MuscleMeat

Maandag beginnen nieuwe kuur

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Jongens, ik ga maandag beginnen met een nieuwe kuur, die er al volgt uit gaat zien.

Week 1-2: 750mg testo enant / 750mg Boldenone
week 3-10: 500mg testo enant
week 3-9: 500mg bol.

Nakuur:

Week 13: 100mg clomid / 40mg Nolva
Week 14: 50mg clomid / 20mg Nolva

Ik ga een log bijhouden zodat jullie up to date blijven met mn progress :)

Laatst bewerkt:
Ziet er op zich netjes uit, maar aangezien de Boldenone vaak per 200mg/ml gedoseerd is zal ik het als volgt doen:

Week 1-2: 750mg Test. Enth.
Week 1-2: 600mg Boldenone
Week 3-10: 500mg Test. Enth.
Week 3-10: 400mg Boldenone

De nakuur zou ik langer doen:

Week 12-13: 100mg clomid / 40mg Nolva
Week 14-15: 20mg Nolva

En toch zou ik er wel HCG bij zetten. Denk aan van week 3-12 of 5-12 500IU per week.

• Topic Starter Topic Starter
dat is het nou juist, mijn boldenone is 250mg/ml.
en de hcg was ik wel van plan, maar ik heb nooit echt kleine ballen ofzo

Aha! In dat geval dan toch dit:

Week 1-2: 750mg Test. Enth.
Week 1-2: 750mg Boldenone
Week 3-10: 500mg Test. Enth.
Week 3-10: 500mg Boldenone
Week 3-12: 500IU HCG

Week 12-13: 100mg clomid / 40mg Nolva
Week 14-15: 20mg Nolva

MrJ heeft het al gezegd.....:D

ziet er op zich redelijk uit

Waarom tot aan je nakuur de oestrogenen de vrije hand geven?
Op vocht zit je toch niet te wachten. Waarom niet bijv Femara gebruiken?

HCG zetten na je kuur vind ik onzin. Tot en met week 10 kan ik mee instemmen (wanneer je ballen gevoelig zijn voor krimp) Na week 10 moeten ze het echter weer zelf gaan doen. En 1 ding is zeker: HCG heeft op je axis dan hetzelfde effect als de testo's in week 1 t/m 10 en dat wil je in je nakuur nou juist weer rechtzetten.

Succes

Elmo zei:

HCG zetten na je kuur vind ik onzin. Tot en met week 10 kan ik mee instemmen (wanneer je ballen gevoelig zijn voor krimp) Na week 10 moeten ze het echter weer zelf gaan doen. En 1 ding is zeker: HCG heeft op je axis dan hetzelfde effect als de testo's in week 1 t/m 10 en dat wil je in je nakuur nou juist weer rechtzetten.

Succes

En waarom zou je perse de oestrogenen kosten wat het kost tegen willen gaan ? terwijl sommige as pas goed hun werk kunnen doen als er een bepaalde hoeveelheid oestrogenen aanwezig zijn. HCG na je kuur onzin ? Wat zou het je kunnen verotten als je ballen klein zijn tijdens een kuur of wou je op een wedstrijd een dubbelle testikel pose gaan doen ??? je krijgt tijdens een kuur voldoende testosteron binnen dus je ballen mogen dan klein zijn. Het is de bedoeling dat je lichaam zo snel mogelijk weer test gaat aanmaken als je het niet meer van buitenaf krijgt toegedient. Een paar injects van 2500iu hcg zorgt voor een sneller herstel van je eigen aanmaak dan dat je gaat lopen kloten met 500iu.

Ik zou willen zeggen: doe je huiswerk. Ook met Femara of Arimidex heb je nog een voldoende minimumhoeveelheid oestrogeen in je lichaam voor alle functie's die het nodig hebben. Ik maak onderscheid tussen een wedstrijd BB-er of een recreatief gebruiker. HCG ONDERDRUKT je Axis en dus je natuurlijke aanmaak. Als je op een onnatuurlijke wijze test-productie (via HCG) krijg je te making met het negative reposnse systeem. Je Axis denkt dat het teveel of genoeg produceert en zal dus geen signalen afgeven om endogeen te produceren. Dat is nou net wat je wilt voorkomen!
Snap je het nu?

Chemical zei:
En waarom zou je perse de oestrogenen kosten wat het kost tegen willen gaan ? terwijl sommige as pas goed hun werk kunnen doen als er een bepaalde hoeveelheid oestrogenen aanwezig zijn. HCG na je kuur onzin ? Wat zou het je kunnen verotten als je ballen klein zijn tijdens een kuur of wou je op een wedstrijd een dubbelle testikel pose gaan doen ??? je krijgt tijdens een kuur voldoende testosteron binnen dus je ballen mogen dan klein zijn. Het is de bedoeling dat je lichaam zo snel mogelijk weer test gaat aanmaken als je het niet meer van buitenaf krijgt toegedient. Een paar injects van 2500iu hcg zorgt voor een sneller herstel van je eigen aanmaak dan dat je gaat lopen kloten met 500iu.

