MuscleMeat

Mafia 2

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ook. ben ook nog niet echt onder de indruk van het verhaal...
idd mafia 1 was beter (tot nu dan).. graphics ed is die wel stukken beter... al mag dat ook wel na al die jaren..

yup, mafia wilde je doorspelen je werd echt betrokken bij het verhaal, bij 2 heb ik dat gevoel helemaal niet.. mja misschien verder in het spel...

spel valt me uiteindelijk toch vies tegen niet dat het slecht is maar ik snap wel waarom er ook veel matige(7 enzo) reviews over zijn.

Ik heb de originele Mafia nooit gespeeld dus kan hem daar niet mee vergelijken. Van wat ik echter had gehoord en gezien leek het mij meer 'free roaming' te worden. Dat is het dus niet echt. Ik vind het verder wel een lachen spel, maar toch iets minder dan ik er van had verwacht.

ben nu bij chapter 8-9 ofzo is best wel aardig maar ook niet meer dan dat.
verhaal van mafia 1 was vele malen beter, qwa missies ook
goed graphics,gameplay/besturing,geluid is daarin tegen wel weer top.

Laatst bewerkt:
kan je het al downloaden via pc ? vroeger eens vice city via torrentz gedownload maar dat duurde ongeveer 4 dagen eer dat het werkte :roflol:

net uitgespeeld wel een toffe game :)

ja tof om eerlijk te zijn mis ik de oldschool gaming style van vroegahh
het is wel een zeer leuke spel maar ik kan me die dagen nog herineren bij maffia 1
die heb ik 5x uitgespeeld of wel vaker
ook de soundtrack vond ik iets minder dan de eerste gedeelte maar dat heeft met smaak te maken.
persoonlijk denk ik dat guild wars 2 mijn nieuwe verslaving word :p

iemand al de goeie xbox versie??

ja tof om eerlijk te zijn mis ik de oldschool gaming style van vroegahh
het is wel een zeer leuke spel maar ik kan me die dagen nog herineren bij maffia 1
die heb ik 5x uitgespeeld of wel vaker
ook de soundtrack vond ik iets minder dan de eerste gedeelte maar dat heeft met smaak te maken.
persoonlijk denk ik dat guild wars 2 mijn nieuwe verslaving word :p

Netjes , heeft iemand een goede torrent voor maffia 1? ik heb er altijd met vierzussen

sta ik daarnet in de regen voor een dichte intertoys terwijl ze om 9 uur open horen te gaan, als ze hem zo niet hebben baksteen door de ruit dan maar heh. wat een honden bij de intertoys weer zeg, altijd problemen met hen. ze hadden mafia 2 niet eens. ik wou naar eplaza maar ik kwam eerst langs free record shop en daar was mafia 2 al buiten uitgestald. gameboekje erbij en the betraval of jimmy gratis code erbij en nog een korting. was 60 euro. nu 4 dagen non stop spelen.

Laatst bewerkt:
gisteravond is dat spel verstuurd volgens bol.com en heb hem nog steeds niet binnen, beter ****t tnt post dit niet.

gisteravond is dat spel verstuurd volgens bol.com en heb hem nog steeds niet binnen, beter ****t tnt post dit niet.

ik zei het toch vorige keer bij red dead redemption, je moet niet bestellen bij die fokkers. dit keer heb ik dat geluig niet gedaan.

de sfeer van deze game is geweldig, het sneeuwt en het is wit in new york en de muziek past er helemaal bij. let it snow. alleen niet veel vrijheid, je moet die chapters gewoon doen.

ik zei het toch vorige keer bij red dead redemption, je moet niet bestellen bij die fokkers. dit keer heb ik dat geluig niet gedaan.

de sfeer van deze game is geweldig, het sneeuwt en het is wit in new york en de muziek past er helemaal bij. let it snow. alleen niet veel vrijheid, je moet die chapters gewoon doen.

****ed up idd, heb hem nog steeds niet binnen. Volgende keer koop ik hem ook gewoon in de winkel.

de demo is alvast veel belovend

jij kijkt zeker alleen naar de graphics, die waren goed. maar er ontbreken echt tig dingen die gewoon in zon game horen. alsnog ga ik hem kopen omdat iedereen het doet, net als call of duty. ik ben een mediawhore.

:rolleyes:
En die sfeer was niet terug te vinden in de demo of je hebt de demo niet gepeeld?!

OT: de mensen die zeggen dat ze hem nu nog niet hebben kunnen volgende keer miss beter via steam kopen, dan heb je hem meteen.

Terug
Naar boven