Fitness Seller

Maak het verhaal af

moest hij een pufje laten, waardoor de kwak door het raam schoot!

• Topic Starter Topic Starter
eduardjanssen zei:
Goot het in een keer zijn darmkanaal in, hierdoor...

Spoot het zijn anus weer uit, rechtstreeks zijn luier in. Hij deed de luier uit, likte die netjes schoon; en trok hem weer aan. " Zo nu ben ik klaar voor de gym" zei hij. Hij pakte zijn sport tas, en ging naar buiten om naar de gym te gaan. Maar eenmaal buiten zag hij plotseling....

Jopske zei:
Spoot het zijn anus weer uit, rechtstreeks zijn luier in. Hij deed de luier uit, likte die netjes schoon; en trok hem weer aan. " Zo nu ben ik klaar voor de gym" zei hij. Hij pakte zijn sport tas, en ging naar buiten om naar de gym te gaan. Maar eenmaal buiten zag hij plotseling....

een dooie kat liggen, en dacht 'hey, ik heb eigelijk wel zin om ff te ....

M@rsel zei:
een dooie kat liggen, en dacht 'hey, ik heb eigelijk wel zin om ff te ....

Eten, de proteine moeten toch aangevuld worden.
Opdat moment schoot hem iets tebinnen. 'wie had er ook alweer een lekker katten derde beentjes recept' hij moest hard nadenken, maar op een geven moment wist hij het weer het was onze ranzige grote.....

.... het verkeerde bos had uitgekozen om met ontblote reet in te gaan! gaypark ;-)

gurumaster zei:
Eten, de proteine moeten toch aangevuld worden.
Opdat moment schoot hem iets tebinnen. 'wie had er ook alweer een lekker katten derde beentjes recept' hij moest hard nadenken, maar op een geven moment wist hij het weer het was onze ranzige grote.....

Markywannabee. Dus hij ging onderweg met de dooie kat onder de arm naar Markywannabee toe...

Jopske zei:
Markywannabee. Dus hij ging onderweg met de dooie kat onder de arm naar Markywannabee toe...

Eenmaal aangekomen bij makrywannabee klopte Jopske aan, en de deur ging open. 'Goedemiddag meneer, is Markywannabee thuis?' vroeg Jopske met zijn dode kat in zijn handen. De wat oudere man die toch wel fink goot en breed was, keek naar de lieve Jopske, die met een vreugdevolle lach hem afwachtend aankeek. En de man antwoorden met een hoog irritant Amsterdams stemmetje 'Testo is de naam, en wie ben jij dan´? 'Ik ben Jopske, ik zoek Markywannabe' zij Jopske.

De Grote man vertelde Jopske, dat Markywannabe nog buiten in het bos was, richting het Gaypark.
Hij is daar buiten aan het spelen met zijn Relnicht Dr. Worf.

Dr worf Is een enge profesor, die graag rare goedjes uitprobeert hij heeft sinds vorige week een geilheids olie uitgevonde, hij noemde het de GOLDEN GEAR Penis verharder.

Het was dus duidelijk dat Dr Worf vieze spelletjes aan het doen was met Markywannabe.
En dat wilde Jopske voor geen goud missen.

Na een momentje met Testo te hebben gepraat,
Ging Jopske erop uit, op zoek naar Markywannabe en Dr Worf, voor een heerlijk katten derde beentjes recept.

Eenmaal aangekommen zag hij tot zijn verbazing...

Laatst bewerkt:
dat het hele bos gekapt was voor de aanleg van een vliegveld voor defencie........

zag daar Dr. Worf en Markywannabee samen een naald voltrekken met heerlijke GG test...

Net op het moment dat Marky de spuit bij Dr. Worf in z'n reet wou steken toen ineens..

een hele grote koe uit de verte kwam aandraven. Het bleek koetje te zijn en met verbazing zag ie de twee in de boom zitten. Markywalabi riep tegen koetje "Ik zie daar iets in de struiken liggen en daar komt grote shit van."

Koetje zag ook iets verdachts in een struik liggen. Met kleine stappen liep ie erheen. Tot zijn grote schrik was het een ...

een hele grote koe uit de verte kwam aandraven. Het bleek koetje te zijn en met verbazing zag ie de twee in de boom zitten. Markywalabi riep tegen koetje "Ik zie daar iets in de struiken liggen en daar komt grote shit van."

Koetje zag ook iets verdachts in een struik liggen. Met kleine stappen liep ie erheen. Tot zijn grote schrik was het een ...

broer van EricR die zich fanatatiek...

bij het aanzien van Eduardjanssen begon iedereen klaar te komen. Vooral de vrouwen zagen in hoe uber-geil deze eddie wel niet was. Potjandikkeme wat een geilerd is die eduard toch.....Hij heeft altijd vrouwen om hem heen en geniet met volle teugen van het leven.

Zo loopt het toch nog goed af.....case closed!

eduardjanssen zei:
bij het aanzien van Eduardjanssen begon iedereen klaar te komen. Vooral de vrouwen zagen in hoe uber-geil deze eddie wel niet was. Potjandikkeme wat een geilerd is die eduard toch.....Hij heeft altijd vrouwen om hem heen en geniet met volle teugen van het leven.

Zo loopt het toch nog goed af.....case closed!

Plotseling kwam opa er aan, die dit verhaaltje weer een push gaf. Opa sloeg Eduardjanssen(wiensnaam gewoon r*tard is) een stoot tegen z'n gouden voortand(met een R er in gedrukt), en begon als een bezetene in zijn t**ten te knijpen...

SageFrancis zei:
Plotseling kwam opa er aan, die dit verhaaltje weer een push gaf. Opa sloeg Eduardjanssen(wiensnaam gewoon r*tard is) een stoot tegen z'n gouden voortand(met een R er in gedrukt), en begon als een bezetene in zijn t**ten te knijpen...

Onderwijl opa aan zijn tietjes zat, deed eduardjanssen zijn nieuwe xbox360 3D-bril af. Alles bleek een illusie, een puur bedrog van de nieuwe entertainment, genaamd game.

Eduardjanssen begon heel hard te huilen, omdat hij erachter kwam dat er dus helemaal geen mooie dames om hem heen stonden, maar dat er gewoon een vies oud mannetje aan zijn lijf zat te plukken.

Eduard rende hard en huilend zijn game-kamer uit, en hij rende zo hard dat hij ........

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven