Fitness Seller

low dose T3 tijdens bulk

het is zeer goed mogelijk natuurlijk omdat de t3 voor een betere metabolisering zorgt en dat zorgt dan weer voor een betere omzetting van stoffen , het zal zeker positief werken .

Metabolisme is de stofwisseling, het geheel aan reacties in het lichaam dat stoffen omzet in andere stoffen. Het zorgt ervoor dat stoffen goed opgenomen kunnen worden door het lichaam, dat energie vrijgemaakt kan worden uit de opgenomen stoffen en dat afvalstoffen afgebroken kunnen worden. De stofwisseling zorgt er ook voor dat energie en bouwstoffen gebruikt kunnen worden als bron voor alle biologische processen.

En zoals Robke ook al aan gaf dus...

nam/neem altijd thyriod bij 'on'...verhoogde synthese voorkomt bloating, uiteraard geen artikelen ter onderbouwing, persoonlijk lichte voorkeur voor t4 tov t3

• Topic Starter Topic Starter
van alles en nog wat...

momenteel 'clean bulk':
1500mg test p/w
700mg mast p p/w
30mg var p/d
300mcg t4 p/d
incidenteel 80 mcg igf p/d
stats: 178 cm, 96 kg, 7% vet

zit overigens medisch op hrt dus geen pct:D

Jezus Dennis waar kom jij ineens weer vandaan? Nog steeds lang en dik?

• Topic Starter Topic Starter
ik weet ook niet meer precies wie het was,is zolang geleden ,maar het was iemand uit het profcircuit iig .

ja pro's zitten ook vol met bro science hoor ;)
ik had vorige week een maatje van me gevraagd of oma naar mijn kuurtje kon kijken en toen kreeg ik wat terug wat kant noch wal sloeg
Ik ga niet posten wat het preices was maar vooral propionaat om de 4 dagen krapte ik achter mijn oren...

Terug
Naar boven