Fitness Seller

Machtig spel!

Zal ik alvast uitleggen waarom je 'remaining time" zo fluctueert;

Je remaining time wordt gebaseerd op het resterende aantal bytes dat je moet downloaden gedeeld door het aantal bytes waarmee je op dat moment downloadt.

Stel je moet nog 10,000 kB downloaden en je download met 100 kB/s, dan duurt het nog
10,000 / 100 = 100 seconden, alvorens de file klaar is met downloaden.

En dan nu waarom het zo fluctueert;
Jij downloadt van andere gebruikers, en andere gebruikers downloaden van jou. Als je te snel upload knijp je je download af en schommelt ie heel erg, geen zin om uit te leggen hoe dat zit. :) Verder: die andere gebruikers waar jij vandaan downloadt, uploaden ook niet met 'n constante snelheid ten alle tijden naar jou, vandaar dat dit nogal schommelt. Zo kan het zijn dat je het ene moment van iemand zijn snelle 10 mbit upload lijntje kan genieten en zo de film/spel zo eventjes met 1000+ kB/s voor enkele seconden/minuten binnentrekt, maar wanneer deze persoon daarna weer naar 'n ander upload (en dus niet meer naar jou upload), zakt jouw download in met 1000+ kB/s, en schiet de remaining time dus omhoog ;), aangezien de remaining time wordt berekend door resterende bytes / downloadsnelheid in bytes/s. :)

En er zijn manieren om enigszins sneller te kunnen downloaden met torrents en er zijn ook (betere) alternatieven. :)

Als je wil kan ik het wel even voor je doen, hier uitleggen hoe gta te installeren kost me een jaar. Stuur me maar een pm'metje als je wil dat ik het voor je doe, ga ik er vanuit dat je download wel een goeie is.

Gast wtf denk je dat ik een debiel ben
ik heb utorrent gedownload
daarna een torrent van san andreas
daarna al die shit in die map gedownload
dan deze shit
grt
r*tard-owls.jpg

hmmm die groene v was toch dat er zeker en vast virussen inzaten...

Ik zou eens willen zien hoe jullie waren toen jullie voor het eerst begonnen met deze bedoening , downloaden via utorrent enz. of zijn jullie allemaal einstein?natuurlijk we zitten op het internet, iedereen hier is minstens zo slim als einstein

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

jij hebt ook het licht niet uigevonden hé einstein

Vond torrents allemaal vrij voor zich spreken en was al snel op actief op van die private trackers en ben ook mod geweest op 'n private tracker, maar goed, onder druk van brein werd de tracker offline gehaald (liquidtorrent). Daarna eigenlijk alleen maar usenet gebruikt en beetje access proberen te krijgen tot FXP's van releasegroups.

• Topic Starter Topic Starter
Vond torrents allemaal vrij voor zich spreken en was al snel op actief op van die private trackers en ben ook mod geweest op 'n private tracker, maar goed, onder druk van brein werd de tracker offline gehaald (liquidtorrent). Daarna eigenlijk alleen maar usenet gebruikt en beetje access proberen te krijgen tot FXP's van releasegroups.
Ah dus zo zit het in elkaar , maar laat maar gast ik heb nu wel door da je ne slimmerik zijt :P

:roflol: - en hoe is het gegaan. dat acces krijgen op de sites van releasegroups?

Word hij nog gepest door de mods ook, is dat andere topic verwijdert:p

hoezo is dat gta topic verwijdert

gebruik een nocd crack dumbass, en als je niet weet wat dat is, of hoe het werkt, blijf gewoon helemaal van warez af.nubcake.

Terug
Naar boven