XXL Nutrition

m1t als pre-workout gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExTreeM

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
wat vinden jullie er van, als je m1t , als pre-workout middel gaat gebruiken . ik train 4x in de week ...welke gevlolgen heeft dit op men testproductie ? zouden men ballen shrinken ? en libido weg gaan ?

Laatst bewerkt:
Dude waarom stel je allemaal van die vreemde vragen rondom pro-hormonen in de verkeerde sectie. En wat maakt het in hemelsnaam uit of je het pre-workout of bijv. elke ochtend neemt. EN het zou je test toch moeten verhogen? Hoe kan dan ooit je libidio weg gaan..

• Topic Starter Topic Starter
edit , ik wil dit doen omdat de kachtwinst inorm is ...

mijn ballen en libido zijn helemaal inelkaar gestuikt door me ph kuurtje en ik zet het hier bewust ,omdat ik jullie meningen nodig heb .

je moet eens niet al die onzin geloven. kuur of kuur niet. en draag de gevolgen zonder te zeuren.

m1t is enkel goed als slaapmiddel, ph's zijn waardeloos, wat ik allemaal geprobeert heb van ph's:

- animal stak
- animal test
- 4-DERMA
- S1+
- M1T
- M5AA
- M-DIEN
- Altijd clomid en 6-oxo nakuur

Allemaal dikke shit, van het ene kom je geen reet aan, van het andere kom je aan maar na de kuur hou je er niets aan over (of heb je zelfs verlies) en bij m1t kwam ik goed aan maar het was allemaal vet... dusja geen dure waardeloze ph's kopen als je het echte spul kan nemen...

gr.

ExTreeM zei:
mijn ballen en libido zijn helemaal inelkaar gestuikt door me ph kuurtje en ik zet het hier bewust ,omdat ik jullie meningen nodig heb .

Volgens mij ben jij hier de meest ervaren PH-gebruiker.:D In je vorige posts heb je je eigen vragen volgens mij al beantwoord. Maar goed waarom zou je minder bijwerkingen krijgen als je het als pre-workout middel gebruikt????

ExTreeM zei:

haha, gebruik dan ook gewoon AAS, je hebt echt een bord voor je kop he? Met "normale" middelen was je nu 10 kilo zwaarder, had je meer geld op je bankrekening en had je nog normale ballen.

Om je ballen normaal te krijgen kan je mss hCG zetten, al weet ik niet hoe dit uitpakt aangezien je aan die verrekte PH's zit.

Dit is trouwens me laatste post op jouw onderwerpen want luisteren wil je toch niet. En normaal schrijven kan je ook niet, wat me bijzonder ergert.

Laatst bewerkt:
Go for the real shizzle!!! voor al die centen aan die PH's had je mooi een paar leuke kuren gehad met echte kilo's!

yo bedankt, ik weet genoeg nu .

Angerfist zei:
En normaal schrijven kan je ook niet, wat me bijzonder ergert.
en gie wit je daj doet ga ne keer goe neukn miss anaal kweetn nie wuk daj wilt mo je et het deftig nodig en ja kust ne kart me zak fl**ker ....

slotje....

ExTreeM zei:
yo bedankt, ik weet genoeg nu .

en gie wit je daj doet ga ne keer goe neukn miss anaal kweetn nie wuk daj wilt mo je et het deftig nodig en ja kust ne kart me zak fl**ker ....

slotje....

Snap er geen reet van, maar het zal aardig bedoeld zijn. Als je me anaal wil pakken moet ik toch nee zeggen.

"kan ik winstrol als pre workout gebruiken"

dit zal zijn volgende vraag zijn.....

slotje? :o

Angerfirst zei:
Snap er geen reet van, maar het zal aardig bedoeld zijn. Als je me anaal wil pakken moet ik toch nee zeggen

hoe gaat hij dat doen. hij krijgt hem nu al niet meer recht. moet eigenlijk vervelend zijn als je die problemen al hebt op je 21ste.

ExTreeM zei:

Uw doseringen waren ook wel een beetje off scale, maat... Eigenlijk kon ge da toch al zelf een beke voorspellen als ge der genoeg had over gelezen.

M1T als pre workout sup lijkt me een beetje raar. Je gaat toch niet zomaar AAS als preworkout sup gebruiken?

Om uw ballen een beetje deftig te krijgen zijn Rebound xt, Anabolic xtreme PCT, Alri Jungle warfare,... wel goede keuzes, indien je niet aan nolvadex of HCG kan komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven