- Waardering
- 434
ja i know

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik heb tot chapter 3 gespeeld, mafia was stuk beter dan 2 jammer
ja ik ook. ben ook nog niet echt onder de indruk van het verhaal...
idd mafia 1 was beter (tot nu dan).. graphics ed is die wel stukken beter... al mag dat ook wel na al die jaren..

ja tof om eerlijk te zijn mis ik de oldschool gaming style van vroegahh
het is wel een zeer leuke spel maar ik kan me die dagen nog herineren bij maffia 1
die heb ik 5x uitgespeeld of wel vaker
ook de soundtrack vond ik iets minder dan de eerste gedeelte maar dat heeft met smaak te maken.
persoonlijk denk ik dat guild wars 2 mijn nieuwe verslaving word![]()
ja tof om eerlijk te zijn mis ik de oldschool gaming style van vroegahh
?gisteravond is dat spel verstuurd volgens bol.com en heb hem nog steeds niet binnen, beter ****t tnt post dit niet.
ik zei het toch vorige keer bij red dead redemption, je moet niet bestellen bij die fokkers. dit keer heb ik dat geluig niet gedaan.
de sfeer van deze game is geweldig, het sneeuwt en het is wit in new york en de muziek past er helemaal bij. let it snow. alleen niet veel vrijheid, je moet die chapters gewoon doen.
jij kijkt zeker alleen naar de graphics, die waren goed. maar er ontbreken echt tig dingen die gewoon in zon game horen. alsnog ga ik hem kopen omdat iedereen het doet, net als call of duty. ik ben een mediawhore.
de sfeer van deze game is geweldig, het sneeuwt en het is wit in new york en de muziek past er helemaal bij. let it snow. alleen niet veel vrijheid, je moet die chapters gewoon doen.

geloof het of niet ik zat al te gamen toen ik 5,6 was