Elmo zei:
Ik zou willen zeggen: doe je huiswerk.
Elmo, no offence bro, maar kijk eens naar de signature van chemical. Hij weet wel waar hij over praat denk ik. :D

wat niet wegneemt dat je van een discussie altijd wat kan leren natuurlijk :)

Elmo zei:
Ik zou willen zeggen: doe je huiswerk. Ook met Femara of Arimidex heb je nog een voldoende minimumhoeveelheid oestrogeen in je lichaam voor alle functie's die het nodig hebben. Ik maak onderscheid tussen een wedstrijd BB-er of een recreatief gebruiker. HCG ONDERDRUKT je Axis en dus je natuurlijke aanmaak. Als je op een onnatuurlijke wijze test-productie (via HCG) krijg je te making met het negative reposnse systeem. Je Axis denkt dat het teveel of genoeg produceert en zal dus geen signalen afgeven om endogeen te produceren. Dat is nou net wat je wilt voorkomen!
Snap je het nu?

5.1 Farmacodynamische eigenschappen
Pregnyl bevat hCG, hetgeen een LH-werking heeft. LH is noodzakelijk voor de normale groei en rijping van gameten bij de man en de vrouw en voor de gonadale steroïdproductie.
Bij de vrouw. Pregnyl wordt gegeven ter vervanging van de endogene pre-ovulatoire LH-piek om de laatste fase van de follikelrijping te induceren, welke tot ovulatie leidt. Pregnyl wordt ook gegeven ter vervanging van endogeen LH tijdens de luteale fase.

Bij de man. Pregnyl wordt gegeven om de Leydig-cellen te stimuleren en zo de productie van testosteron te bevorderen.

En wanneer het lichaam geen signaal krijgt dat het moet stoppen met de aanmaak zla deze ook gewoon doorblijven gaan.

Als je alleen naar de signature kijkt heb je gelijk.
Maar een gezonde discussie op basis van feiten en onderbouwing is inderdaad leerzaam. Please tell me if I am wrong....

Lauw zei:
Elmo, no offence bro, maar kijk eens naar de signature van chemical. Hij weet wel waar hij over praat denk ik. :D

wat niet wegneemt dat je van een discussie altijd wat kan leren natuurlijk :)

Elmo zei:
Als je alleen naar de signature kijkt heb je gelijk.
Maar een gezonde discussie op basis van feiten en onderbouwing is inderdaad leerzaam. Please tell me if I am wrong....

U R wrong !!!! nee geintje, mijn signature heeft hier geen moer mee te maken tenminste wel dat ik al een tijdje meedraai dan , maar Arnold heeft ook een hoop gepresteerd maar toch ook een hoop domme dingen gedaan als het op as gebruik aankwam.

Dus een goede discussie is alleen maar zinvol

Allemaal correct tot je de onderstaande conclusie opschrijft:

En wanneer het lichaam geen signaal krijgt dat het moet stoppen met de aanmaak zla deze ook gewoon doorblijven gaan.

Het probleem van jou theorie is dat het lichaam geen signaal afgaf maar de HCH dat deed! Dus wanneer de HCG is uitgewerkt ben je terug bij af. Er is dan nog steeds geen endogene prikkel. Ik kan je aantal links of quotes geven die dit nog eens ondersteunen of verklaren. Maar dan moet ik ff zoeken.

Laatst bewerkt:
Chemical zei:
[..]

Een paar injects van 2500iu hcg zorgt voor een sneller herstel van je eigen aanmaak dan dat je gaat lopen kloten met 500iu.

Meningen hierover verschillen duidelijk, dat maakt niet uit.

Maar als meningen anders dan de jouwe zijn, hoeft dat niet meteen afgedaan te worden als gek*t cq. gekloot.

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:

Nou zoveel vocht hou ik meestal niet vast, en dan nog vind ik dat niet zo boeiend, gaat na de kuur zo weer weg bij mij dus ga geen geld uitgeven aan dingen waar ik voor mij geen nut in zie

hcg tijdens de kuur is alleen om te voorkomen dat je ballen krimpen, je axis herstelt meestal vrij snel na de kuur, alleen duurt het even voordat je ballen weer op hun oude formaat zijn, dit voorkom je door tijdens de kuur hcg te zetten

Kan me voorstellen dat je het niet boeiend vind. Ga maar lekker onvoorbereid je kuren in, moet ook iedereen zelf weten. Het is niet alleen het vocht, maar ook gyno, hoge bloeddruk, vetafzetting tijdens kuur, hoge oestrogeen waarden hinderen je eigen testo productie en maken je dus nakuur moeilijker en ook minder makkelijk je gains vast te houden. Maar ach, waarom 100 Euro sparen op veiligheid wanneer je het veelvoud uitgeeft aan AAS en voeding.
Het kan ook ook anders. Better safe than sorry.

Maar ieder z'n mening, daar heb ik respect voor.
Succes bro!

pampam zei:
Nou zoveel vocht hou ik meestal niet vast, en dan nog vind ik dat niet zo boeiend, gaat na de kuur zo weer weg bij mij dus ga geen geld uitgeven aan dingen waar ik voor mij geen nut in zie

word hcg nou gebruikt om de test aanmaak te bevorderen of om te voorkomen dat je ballen krimpen of allebeir? ???

Terug
Naar boven