wat vinden jullie er van, als je m1t , als pre-workout middel gaat gebruiken . ik train 4x in de week ...welke gevlolgen heeft dit op men testproductie ? zouden men ballen shrinken ? en libido weg gaan ?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok mijn mening move naar ph sectieExTreeM zei:mijn ballen en libido zijn helemaal inelkaar gestuikt door me ph kuurtje en ik zet het hier bewust ,omdat ik jullie meningen nodig heb .
ExTreeM zei:mijn ballen en libido zijn helemaal inelkaar gestuikt door me ph kuurtje en ik zet het hier bewust ,omdat ik jullie meningen nodig heb .
In je vorige posts heb je je eigen vragen volgens mij al beantwoord. Maar goed waarom zou je minder bijwerkingen krijgen als je het als pre-workout middel gebruikt
?ExTreeM zei:mijn ballen en libido zijn helemaal inelkaar gestuikt door me ph kuurtje en ik zet het hier bewust ,omdat ik jullie meningen nodig heb .
en gie wit je daj doet ga ne keer goe neukn miss anaal kweetn nie wuk daj wilt mo je et het deftig nodig en ja kust ne kart me zak fl**ker ....Angerfist zei:En normaal schrijven kan je ook niet, wat me bijzonder ergert.
ExTreeM zei:yo bedankt, ik weet genoeg nu .
en gie wit je daj doet ga ne keer goe neukn miss anaal kweetn nie wuk daj wilt mo je et het deftig nodig en ja kust ne kart me zak fl**ker ....
slotje....
Angerfist zei:Snap er geen reet van, maar het zal aardig bedoeld zijn. Als je me anaal wil pakken moet ik toch nee zeggen.

koen85 zei:
Angerfirst zei:Snap er geen reet van, maar het zal aardig bedoeld zijn. Als je me anaal wil pakken moet ik toch nee zeggen
ExTreeM zei:mijn ballen en libido zijn helemaal inelkaar gestuikt door me ph kuurtje en ik zet het hier bewust ,omdat ik jullie meningen nodig heb .