MuscleMeat

Maak het verhaal af

gurumaster zei:
Onderwijl opa aan zijn tietjes zat, deed eduardjanssen zijn nieuwe xbox360 3D-bril af. Alles bleek een illusie, een puur bedrog van de nieuwe entertainment, genaamd game.

Eduardjanssen begon heel hard te huilen, omdat hij erachter kwam dat er dus helemaal geen mooie dames om hem heen stonden, maar dat er gewoon een vies oud mannetje aan zijn lijf zat te plukken.

Eduard rende hard en huilend zijn game-kamer uit, en hij rende zo hard dat hij ........
.. pijn kreeg in zijn beenspieren!
iest wat hem nog niet eerder is voorgekomen ( spierpijn ) dus vraagt hij zich af zouden mijn been spieren nu groeien!

maar helaas het was verzuring dus spieren werden afgebroken! en toen....

ontpopte zijn lichaam en kwam er een zielig klein rozijntje uit... helemaal verschrompeld... en plus petite.. eduard zei:..

• Topic Starter Topic Starter
k*t, en toen...

begon het ook nog eens te regenen......

jordy zei:
begon het ook nog eens te regenen......

Maar je weet wat ze zeggen. Na regen komt de zonneschijn. MAAR DEZE KEER NIET!!. Het regende en het regende tot het na 3 lange dagen eindelijk wel stopte met regenen. Ondertussen was eduardjanssen aardig geil geworden, want met regen kan je niet rukken he, dat mag niet. Hij ging dus naar het bos om daar vervolgens...

Jopske zei:
Maar je weet wat ze zeggen. Na regen komt de zonneschijn. MAAR DEZE KEER NIET!!. Het regende en het regende tot het na 3 lange dagen eindelijk wel stopte met regenen. Ondertussen was eduardjanssen aardig geil geworden, want met regen kan je niet rukken he, dat mag niet. Hij ging dus naar het bos om daar vervolgens...
op een boomstronk te zitten en te genieten van de harmonie in de natuur ...

dit vond MWB niet zo fijn en gaf hem een knietje op zijn neus... toen........

toen ging hij flink op zijn bek! vanwegen mijn sterke been spieren ..

Die ondanks de pulp in de botten toch nog erg fier stonden.

vervolgens pakte hij een condoom, en vulde deze met 80ml testo. Vervolgens prikte hij er een gaatje in, en bracht deze anaal in bij markywannabee. " nieuwe zet methode voor homo's die bang voor een prikje zijn" vertelde hij erbij. Hij ging er bij zitten en was benieuwd wat dit zou gaan doen.

80ml is een hele klus dus het duurde maar en het duurde maar.
tot dat MWB zich omdraaide en zij............

ik zie je graag eduard en wil de liefde bedrijven met je janssen ...

18fitie zei:
ik zie je graag eduard en wil de liefde bedrijven met je janssen ...

Totzover 18fitie zijn persoonlijke mededeling.... verder met het verhaal :rolleyes:

jordy zei:
80ml is een hele klus dus het duurde maar en het duurde maar.
tot dat MWB zich omdraaide en zij............

een breede glimlach liet zien. Vervolgens draaide zijn ogen weg en viel hij dood neer :banana: :roflol: :banana: . Eduardjanssen ging toen eindelijk de sportschool in. Binnen zag hij ...

@jopske: volgens mij bedoelt jordy en zEI....(hierna komt mij zin)

Jopske zei:
Totzover 18fitie zijn persoonlijke mededeling.... verder met het verhaal :rolleyes:

een breede glimlach liet zien. Vervolgens draaide zijn ogen weg en viel hij dood neer :banana: :roflol: :banana: . Eduardjanssen ging toen eindelijk de sportschool in. Binnen zag hij ...

..een levensgevaarlijk monster staan, Big_T genaamd die vervolgens..

Terug
Naar boven