MuscleMeat

M1T en D-boll

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,
Ik zou volgende winter een massakuurtje willen doen als volgt:

week 1 tot en met week 4 ;
10mg M1T en 15mg D-boll en proviron

Week 5 tot en met week 7; nakuren (clomid) mariadistel en endotest.

Hoop toch kilo of 6 te pakken.

Je kan misschien zeggen 2 orale veel te gevaarlijk maar in totaal kom ik dan nog maar aan 25 mg dus zal wel gaan voor 4 weken.

Goede combi of niet??

grtz wimpy

• Topic Starter Topic Starter
fitnesboy zei:

Net gekeken en wordt daar niet veel wijzer van...ik heb ook al gelezen dat het een goede combi zou zijn.

Het zijn wel 2 orale maar ik pak in totaal maar 25mg dus valt nog wel mee voor 4 weken.

En alleen d-boll of M1T? Een stack werkt toch beter omdat je verschillende receptoren bezet (of zoiets).

Alleen vraag ik me af of ze elkaar aanvullen (goede combi) en vind er nergens goede info over terug.

grtz ;)

Volgende winter? Je bedoelt winter 2005/2006??? Hoe dan ook, ik zou dan voor dbol only gaan en die ph troep laten voor wat het is.

Maak je dit keer wel je hele kuur af? ;)

Groet, Arie

ArieWillem zei:
Volgende winter? Je bedoelt winter 2005/2006??? Hoe dan ook, ik zou dan voor dbol only gaan en die ph troep laten voor wat het is.

Groet, Arie

Methyl 1 testosteron is nu niet echt een pro-hormoon te noemen.

ArieWillem zei:

Groet, Arie

Methyl 1 testosteron is nu niet echt een pro-hormoon te noemen.
En dit keer wel wat beter plannen idd. :D

grtz wimpy

Allee Wimmeke, M1T is toch echt een prohormoon hoor.. Denk dat je in de war bent met 1 test, maar dat is wezenlijk iets anders dan M1T. 1 test is een dbol variant maar dan van de afvalstoffen. :)

ArieWillem zei:
Allee Wimmeke, M1T is toch echt een prohormoon hoor.. Denk dat je in de war bent met 1 test, maar dat is wezenlijk iets anders dan M1T. 1 test is een dbol variant maar dan van de afvalstoffen. :)

Nee M1-T is geen prohormoon. M1-t valt onder steroiden en niet onder pro hormonen.

ArieWillem zei:
1 test is een dbol variant maar dan van de afvalstoffen. :)

Hoe kom je hierbij. Slaat er helemaal nergens op. 1-test is primobolan zonder de 1-methyl groep. Heeft helemaal niets met d-boll te maken het enige wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze 17AA zijn. Als je geen idee hebt wat je zegt doe dan niet zulke domme uitspraken

Laatst bewerkt:
?

Juriaan zei:
Nee M1-T is geen prohormoon. M1-t valt onder steroiden en niet onder pro hormonen.

Toch typisch dat alle m1t logjes en topics naar het ph-forum worden verplaatst?? Kan best dat je gelijk hebt maar dan is dit wel een breedverspreid misverstand.

Hoe kom je hierbij. Slaat er helemaal nergens op. 1-test is primobolan zonder de 1-methyl groep. Heeft helemaal niets met d-boll te maken het enige wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze 17AA zijn. Als je geen idee hebt wat je zegt doe dan niet zulke domme uitspraken

Dit is mij uitgelegd ( ik meen door slabek ? ) in het 1 test logje wat bij de kuurlogs staat. Maar bij deze: Mijn nederige excuses!

ArieWillem zei:
Dit is mij uitgelegd ( ik meen door slabek ? ) in het 1 test logje wat bij de kuurlogs staat. Maar bij deze: Mijn nederige excuses!

Ah op die manier. Dan heeft slabek je foutief geinformeerd :)

K*ttek*t, voordat ik iederene op mn nek krijg, ik ben in de war met methyltest! :) Tis zondag he, je kent t wel.. Blijft de vraag over de M1T over?

Adios, Arie

ArieWillem zei:
K*ttek*t, voordat ik iederene op mn nek krijg, ik ben in de war met methyltest! :) Tis zondag he, je kent t wel.. Blijft de vraag over de M1T over?

Adios, Arie

Methyltest is idd een afvalstof

Ok, en nu nog eens mij vraag.
Vullen deze producten elkaar aan? Op amerikaanse forums heb ik al gelezen dat ze goed samen gaan, maar zonder onderbouwing. Elks op 10mg/dag.

Volgens juriaan zijn ze totaal vershillend dus het is best wel mogelijk dan.

Maar of M1T veel te zien heeft met primo weet ik niet want mijn maat pakte 5 kilo op 4 weken.
En, neen het is geen water en vet want mijn maat pakte er proviron bij en waren harde spieren.

Dus...zijn ze aanvullend of niet??

grtz wimpy ;)

link

http://www.elitefitness.com/forum/showthread.php?t=318390&page=1&pp=20

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet, als je nog nooit iets van P.H's of a.s. gedaan hebt kan het misschien wel werken. Maar verwacht geen wonderen.
De doseringen zijn beide minimaal, dus het resultaat waarschijnlijk ook.

Volgens de moderater van dat forum werken ze synergetisch (versterken elkaars werking).
Ik heb al gekuurd met 1AD/primo/winstrol/andriol/anavar.
Allemaal niet zo zware producten dus.

En M1T en D-boll reageerd iedereen wel op want is zware stuff.

Weten de mod's er hier niet meer van?

grtz ;)

Ik heb ze beide geprobeerd en de doseringen die jij wil nemen halen bij mij niks tot weinig uit.
Maar goed niemand houd je natuurlijk tegen, het is alleen zonde wanneer het tegenvalt.

B.B.Junkie zei:
Ik heb ze beide geprobeerd en de doseringen die jij wil nemen halen bij mij niks tot weinig uit.
Maar goed niemand houd je natuurlijk tegen, het is alleen zonde wanneer het tegenvalt.

Ik heb er genoeg van liggen dus kan de doseringen altijd wat opvoeren volgens de nevenwerkingen maar dan ga ik de d-boll op 20 pakken en de M1T blijft op 10.

Heb al eens 2 weken M1T/20mg (en proviron) genomen en liep echt wel humeurig met koppijn. Was wel al 2 kilo verzwaard dus..

grtz

Terug
Naar boven