MuscleMeat

Loting Champions League & Europa League

Jij ziet ze wekelijks spelen begrijp ik? Iedereen doet hier alsof het wat voorstelt.

Portugal. :roflol: Griekenland 2.

Big 3 in Portugal zijn toch Europese subtoppers. Vanaf daarna is het enkel nog Braga. De rest komt echt geen kat naar kijken.

pff k*tloting voor anderlecht. Geen mooie verplaatsing, geen "grote" naam van ploeg, maar wel gewoon een meer dan degelijk elftal die een "in vormcrisis" verkerend anderlecht van kastje naar de muur zouden kunnen spelen.

en sowieso de terugmatch in brussel de hele tijd onrustig in binnenstad en rond stadion door al de belgische turken die voor 1 dag hun liefde verklaren aan bursaspor

Edit: bascross, ik denk dat jij benfica toch wel onderschat...

Jij ziet ze wekelijks spelen begrijp ik? Iedereen doet hier alsof het wat voorstelt.

Portugal. :roflol: Griekenland 2.
lol wut. Porto bengelt tussen europese top en subtop. Sporting en benfica zijn europese subtop. Daarna stelt het inderdaad niet veel voor al is braga aan het opkomen.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 15:16 ----------

pff k*tloting voor anderlecht. Geen mooie verplaatsing, geen "grote" naam van ploeg, maar wel gewoon een meer dan degelijk elftal die een "in vormcrisis" verkerend anderlecht van kastje naar de muur zouden kunnen spelen.

en sowieso de terugmatch in brussel de hele tijd onrustig in binnenstad en rond stadion door al de belgische turken die voor 1 dag hun liefde verklaren aan bursaspor

Edit: bascross, ik denk dat jij benfica toch wel onderschat...
voordeel is dat er door het omkoopschandaal in turkije de competitei daar pas in september begint dus die mannen gaan geen matchritme hebben. En de kans bestaat zelfs dat bursaspor gediskwalificeerd wordt wegen betrokkenheid in het omkoopschandaal.

dit Anderecht heeft echt geen vormcrisis nodig om van het kasje naar de muur gespeeld te worden. Lukaku is al bijna zeker weg, en ik zie Biglia ook niet lang meer blijven. De "versterkingen": Mr Lazy Mbokani en Mr Crazy Jova.

Even de squad van Burzaspor erbij gehaald. Ken enkel Stepanov(die was echt slecht bij Porto), Insua(degelijk in FM) en ms hun beste speler Romaric...

Laatst bewerkt:
jup tis er erg aan toe :( Als we vanavond thuis verliezen (wat ik overigens hoop, enige manier om jacobs te doen vliegen, en om het gepeupel mee te krijgen in een opstand tegen het bestuur), breekt de hel los en verandert er hopelijk iets.

Sterkhouders worden verkocht om putten van slecht beleid mee te vullen. en scoutingsapparaat is onbestaande, wat totaal niet kan voor een topploeg

anderlecht-kvm 0-5 Instant ontslag van heel het bestuur

De ''big 3'' in Portugal is subtop, omdat wij ze geld geven. Het salaris dat bijvoorbeeld Witsel, Van Wolfswinkel en Schaars ontvangen, meer dan in NL en Belgie, wordt opgehoest door ons. Zelfde geldt voor Spanje en Italië trouwens.

Sad but true.

Benfica, brutal ploeg. Ik kan nog geen 5 spelers opnoemen.

De topwedstrijden in Portugal volg ik meestal wel, dus heb ze vaker zien spelen. Benfica is normaal gesproken gewoon een klasse beter dan Twente. Twente moet hopen op 2 goede dagen dan maken ze een kans. Benfica is wel wat verzwakt ten opzichte van vorig seizoen. Coentrao is naar Real Madrid. Voorin zijn ze gewoon heel gevaarlijk met Aimar, Jara en Cardozo. Daar weet PSV nog alles van:D Met Witsel, Nolito en Garay is er ook wel gericht ingekocht. De backs waren vorig seizoen een wapen van Benfica, maar van Coentrao is er dus geen last van. Maxi Perreria is er nog wel.

Ik vond ze niet sterk toen ik ze tegen PSV zag vorig seizoen. Ik heb wel alleen de tweede wedstrijd gezien.

Genk heeft zich net geplaatst voor de champions leaugue.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, ik wil niet lullig doen. En zal vast wel wat Vlaamse haat over me heen krijgen. Maar goed. Who cares.

Racing zal niks presteren in de poule fase van de CL. Er zal door Genk geen enkel puntje binnenkomen voor Belgie voor de Uefa ranking. Beter hadden ze verloren en in de EL poule fase verder gegaan. Kunnen ze tenminste nog wat winnen of gelijkspelen. Was beter geweest voor het Belgische voetbal.

Jongens, ik wil niet lullig doen. En zal vast wel wat Vlaamse haat over me heen krijgen. Maar goed. Who cares.

Racing zal niks presteren in de poule fase van de CL. Er zal door Genk geen enkel puntje binnenkomen voor Belgie voor de Uefa ranking. Beter hadden ze verloren en in de EL poule fase verder gegaan. Kunnen ze tenminste nog wat winnen of gelijkspelen. Was beter geweest voor het Belgische voetbal.
True, maar genk heeft toch niets te verliezen. Ze hebben hun 15 miljoen binnen wat de helft is van hun jaarbudget. Ze gaan gewoon genieten en hun jonge selectie met jongens als de bruyne, vossen enz. kan ervaring opdoen. En misschien zit er thuis een stunt in, who knows.

True, maar genk heeft toch niets te verliezen. Ze hebben hun 15 miljoen binnen wat de helft is van hun jaarbudget. Ze gaan gewoon genieten en hun jonge selectie met jongens als de bruyne, vossen enz. kan ervaring opdoen. En misschien zit er thuis een stunt in, who knows.

Precies. Genk moet gewoon hopen op 2 hele mooie sterke ploegen, zoals Barcelona & AC Milan en dan als 3e ploeg eentje waar ze kans tegen hebben, dan kan je nog hopen op overwinteren in Europa, in de vorm van de Europa League.

We all know :p Waarom denk je dat ik hoop op Barcelona, AC Milan en City? :p
Gewoon om die ploegen eens te kunnen zien spelen :D

om 17.30 begint de loting voor de champions leaugue.

Terug
Naar boven