MuscleMeat

Mafia 2

Hmm lijkt mij toch niet, draai op een quad core met 4 gb ram ect.

het spel is waarschijnlijk in de 1e instantie voor de consoles ontwikkeld en dan slecht doorgepoort naar de pc.

ik draai ook vrij matig op een gtx 295, een i7 @3gh en 6gb ddr3. een schoon en goed onderhouden geoptimaliseerd systeem en toch draait dit spel rond de 30fps gemiddeld wat op zich prima speelbaar is maar als je buddys met een 8800 kaartje met 2gb geheugen en een e8400 het spel ook alles maxed draaien met slechts 5fps minder geeft toch wel weer een port issue aan.

het spel is waarschijnlijk in de 1e instantie voor de consoles ontwikkeld en dan slecht doorgepoort naar de pc.

ik draai ook vrij matig op een gtx 295, een i7 @3gh en 6gb ddr3. een schoon en goed onderhouden geoptimaliseerd systeem en toch draait dit spel rond de 30fps gemiddeld wat op zich prima speelbaar is maar als je buddys met een 8800 kaartje met 2gb geheugen en een e8400 het spel ook alles maxed draaien met slechts 5fps minder geeft toch wel weer een port issue aan.

Ik ga er vanuit dat dit alleen voor de demo geldt, aangezien deze demo ook later werd aangekondigd voor de pc dan voor de consoles.

Iemand trouwens al 5 playboys gevonden? Ik kan er maar twee vinden, in je eigen huis en in een kledingzaak.

• Topic Starter Topic Starter
demo draait hier prima, ook quadcore

hij is helemaal niet uit voor ps3 man, kan hem echt nergens vinden ook niet met search.

Voor PS3 schijnt de demo inderdaad nog niet uit te zijn.

Las net de eerste 24 uur alleen voor playstation plus abbonees, lekker genaaid ook weer.

Ik ga er vanuit dat dit alleen voor de demo geldt, aangezien deze demo ook later werd aangekondigd voor de pc dan voor de consoles.
.

ik hoop t ook, ik geloof dat de demo ook anders is kwa omgeving en maybe benchmark dan de retail is.

maar ik heb weinig hoop dat de retail beter optimized is aangezien het dezelfde engine aangaat, wellicht word er nog t een en ander gepatched.
zelfde laken een pak gta4 ook al was de pc release een jaar later.

Ik heb weer een playboy, er ligt één in de gunshop.

Is er trouwens een manier om de 10 minuten gameplay limiet eraf te slopen?

gvd weer dat k*t steam

maar 10 minuutjes spelen? dat is k*t, just cause 2 vond ik echt een hele goede demo hebben en daar kon je 20 minuten spelen en dan deed ik hem weer opnieuw aan, maar 10 minuten is niks. op ps3 kan je dat nier verlengen.

Je kan zolang spelen als je wil. Alleen moet je zodra je je huis uit bent binnen 10 min bij een bepaalde plek zijn. Alleen je kan zo vaak spelen als je wil, je begint gewoon weer bij je huis.

Daarnaast is er voor de pc-gebruikers een patch waarbij de tijd gewoon stilstaat.

en is het meteen de hele stad of steden? of een gedeelte ervan?

goede game !!

Physx ziet er gelikt uit ;)

kunnen jullie AA ook maar on/off zetten of hebben jullie keuze uit 2xAA 4xAA 8xAA of 16xAA ?

Hoop dat in de volledige game dat omhoog te zetten is ...
hij draait wel super met alles high en 16xAF

:D

Download de '' Kane&lynch 2 Dog Days '' demo ook ff ook gaaf spel !!!!

goede game !!

Physx ziet er gelikt uit ;)

kunnen jullie AA ook maar on/off zetten of hebben jullie keuze uit 2xAA 4xAA 8xAA of 16xAA ?

Hoop dat in de volledige game dat omhoog te zetten is ...
hij draait wel super met alles high en 16xAF

:D

Download de '' Kane&lynch 2 Dog Days '' demo ook ff ook gaaf spel !!!!

wat zijn je specs?

Terug
Naar boven