- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb op een hele goede middelbare school gezeten en daarvoor op een hele goede lagere school, die lagen aan weerszijden van dezelfde weg, op een duin in Scheveningen.
Ik heb nog meegemaakt dat leerlingen tabak mochten paffen tijdens de middagpauze. 🤔Dat kon hier niet hoor. Een klasgenoot van me probeerde het, gelijk van school gestuurd.
Bloederig?Sanguinisch
Ik heb nog meegemaakt dat leerlingen tabak mochten paffen tijdens de middagpauze. 🤔
Het is figuurlijk bedoeld.
Ik ging zelf kogelstoten op het gazon, waarbij ik grote gaten maakte in de grasmat, en stopte na de training mijn modderige stootkogel in mijn boekentas. Toevallig keek onze extreem strenge rector toe, die ook extreem gevoelig was voor de staat van het gazon EN die van de schoolboeken, maar hij ging de afstanden uitstappen omdat hij zelf ook aan atletiek had gedaan.Sanguinisch
Ik heb nog meegemaakt dat leerlingen tabak mochten paffen tijdens de middagpauze. 🤔
Dat was bij ons ook geen probleem. Of sigaren tijdens de les 🤮 maar dan alleen de leraren.Sanguinisch
Mag dat niet meer?Sanguinisch
Heb jij dat?
Nee
Ik kende het woord niet, maar kan het reconstrueren.
Het woord claus heeft ook een heel andere betekenis.
Vertel, ik heb geen ideeHet woord claus heeft ook een heel andere betekenis.