XXL Nutrition

Lost

Ano_1982_9

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Zijn hier mensen die hier naar kijken?

Iemand enig idee wat de theorie is die achter deze serie schuilt?
Is het bv. een groot experiment van wetenschappers?

al 2x18 gezien?
indien niet, spoilers onderaan:

het zou allemaal een verzinsel van hurley kunnen zijn, hij zat hiervoor in een psychiatrische instelling waar hij een ingebeelde vriend had, en die dook opnieuw op om hem te zeggen dat hij eigenlijk nog altijd in die instelling zat en dit alles inbeelde, libby (de blonde stoot vh andere team) zat er ook in die instelling
en door omstandigheden hebben ze de code niet ingevoerd gekregen en er gebeurde niks (voorlopig ;)

mooie post roxxe dat zou een mooie uitkomst zijn...

weet er iemand of de 2de box van lost al te koop is in belgië en nederland?

de schrijvers kennende zal het dat wel niet zijn, zullen met een andere plottwist afkomen ;)

Vraag het me ook af, serie zit zó goed in elkaar, alles sluit mooi aan en normaal zou ik allang afgehaakt zijn wegens te langdradig, maar dit blijft me boeien.

als je meer over de theorieën wilt lezen: der zitten soms vergezochte dingen tussen zu :)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind dat de reeks niet meer zo goed in elkaar zit als pakweg seizoen 1 en het begin van seizoen 2. Ook duidelijk te zien aan de ratings, 9 miljoen minder dan seizoen 1 en het begin van de seizoen 2... Zegt genoeg
Sommige afleveringen zijn echt superslecht zoals de laatste aflevering, die trok op niets...

acidreign zei:
Ik vind dat de reeks niet meer zo goed in elkaar zit als pakweg seizoen 1 en het begin van seizoen 2. Ook duidelijk te zien aan de ratings, 9 miljoen minder dan seizoen 1 en het begin van de seizoen 2... Zegt genoeg
Sommige afleveringen zijn echt superslecht zoals de laatste aflevering, die trok op niets...

"Once you know what's under the hatch, it's over"

Seizoen 2 is echt een stuk minder.

Laatst bewerkt:
once you one what's under the hatch????

wtf? :)

Ze hadden dat luik toch een keer open moeten maken, anders wordt de serie ook maar saai. De spanning is wel minder dan in serie 1 maar nog altijd zeer vermakelijk.

Verder vind ik dat Hatch gedoe best vaag en niet echt in de serie thuis horen. Push de button gedoe is slecht, voorraden voedsel die worden aangeleverd en ook dat slechte filmpje (die filmstrip) met die chinees erin waarvan dat ene stukje mist. Dan hebben ze dat stukje gevonden wordt er weer niets in verteld.

Wel jammer is dat in een aflevering (van 40min) meestal niet zoveel gebeurd. Je moet er eigenlijk steeds 2 achter elkaar kijken.

Heb nu ook Prison break gehaald (1e 4 dvd's). Even kijken of dat ook leuk is ;).

Laatst bewerkt:
Vind/vond het een leuke serie, aleen wordt het steeds waziger. Ben wel benieuwd waar het uit eindelijk op uit komt.

• Topic Starter Topic Starter
Schijnt allemaal manipulatie te zijn door scientists met behulp van magnetische invloed. Zij schijnen mankind voort te moeten zetten. Ze zijn dus niet zomaar neergestort, maar ze zijn bewust op het eiland gezet (iedereen heeft ook iets) en de crash is gefaked als het ware.

Heb zoiets op het web gelezen en het schijnt tot nu toe de beste onderbouwde theorie te zijn.

huh? verklaar dan es de crash vh achterste gedeelte
en mankind voortzetten op een eiland? lol

en het/de monster(s), de ijsberen, de others, ... verklaar dat es :S

• Topic Starter Topic Starter
zie hier de theory:

[Link niet meer beschikbaar]

Erg interessant lijkt me zo.

ziet er interessant uit, maar begrijp dan nog minder van hurleys geval :s

en dan nog steeds al die flash backs zegmaar.....

af en toe echt te wazig om te volgen.

Ben nu heel S1 aan het downloaden, zal straks wel binnen zijn.

Ben benieuwd. :)

Terug
Naar boven