XXL Nutrition

Mafia 2

Begin jaren negentig waren er veel problemen op het IJ en op het Noordzeekanaal moet je heel veel uitwijken. In 1999 zijn we voor het eerst op het IJmeer gaan varen. Eerst nog vanaf Durgerdam, later vanaf het eiland-in-wording.
Het was pionieren op IJburg. In het begin was er voornamelijk opgespoten zand. ‘De eerste keer dat we gingen zeilen vanaf IJburg was er bijvoorbeeld nog geen kade. We moesten iets creëren waardoor de schepen aan een soort steiger konden liggen. Viavia kwamen we bij een bedrijf dat dekschuiten met stutpalen verhuurde. Dat was een leuk experiment. Het toenmalige projectbureau van IJburg was helemaal enthousiast en zegde toe om de huur van de pontons te betalen.
Twee pontons werden op het strand van Blijburg gevaren en met ankers vastgezet en daaraan lagen de deelnemende schepen.

Deze week even pre-orderen.

Deel 1 was zoooooooooo vet, godfather game speelde veel beter maar bracht de sfeer veel minder over, die leek meer op een GTA game met een beetje maffia versiersel er aan.

• Topic Starter Topic Starter
Demo Mafia II komt ook naar PC

De demo van Mafia II komt op 10 augustus ook uit op de PC. Dat bevestigt de uitgever van het spel, 2K Games.

Gisteren bleek uit een advertentie in het tijdschrift MCV al dat een demo van Mafia II op 10 augustus naar Xbox Live en PlayStation Network zou komen, maar nu is de demo dus ook voor PC bevestigd. In de demo kunnen gamers één missie spelen met de naam 'Buzzsaw', waarin Joe en Henry, twee van de speelbare personages, een mafiabaas moeten doden. Daarnaast kunnen spelers in de demo een deel van Empire Bay verkennen.

Mafia II verschijnt op 27 augustus op Xbox 360, PlayStation 3 en PC. De game speelt zich af in de periode van 1945 tot 1955, in Empire Bay, een fictionele stad die gebaseerd is op San Francisco en New York.

Demo Mafia II komt ook naar PC

De demo van Mafia II komt op 10 augustus ook uit op de PC. Dat bevestigt de uitgever van het spel, 2K Games.

Gisteren bleek uit een advertentie in het tijdschrift MCV al dat een demo van Mafia II op 10 augustus naar Xbox Live en PlayStation Network zou komen, maar nu is de demo dus ook voor PC bevestigd. In de demo kunnen gamers één missie spelen met de naam 'Buzzsaw', waarin Joe en Henry, twee van de speelbare personages, een mafiabaas moeten doden. Daarnaast kunnen spelers in de demo een deel van Empire Bay verkennen.

Mafia II verschijnt op 27 augustus op Xbox 360, PlayStation 3 en PC. De game speelt zich af in de periode van 1945 tot 1955, in Empire Bay, een fictionele stad die gebaseerd is op San Francisco en New York.

Waar download je die demo voor ps3? Gewoon bij de playstation store?

Laatst bewerkt:
lijkt me wel ja

mooie trailer idd!

morgen de demo!!

ik had een nachtmerrie over mafia 2, dat het er heel crap uitzag en zo.

DEMO BESCHIKBAAR OP STEAM!!

trek hem nu binnen...

Ga geen steam downloaden alleen voor een demo. Laat maar dan.

De demo is vet. Ik zou steam er zeker voor downloaden, is het wel waard. Sfeer is weer geweldig, game ziet er gelikt uit, oude playboys zijn een leuke toevoeging, vechten ziet er mooi uit, pistool schiet lekker.

Alleen de camerapositie bij het autorijden is niet geweldig, dat is vooralsnog het enige minpuntje.

Vind het jammer dat ik in de demo de resolutie en graphics niet op high kan zetten, ofja het kan wel, maar slaat het niet op.

De demo is vet. Ik zou steam er zeker voor downloaden, is het wel waard. Sfeer is weer geweldig, game ziet er gelikt uit, oude playboys zijn een leuke toevoeging, vechten ziet er mooi uit, pistool schiet lekker.

Alleen de camerapositie bij het autorijden is niet geweldig, dat is vooralsnog het enige minpuntje.

camera positie kun je verandere door op je "muis wieltje" te klikken

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Vind het jammer dat ik in de demo de resolutie en graphics niet op high kan zetten, ofja het kan wel, maar slaat het niet op.

je pc niet te traag ? bij mij stond alles op high standaard al.

Ik ben hem nu aan het installeren, maar hij staat al een half uur op ''step 1 of 4''???. Was dit bij jullie ook zo? Heb namelijk geen zin om nog langer voor niks te wachten, want wil graag spelen:D

camera positie kun je verandere door op je "muis wieltje" te klikken

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

je pc niet te traag ? bij mij stond alles op high standaard al.
Hmm lijkt mij toch niet, draai op een quad core met 4 gb ram ect.

wat een joden streek zeg, hij staat bij ps plus, du moet je minimaal 15euro betalen om lid te worden en om mafia 2 te kunnen downloaden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven