AndroidHealthClinic

Mafia 2

Vet spel wel, jammer dat er zo weinig te doen is in de stad terwijl het er zo goed uit ziet.

Wel genaaid dat je tot 2x toe alles kwijtraakt, zit nu op chapter 13.

wat een k*t einde weer, net als bij rdr. wel leuk dat betrayal of jimmy gratis erbij zit, kan je nog uren gamen en in de ps store kost ie 8 euro.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu dus skidrow versie aan het downloaden maar heb geen zin om overnieuw te beginnen welke crack werkt gewoon zoals het moet?
karma voor antwoord

Wat is die betrayal of jimmy dan?

Uitbreiding ofzo? en wat zit er allemaal in dan?

ja. je speelt een blanke kale huurmoordenaar met een zonnebril die vooral voor de maffia werkt. dus je werkt voor mensen die vito denk ik ook kende, een soort hitman ben je. dus vijanden vermoorden van je opdrachtgevers of dingen stelen.
maar er is geen reet te doen in die stad als je hem hebt uitgespeeld, je kan net zoveel doen als in die demo.
je kan niet zomaar ff vrij spelen, je moet een chapter laden en dan zit je in die missie. dus totaal anders dan gta.
dus je kan vrij spelen tijdens een missie net zoals in de demo.

Laatst bewerkt:
Net gaan halen bij GameMania. Straks eens wat spelen als ik de tijd vind.
Ik ben geen fervente PS3 speler, dus dan weet je meteen wat een sporadische gamer ervan vindt.

Ik vond het spel zeker niet bagger. Ik heb het ondertussen uitgespeeld en heb me er wel mee geamuseerd. Ik moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht. Het is een stuk minder 'free roaming' (open wereld) dan dat verschillende previews mij deden geloven. Eigenlijk is het namelijk helemaal geen free roaming. De missies zijn wel geinig en het verhaal is wel ok. Het is zeker geen GTA, maar meer een leuk zoethoudertje totdat het game geweld in november/december weer los barst.

toch wel zonde van de 60 euro, maar na de demo had ik het kunnen weten. zolang het verhaal bezig is een leuke game. de sfeer is er gewoon af als je hem heb uitgespeeld en er is niks te doen behalve rondrijden en mensen dood schieten. en dat gaat heel erg vervelen na een tijdje.

Ik vond het spel zeker niet bagger. Ik heb het ondertussen uitgespeeld en heb me er wel mee geamuseerd. Ik moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht. Het is een stuk minder 'free roaming' (open wereld) dan dat verschillende previews mij deden geloven. Eigenlijk is het namelijk helemaal geen free roaming. De missies zijn wel geinig en het verhaal is wel ok. Het is zeker geen GTA, maar meer een leuk zoethoudertje totdat het game geweld in november/december weer los barst.

yeah ik heb me er ook mee geamuseerd maar dat kan gemakkelijk beter voor 60 euro. ik betaal normaal geen 60 ballen voor slechts een matige zoethouder waar je in 2 dagen klaar mee bent om vervolgens nooit meer naar te kijken.

Vind die missies echt te simpel. Verhaal ook. Steeds met die simpele joe op stap. Characters zijn ook matig. Al die mafia 1 fanboys die het helemaal hebben opgehemeld.:roflol: Zit nu bij hoofdstuk 13, nog nut op door te spelen?

Vind die missies echt te simpel. Verhaal ook. Steeds met die simpele joe op stap. Characters zijn ook matig. Al die mafia 1 fanboys die het helemaal hebben opgehemeld.:roflol: Zit nu bij hoofdstuk 13, nog nut op door te spelen?

ik zou zeggen nee niet echt maar je hebt em nu eenmaal dus kun je het maar beter uitspelen ook.

jammer dat je 75% van het spel alleen maar persoon x of y moet oppikken en dan naar de andere kant van de stad moet rijden en dan vervolgens een missie krijgt waarbij je alleen maar met een voorwerp hoeft te interacten om dan vervolgens de chapter te klaren.

even uit mn hoofd zitten er zon 6 gunfights in het hele spel, te lol voor woorden.
naja ok je moet af en toe ook iemand neer slaan met een melee system dat te simpel voor woorden is na zon development tijd.

Laatst bewerkt:
Ik vind 'em wel tof. Ik heb er nog maar een uurtje mee gespeeld en zit aan chapter 3 of 4 als ik mij niet vergis.
Tussenfilmpjes zijn mooi gemaakt.

Volgens mijn broer is het gewoon GTA met mafia.

gta heeft zoveel meer als mafia kwa gameplay en activiteiten dat het nauwelijks te vergelijken is.
ben geen gta fanboy btw.

Zijn mensen nu echt zo dom om GTA te vergelijken met Mafia?

Mafia draait niet om free roam maar om het verhaal, mafia is ook op geen enkele manier vergelijkbaar met gta maar dat hebben een hoop mensen nog niet door.

Zijn mensen nu echt zo dom om GTA te vergelijken met Mafia?

Mafia draait niet om free roam maar om het verhaal, mafia is ook op geen enkele manier vergelijkbaar met gta maar dat hebben een hoop mensen nog niet door.

welk verhaal? Joe oppikken, Joe wegbrengen, Joe oppikken, wegbrengen, Shootout, joe wegbrengen, shootout
Goed verhaal

Moet je na die shootout op de haven rond hoofdstuk 14 serieus nog winkels gaan overvallen? Nieuwe missie wil niet laden

Het spel viel wat tegen heb ik me laten vertellen.

welk verhaal? Joe oppikken, Joe wegbrengen, Joe oppikken, wegbrengen, Shootout, joe wegbrengen, shootout
Goed verhaal

Moet je na die shootout op de haven rond hoofdstuk 14 serieus nog winkels gaan overvallen? Nieuwe missie wil niet laden
Het verhaal zit hem natuurlijk ook in de cut scenes, kijk je die wel?

En als je ieder spel zo gaat bekijken is alles saai.
Constant mensen neerschieten, constant rondjes rijden....

Daar zat ik ook mee te klooien, je moet naar die autostortplaats gaan en dan 4 keer een auto in dat plet ding doen en dan heb je ineens genoeg geld voor de volgende missie.

Terug
Naar boven