AndroidHealthClinic

Maandag beginnen nieuwe kuur

fitnesboy zei:
word hcg nou gebruikt om de test aanmaak te bevorderen of om te voorkomen dat je ballen krimpen of allebeir? ???
Om je ballen weer tot hun oude vorm te brengen daardoor zal je lichaam sneller testo weer aan maken anders moet je eerst wachten tot je ballen weer op maat zijn.

dus het is maar net hoe je het bekijkt (bijde of...)

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Kan me voorstellen dat je het niet boeiend vind. Ga maar lekker onvoorbereid je kuren in, moet ook iedereen zelf weten. Het is niet alleen het vocht, maar ook gyno, hoge bloeddruk, vetafzetting tijdens kuur, hoge oestrogeen waarden hinderen je eigen testo productie en maken je dus nakuur moeilijker en ook minder makkelijk je gains vast te houden. Maar ach, waarom 100 Euro sparen op veiligheid wanneer je het veelvoud uitgeeft aan AAS en voeding.
Het kan ook ook anders. Better safe than sorry.

Maar ieder z'n mening, daar heb ik respect voor.
Succes bro!

Onvoorbereid?? Uh volgensmij heb ik een shitload of Nolva thuis liggen dus dat is wel genoeg denk ik en ik heb in mn vorige kuur niet eens een nakuur gehad en heb nog steeds al mn gains nu al 4 maanden later dus wat vor jou misschien zo goed werkt hoeft niet voor mij het geval te zijn.
Ik neem dit keer wel een nauur omadt het me wel gezonder lijkt dan zonder maar ik ben het er echt niet mee eens dat ik zonder die dingen van jou onvoorberied ben, wantdan is bijna iedereen hier onvoorbereid!

Ik bedoel onvoorbereid in de zin van niet goed weten wat je lichaam te wachten staat. En je hebt gelijk, veel mensen ook hier op het board zijn slecht voorbereid een aantal daargelaten. Dan is er nog een groep die weet wat ze doen en toch veiligheid laten schieten. Maar dat is dan een bewuste afweging. Nolva zou niet de eerste keus moeten nu er betere middelen beschikbaar zijn.
Maar goed, je doet een nakuur met Nolva waardoor je eigenlijk al aangeeft dat je een probleem gecreeerd hebt ipv het te voorkomen.

pampam zei:
Onvoorbereid?? Uh volgensmij heb ik een shitload of Nolva thuis liggen dus dat is wel genoeg denk ik en ik heb in mn vorige kuur niet eens een nakuur gehad en heb nog steeds al mn gains nu al 4 maanden later dus wat vor jou misschien zo goed werkt hoeft niet voor mij het geval te zijn.
Ik neem dit keer wel een nauur omadt het me wel gezonder lijkt dan zonder maar ik ben het er echt niet mee eens dat ik zonder die dingen van jou onvoorberied ben, wantdan is bijna iedereen hier onvoorbereid!

Ja er zijn misschien beter dingen, maar als ik mn nolva gratis van mn werk mee kan nemen ga ik geen geld aan iets anders uitgeven en wat nou dat ik dan al een probleem heb gecreeerd?? De Nolva hoef je niet te gebruiken omdat je al een probleem hebt maar om er 1 te voorkomen. Maarja je bent hard met je reclame campagne bezig :D

Ach, ik denk maar zo: vroeger dacht men dat een flinke slok met DBol pillen het Breakfast for Champions was.
Voortschrijdend inzichten worden pas later gemeengoed

U kunt bestellen. A friday night special.... ;)

pampam zei:
Ja er zijn misschien beter dingen, maar als ik mn nolva gratis van mn werk mee kan nemen ga ik geen geld aan iets anders uitgeven en wat nou dat ik dan al een probleem heb gecreeerd?? De Nolva hoef je niet te gebruiken omdat je al een probleem hebt maar om er 1 te voorkomen. Maarja je bent hard met je reclame campagne bezig :D

Nolva alleen = bullshit.
Heb nolva na kuur geprobeerd als opstarter.
Fysisch werkte dat perfect;ballen dik tot 2 maand na kuur.
Maar voelde me barslecht .
Zelfs fluoxetine hielp niet.
2 dagen clomid.
Zowel fysiek als mentaal was ik weer de oude.

daarom heb ik er ook clomid bij zitten, als je even goed mn kuur had doorgelezen

Terug
Naar boven