AndroidHealthClinic

Lucky number slevin.

CoD

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
447
Net de film 'lucky number slevin' gezien. En ik moet zeggen dat het een zeer goede film is. Een echte aanrader!

33239.jpg

Voor meer informatie over de film:
Lucky Number Slevin (2006) - MovieMeter.nl

Inderdaad, één van de betere films die ik heb gezien. Gruwelijke soundtrack ook...

Jaja, een goede film, zo komen der niet al te veel uit de laatste tijd

hele goede film.

lekker vaag en toch niet.

Een super film, nee.

Een goede film ,jazeker! het is gewoon i.m.o. een goede film, maar ik vind de verhouding verhaal/ontknoping nogal uit balans. Ze hebben er een enorme ontknoping van gemaakt(wat natuurlijk wel erg leuk is),maar als je dat vergelijkt met de verteltijd van het verhaal dan vind ik de film te kort. Maargoed dat is mijn mening.

Neemt niet weg dat het wel een goede film is met goed acteerwerk van Josh harnett, ik zou hem een 7,5/10 geven

Erg vermakelijk stukje cinema

Een super film, nee.

Een goede film ,jazeker! het is gewoon i.m.o. een goede film, maar ik vind de verhouding verhaal/ontknoping nogal uit balans. Ze hebben er een enorme ontknoping van gemaakt(wat natuurlijk wel erg leuk is),maar als je dat vergelijkt met de verteltijd van het verhaal dan vind ik de film te kort. Maargoed dat is mijn mening.

hier ben ik het mee eens. vergelijk hem eens met the departed bijvoorbeeld, dan blijft er niet veel meer van over, en daarbij de ontknoping is ook redelijk voorspelbaar...

maar toch zeker een goede film 7/10

Ik vond deze film niet zo bijzonder aangezien ik erbij in slaap viel.

ik vind het zeker een goeie film, wil em wel bij mijn verzameling! ontknoping was ind enigzins voorspelbaar, ik bedoel je kon wel raden wie hij was... maar daar kan ik zeker mee leven, top film, toch wel een 8 in mijn boekje

Yep, dikke film.
Geweldig pointe.

een keer iets anders

lijkt me niet zo'n vette film eerlijk gezegd :)

HEEEL goede film, deed met denken aan sin city

Vond het tegenvallen het einde kon je midden in het verhaal al raden.

Terug
Naar boven