. Is makkelijk zelf te doen, bij jou is er ook geen lastige overloop.

de zijkant is bij mij op 3mm gedaan.

heb je een pic van je kapsel?

op dit moment? van net na het knippen staat er al een foto in dit topic. 13 augustus geloof ik gepost of ergens rond die datum.

Laatst bewerkt:
2885baq.jpg

2zrghlu.jpg

Ziet er goed uit, heb momenteel zelf wel zoiets en kan je makkelijk zelf bijscheren als je dat kapsel hebt met zichtbaar scheidingslijn aan de zijkanten, wat ik dus momenteel ook heb. Ik scheer het trouwens ook wel elke week bij. Of dat deed ik dan toch, ben het nu een beetje aan het laten groeien voor een ander kapsel, iets minder ruw, minder aggressief ivm met opleiding en eventuele stages/jobs in dit jaar.

Heb dit trouwens al bijna een jaar nu en is wel tijd voor wat anders, misschien ongeveer hetzelfde kapsel maar dan met een beetje overgang aan de zijkanten zodat die scheidingslijn niet zo zichtbaar is.

Of die SS-cut is ook wel nice vind ik.

Iemand tips?

Laatst bewerkt:
Kan wel bijgeschoren worden idd, maar ik vertrouw het ons mam niet toe en zelf gaat dat sowieso niets uithalen. Moet eigenlijk iemand zien te vinden die daar enigszins ervaring mee heeft en niet te lomp is.

Kan wel bijgeschoren worden idd, maar ik vertrouw het ons mam niet toe en zelf gaat dat sowieso niets uithalen. Moet eigenlijk iemand zien te vinden die daar enigszins ervaring mee heeft en niet te lomp is.

Kan je wel makkelijk zelf doen man. Zijkanten is echt easy, met in één hand de tondeuse en je andere hand pak je je haar vast en duw je het naar de andere richting zodat je niet perongeluk enkele plukjes meepakt. Achterkant is tricky, spiegel pakken en tondeuse, is wel moeilijk haha

Waarom vertrouw je het je ma niet toe?.. Zelfs ik kan dat :')

Deze is ook wel nice

Maar weet niet of ik dat kan pullen met mijn facial aesthetics, of lack aan

Vandaag naar de kapper geweest;

9st8h5.jpg

9k13m9.jpg

tnx bro

Fohn en styletang hoe mannelijk zeg...

Potverdomme zeg, wat een metrocoïtusualiteit..

"Een metroman of metroseksueelis een man die vrouwelijke trekjes vertoont en/of vrouwelijke gevoelens heeft.."

Misschien wel ja, maar dat kapsel is toch niet mis

Mijn mening is van wel dat er wat mis mee is.
Een SS CUT is gaaf, maar met lang(er) haar zoon kapsel is toch geen potje.
Net als je nu de extreme versie ziet, zoon soort eiland boven op je kop.
Vind het er niet uit zien.

Mijn mening is van wel dat er wat mis mee is.
Een SS CUT is gaaf, maar met lang(er) haar zoon kapsel is toch geen potje.
Net als je nu de extreme versie ziet, zoon soort eiland boven op je kop.
Vind het er niet uit zien.

RKOho.jpg

Deze vind ik ook wel nice

Terug
Naar boven