- Waardering
- 2
en er werd een niuwe mwb junior geboren!........Jizza zei:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en er werd een niuwe mwb junior geboren!........Jizza zei:
toen hij met zijn staafmixxer mwb flink aan het verwennen was voelde hij met zn duitse helm nog wat achter in mwb's twaalfvingerige darm zitten, er zat nog een junior mwb in...Jopske zei:markywannabee, en toen werd er dus een mini markwannabee geboren. Hij sprak en dacht hetzelfde als markywannabee. Hij zag er zelfs hetzelfde uit. Sterker nog...... het was markywannabee!!!! Dit vond dbc zo geil dat hij markywannabee gelijk een grote beurt gaf, en .....
18fitie zei:M@rsel. De olifant wilde de grens over en vroeg D. om een gunst. Samen spraken ze een plan af. D. plaatste de helft van een sandwich onderaan de olifant en de andere helft bovenaan. Wanneer ze aan de gens kwamen, zeiden de grenswachters dat het verboden was om dieren over de grens te brengen. Waarop D. antwoorde: ik leg toch tussen mijn sandwich wat ik wil en spande zijn huge guns op waardoor de grenswachters akkoord gingen. Eenmaal over de grens ...
klusmier zei:...........waar klusmier nog in zijn rolstoel aan het bijkomen was van zijn zware smit training............