Fitness Seller

M-1 Challenge

SmalMaarDapper

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m81
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Volgt iemand dit? heb dit net ontdekt. Ze spelen dit op extreme sports channel op digitale tv, en nederland zit er ook in met een team.

Gaat dus over landenteams die mma vechten tegen elkaar en elk team heeft 5 fighters.

Nederland zit er dus in, alsook finland, rusland, amerika etc...

Ben net naar een aflevering aan het kijken, heb wel de vorige afleveringen gemist...

• Topic Starter Topic Starter
http://www.m-1global.com/lang/en/

wel de moeite om te volgen, belgen en nederland vechten samen in 1 team en staan 1ste in hun poule.

Aflevering die ik gezien heb, was team usa vs team russia. 0-5 voor de russen. Amerikanen hebben de russen toch redelijk onderschat. Amerikanen stonden redelijk vet, en leken hun tegenstanders serieus te onderschatten. De russen stonden echt scherp, weinig vet aan het lijf, killerblik in de ogen, en aggressief vanaf de eerste bel

Cant wait om het benelux team te zien vechten :)

Brazilie doet ook mee? Zij moeten volgens mij wel een aardige team hebben niet?

ja heb de standing niet op de site gezien, aangezien ik zover nog niet zit, en liever het spannend hou :) Maar k*t dus, ze staan nu niet meer eerstes

Wanneer komt het op de extreme sports channel? Ik zie namelijk niets in "tv schedule"

volgens mij heeft ziggo dat er een maand geleden uit gehaald. Wat ook wat strikforce, maar vooral KOTC op te zien. wel veel hh, maar iig wat. Klote ziggo!

Wanneer komt het op de extreme sports channel? Ik zie namelijk niets in "tv schedule"

zal vanavond eens checken, maar ik dacht dat het vanavond of morgen nieuwe aflevering was. (in belgië wordt het dus zeker nog uitgezonden, maar ik dacht dat jullie dezelfde zenders als ons digitaal hadden)

Maandag en dinsdag om 22 uur op extreme sports channel.

Bij team world zit er ook een belg, de putter, maar ben voornaam kwijt

Terug
Naar boven