XXL Nutrition

Maak het verhaal af

Jopske zei:
markywannabee, en toen werd er dus een mini markwannabee geboren. Hij sprak en dacht hetzelfde als markywannabee. Hij zag er zelfs hetzelfde uit. Sterker nog...... het was markywannabee!!!! Dit vond dbc zo geil dat hij markywannabee gelijk een grote beurt gaf, en .....
toen hij met zijn staafmixxer mwb flink aan het verwennen was voelde hij met zn duitse helm nog wat achter in mwb's twaalfvingerige darm zitten, er zat nog een junior mwb in...

En daarom werd dbc heel boos en was het verhaal uit.

Maar daar kwam de machtige Marcel, en blies het verhaal weer leven in! Maar dit keer was het een wereld zonder MWB en dit bleek voor velen een hemel op aarde...

maar nog niet iedereen was blij, want het posten op DBB ging rete langzaam en het kwam vaak voor dat er een dubbele post verscheen! Daarom ging ...

Laatst bewerkt:
T dbc bannen, toen werd dbc boos en was het verhaal uit.

maar D. probeerde steeds maar een einde er aan te maken
gelukkig lukte dit niet! dus....

werd dbc boos en was het verhaal uit.

Wat een geile avatar falibi!

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pWEEEEEppp zei de olifant, die met zn slurf lekker in het kontje van de stoerste DBB member aan het roeren was! Het was ...

Frits Kontvinger, alias ....

M@rsel. De olifant wilde de grens over en vroeg D. om een gunst. Samen spraken ze een plan af. D. plaatste de helft van een sandwich onderaan de olifant en de andere helft bovenaan. Wanneer ze aan de gens kwamen, zeiden de grenswachters dat het verboden was om dieren over de grens te brengen. Waarop D. antwoorde: ik leg toch tussen mijn sandwich wat ik wil en spande zijn huge guns op waardoor de grenswachters akkoord gingen. Eenmaal over de grens ...

18fitie zei:
M@rsel. De olifant wilde de grens over en vroeg D. om een gunst. Samen spraken ze een plan af. D. plaatste de helft van een sandwich onderaan de olifant en de andere helft bovenaan. Wanneer ze aan de gens kwamen, zeiden de grenswachters dat het verboden was om dieren over de grens te brengen. Waarop D. antwoorde: ik leg toch tussen mijn sandwich wat ik wil en spande zijn huge guns op waardoor de grenswachters akkoord gingen. Eenmaal over de grens ...

had D. eindelijk voormekaar waar ie op doelde...met 1greep in de aars van de olifant trok ie 3condooms met 15kilo sos tevoorschijn!!!!KASHING!!!
met een enorme straatwaarde dacht D. na wat ie drmee zou gaan doen...hij dacht en dacht, en kwam op het volgende idee om zn rijkdom nog meer te vergroten namelijk...

een video maken van koetje die masturbeert met een vinger in zijn reet .
D. hield ervan om dit te filmen en kreeg er ook een harde van .
hij zag opeens dat ....

de bijnarijen battaleeg waren van zn camera en filmen had geen zin meer, hij gaf een paar flinke rukken aan zn genots knots en ejaculeerde zo over koetje heen, die dit echter niet zo leuk vond en daarop terug ejaculeerde over D....

waardoor hij de kamer uitspoelde

...........waar klusmier nog in zijn rolstoel aan het bijkomen was van zijn zware smit training............

• Topic Starter Topic Starter
klusmier zei:
...........waar klusmier nog in zijn rolstoel aan het bijkomen was van zijn zware smit training............

En hij kon al die eiwitten wel gebruiken, dus slurpte al dat zaad met een rietje op. Hij liet even een boertje, en ging daarna ...

...dbc boos maken. Dat lukte en toen was het verhaal uit.

Terug
Naar boven