Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is die betrayal of jimmy dan?wat een k*t einde weer, net als bij rdr. wel leuk dat betrayal of jimmy gratis erbij zit, kan je nog uren gamen en in de ps store kost ie 8 euro.
Wat is die betrayal of jimmy dan?
Uitbreiding ofzo? en wat zit er allemaal in dan?
geloof het of niet ik zat al te gamen toen ik 5,6 was
eerste online game was medal of honour allied assault
volgens mij was ik toen 7,8 jaar ofzo??
Net gaan halen bij GameMania. Straks eens wat spelen als ik de tijd vind.
Ik ben geen fervente PS3 speler, dus dan weet je meteen wat een sporadische gamer ervan vindt.
Ik vond het spel zeker niet bagger. Ik heb het ondertussen uitgespeeld en heb me er wel mee geamuseerd. Ik moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht. Het is een stuk minder 'free roaming' (open wereld) dan dat verschillende previews mij deden geloven. Eigenlijk is het namelijk helemaal geen free roaming. De missies zijn wel geinig en het verhaal is wel ok. Het is zeker geen GTA, maar meer een leuk zoethoudertje totdat het game geweld in november/december weer los barst.
Vind die missies echt te simpel. Verhaal ook. Steeds met die simpele joe op stap. Characters zijn ook matig. Al die mafia 1 fanboys die het helemaal hebben opgehemeld.Zit nu bij hoofdstuk 13, nog nut op door te spelen?
Ik vind 'em wel tof. Ik heb er nog maar een uurtje mee gespeeld en zit aan chapter 3 of 4 als ik mij niet vergis.
Tussenfilmpjes zijn mooi gemaakt.
Volgens mijn broer is het gewoon GTA met mafia.
Zijn mensen nu echt zo dom om GTA te vergelijken met Mafia?
Mafia draait niet om free roam maar om het verhaal, mafia is ook op geen enkele manier vergelijkbaar met gta maar dat hebben een hoop mensen nog niet door.
Het verhaal zit hem natuurlijk ook in de cut scenes, kijk je die wel?welk verhaal? Joe oppikken, Joe wegbrengen, Joe oppikken, wegbrengen, Shootout, joe wegbrengen, shootout
Goed verhaal
Moet je na die shootout op de haven rond hoofdstuk 14 serieus nog winkels gaan overvallen? Nieuwe missie wil niet laden
Moet je na die shootout op de haven rond hoofdstuk 14 serieus nog winkels gaan overvallen? Nieuwe missie wil niet laden