MuscleMeat

Mafia 2

****ing gruwelijk. Hmppf mn 360 heeft al 1,5 jaar een ring of death :mad: Hier zou ik nog wel een nieuwe voor willen aanschaffen, ik kan alleen het geld niet missen.

• Topic Starter Topic Starter
De uitgever deed dat op de officiële website van Mafia II. De systeemeisen zijn als volgt:

Minimale systeemeisen:

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP (SP2 or later) / Windows Vista / Windows 7
Processor: Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) or higher
RAM: 1.5 GB
Videokaart: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro or better
Schijfruimte: 8 GB
Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

Aanbevolen systeemeisen:

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP (SP2 or later) / Windows Vista / Windows 7
Processor: 2.4 GHz Quad Core processor
RAM: 2 GB
Videokaart: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 or better
Schijfruimte: 10 GB
Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compliant card

Mafia II speelt zich af van 1945 tot 1955 in Empire Bay, een fictionele stad die gebaseerd is op San Francisco en New York. De game komt op 27 augustus uit in Europa en verschijnt op Xbox 360, Playstation 3 en PC

heb ik ook geprobeerd en werkt maar tijdelijk. Pfff, xbox is gewoon zwaar k*t, koop ps3. Kheb alle drie de grote consoles en ps3 is veruit de beste. No fanboy maar nuchtere oordeling. Tis gewoon zo

Ik heb het gisteren geprobeerd en het werkt idd. Het schijnt maar een tijdelijke oplossing te zijn. Tot nu toe heb ik al een uur of 3 kunnen spelen zonder problemen. Ik houd jullie op de hoogte! Ik zou deze methode wel aanraden als de garantie verlopen is.

Kan niet wachten op dit spel.
"Take that you italian piece of.. Shit, wait a minute.."

****ing gruwelijk. Hmppf mn 360 heeft al 1,5 jaar een ring of death :mad: Hier zou ik nog wel een nieuwe voor willen aanschaffen, ik kan alleen het geld niet missen.
stuur m dan terug?! ik had in 2006 360 gekocht en kreeg eind vorig jaar opeens ring of death...kreeg naar tel contact met xbox zelf gewoon een nieuwe...(nadat ik oude opstuurde natuurlijk)

Ik hoop wel dat ze wat `bloom` effect gaan gebruiken :rolleyes:

wanneer is hij te downloaden??

en heeft ati geen soort van physx :( ?

stuur m dan terug?! ik had in 2006 360 gekocht en kreeg eind vorig jaar opeens ring of death...kreeg naar tel contact met xbox zelf gewoon een nieuwe...(nadat ik oude opstuurde natuurlijk)

Ik had m al langer dan drie jaar...

@ Joranr, ik had hem gebracht naar een xbox repareer gozer maar die zij dat die van mij niet meer te maken was.

Ik had m al langer dan drie jaar...

@ Joranr, ik had hem gebracht naar een xbox repareer gozer maar die zij dat die van mij niet meer te maken was.
al was t 5 jaar....ring of death is sowieso nieuwe!! ik had m byna 4 jaar...en kreeg gewoon nieuwe! niet gespoten is altyd mis he!!

Terug
Naar boven