MuscleMeat

Review Low Carb Proteïn Bar - Nutrend

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -

Proteïne bar LOW CARB PROTEIN BAR 30 bevat 30% aan proteïnen en slechts 5% aan suikers. Dankzij de unieke samenstelling is dit product geschikt voor alle atleten die letten op hun suikerinname.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk (vooral de nougat en mango smaken!)
  • Welke dosis heb je gebruikt? Als het uitkwam. (Ipv een shake een proteïne bar meenemen als snack)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyengymshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis goodies (Shakebeker en samples)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €39,90 voor 24 stuks
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Vanwege de heerlijke smaak en bruikbaarheid zou ik ze zo weer aanschaffen.

Mijn review:

Deze repen zijn mijn ideale snack voor onderweg, op vakantie of als ik lekkere trek heb in snoep of dergelijks. Zeker op vakantie zijn ze ideaal, daar heb ik ze voornamelijk ook voor gebruikt. Is in je broekzak makkelijker mee te nemen dan een shake-beker. Smaak is echt geweldig te noemen vergeleken met goedkope proteïn bars van de tuinen of de Granny's proteïn bars (Die echt smaken als afval).
Ik maak bij mijn review gebruik van plus- en minpunten om een overzicht te handhaven.

Plus- en minpunten:

+ Zeer lage hoeveelheid suikers
+ Heerlijke smaken (Vooral nougat en mango zijn aan te raden)
+ Overigen koolhydraten zijn afkomstig uit polyolen.
+ Prijs (€1,67 per bar)

- 12.5% van de bar bestaat uit vet
- Lage hoeveelheid vezels

Conclusie: Is een topper. Weinig minpunten op aan te merken. De hoeveelheid vet die de bars bevatten houdt mij echter van een score van 9 tegen. Heb nog een voorraad liggen voor als ik op vakantie ga!

nutrend_-_low_carb.jpg

Als deze een keer in de aanbieding zijn dan schaf ik er ook gelijk een hoop aan, smaken erg goed.

Bedankt voor de review, ben altijd wel op zoek naar goede repen.
Wel maar 23,8 gram eiwitten per reep van 80 gram ..
Deze low carb reep is in dezelfde categorie, maar heeft wel 38 gram eiwitten per 80 gram (2 repen).
Low Carb Pack by Best Body Nutrition

Terug
Naar boven