XXL Nutrition

Madonna is droog

zou ze meedoen aan de beachcontest op celebs.com ???

Niet alleen lelijk en goor maar wtf???
Zo een laag vetpercentage kan toch niet gezond zijn? En al helemaal niet voor iemand van die leeftijd, en al helemaal niet voor een vrouw, enz...

Niet alleen lelijk en goor maar wtf???
Zo een laag vetpercentage kan toch niet gezond zijn? En al helemaal niet voor iemand van die leeftijd, en al helemaal niet voor een vrouw, enz...

Komt vooral door de belichting volgens mij, op de 1e foto zie je de aderen echt goed ja, en ze heeft altijd al grote schouders gehad dus die staan meer uit tegenover haar armen.

Ik denk dat ze wel rond een procentje of 10-11 zit.. ze heeft net zware tassen gesjouwd dus die aderen waren flink bloed aan het pompen voor de inspanning, daardoor lijkt het alsof ze zo droog staat volgens mij.

Met 'normale' belichting en geen echt inspanningen zou het er niet zo erg uitzien. Als je goed kijkt zijn het gewoon de aderen die echt uitstaan en opgeblazen zijn; de definitie is niet echt van dat je zegt 'oh die zit onder de 10%'. ook de seperatie tussen haar borstspieren ontbreekt, ja zelfs vrouwen hebben zo een lijntje lopen ( tenzij ze super skinny zijn.. wat madonna dus niet is ).

article-0-05DAE8B0000005DC-637_468x590.jpg

Kijk daar maar eens naar haar bovenarm(zowel binnen als buitenkant, beide zichtbaar ); de échte definitie ontbreekt en de armen zien er niet zo lijp uit als op de 1e foto.

Ok foto en het moment doen veel.
Dan nog, stel dat ze op 12% zit.
Nog steeds niet gezond voor een vrouw van die leeftijd.

Vrouwen hebben sowieso al een hoger vetpercentage (20% ofzo) wat gewoon in hun natuur zit, ze zien er vrouwelijker uit en het is beter voor hun lichaamsfuncties (voortplanting ed. zoals je aanhaalt).

Nu even over ouder worden. Het vetpercentage van mannen stijgt naarmate men ouder wordt, ook als een soort bescherming tegen ziektes enzo, dus bij vrouwen is dit niet anders vermoed ik.

Bedoel... Vind jij het er gezond uitzien? :p

Man, man, man....Haar compassie voor Afrikanen zoals ik al zei....

ik zou dr zeker doen lekkere heroïne sl*t

bekik de laatste foto's op crackwhore.com :D

Terug
Naar boven