MuscleMeat

Mafia 2

Het verhaal zit hem natuurlijk ook in de cut scenes, kijk je die wel?

En als je ieder spel zo gaat bekijken is alles saai.
Constant mensen neerschieten, constant rondjes rijden....

applaus omdat het verhaal op zich wel leuk is en de cutscenes?
het verhaal is gemiddeld op zn best en daarnaast is er gewoon geen **** te doen.

de vergelijkingen met gta zijn overigens geheel terecht want je ziet uit enorm veel dingen in bv de interfaces en andere touches dat ze dat regelrecht uit gta hebben overgenomen.

dus ze hebben weet ik t hoeveel km2 gebouwd waarvan je meer dan de helft nooit ziet omdat je er geen drol aan hebt.

het spel is niet slecht maar er zijn al genoeg spellen in dit genre die het al een stuk beter gedaan hebben gta of anders in ieder geval red dead redemption.(ja het zijn dezelfde subgenres hoe hard men het ook wilt ontkennen)

applaus omdat het verhaal op zich wel leuk is en de cutscenes?
het verhaal is gemiddeld op zn best en daarnaast is er gewoon geen **** te doen.

de vergelijkingen met gta zijn overigens geheel terecht want je ziet uit enorm veel dingen in bv de interfaces en andere touches dat ze dat regelrecht uit gta hebben overgenomen.

dus ze hebben weet ik t hoeveel km2 gebouwd waarvan je meer dan de helft nooit ziet omdat je er geen drol aan hebt.

het spel is niet slecht maar er zijn al genoeg spellen in dit genre die het al een stuk beter gedaan hebben gta of anders in ieder geval red dead redemption.(ja het zijn dezelfde subgenres hoe hard men het ook wilt ontkennen)
Jij probeert mafia 2 wel steeds de grond in te trappen, als het spel je niet bevalt, wat doe je dan in godsnaam in dit topic steeds?

Jij probeert mafia 2 wel steeds de grond in te trappen, als het spel je niet bevalt, wat doe je dan in godsnaam in dit topic steeds?

laat me raden jij hebt integenstelling tot mij niet de ontwikkeling van het spel gevolgt.

als je dat wel had dan had je de klachten die over het hele web en verder gaan begrepen.

ieder ander die het spel nauwelijks gevolgt heeft en gewoon een leuk verhaaltje had verwacht is uiteraard pleasantly surprised want slecht is het spel op zich niet.

maar als je had geweten welke content er in zou moeten zitten afgaande op developer diaries etc en wat er toen ook daadwerkelijk inzat en ze nu gewoon schaamteloos hebben gecut waardoor je gewoon een half product hebt gekocht wat niet aan de verwachtingen voldoet.(ja er word meestal concessies gedaan op dingen in een spel, daar ben ik me volledig van bewust)

dont worry die content komt nog, als dlc voor 8 knaken per stuk zon beetje.

Laatst bewerkt:
laat me raden jij hebt integenstelling tot mij niet de ontwikkeling van het spel gevolgt.

als je dat wel had dan had je de klachten die over het hele web en verder gaan begrepen.

dat bedoelt hij niet. Er zijn een heleboel klachten ok, maar er zijn ook een heleboel mensen die van het spel genoten hebben en die de minpunten er gwn bijnemen en zich vermaken met het spel. Dan blijven zeggen dat je het slecht vindt weten we ondertussen al :) Ik leg het maar uit he :)

edit: jah als mensen hun berichten editen en ondertussen reageren klopt het natuurlijk niet echt meer :)

Mafia 2 is toch wel een teleurstelling vergeleken met Mafia 1. Het eerste deel is voor mij nog steeds de beste game ooit. Mafia 2 is leuk, met een aantal prima missies, maar het verhaal is k*t vergeleken met Mafia 1.

Nee dat klopt, ik volg zulke dingen nooit.

daar is al de ophef rondom dit spel over.
het verhaal leuk of stom vinden is een mening daar valt nooit over te twisten maar weet je dat er een hele hoop content al gewoon met het spel meegeinstalleerd word dat niet speelbaar is todat je het unlocked als zgn dlc.

als ik dat allemaal ook niet wist had je me niet gehoord, tis muggenshiften want tja rondweg shit is het spel niet maar geeft toe als als je dan een eindproduct heb waarover deels gelogen is voel je gewoon een beetje genaaid.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

dat bedoelt hij niet. Er zijn een heleboel klachten ok, maar er zijn ook een heleboel mensen die van het spel genoten hebben en die de minpunten er gwn bijnemen en zich vermaken met het spel. Dan blijven zeggen dat je het slecht vindt weten we ondertussen al :) Ik leg het maar uit he :)

edit: jah als mensen hun berichten editen en ondertussen reageren klopt het natuurlijk niet echt meer :)

joh;)

daar is al de ophef rondom dit spel over.
het verhaal leuk of stom vinden is een mening daar valt nooit over te twisten maar weet je dat er een hele hoop content al gewoon met het spel meegeinstalleerd word dat niet speelbaar is todat je het unlocked als zgn dlc.

als ik dat allemaal ook niet wist had je me niet gehoord, tis muggenshiften want tja rondweg shit is het spel niet maar geeft toe als als je dan een eindproduct heb waarover deels gelogen is voel je gewoon een beetje genaaid.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

joh;)
Het enige wat IK jammer vond is dat er geen free roam in zat, en het tussendoor saven bij je huis zoals gta.

Wat een k*t spel, ik heb wanneer er een filmpje afspeelt geen geluid heb wel ondertiteling aangezet maar zonder geluid in de filmpjes is het gewoon bagger!

Het enige wat IK jammer vond is dat er geen free roam in zat, en het tussendoor saven bij je huis zoals gta.

so do i, die mode zat er oorspronkelijk ook zoals te zijn in developer diaries wel in maar is voor dlc sake gecut en word met geloof ik met jimmys vendetta soort van toegevoegd, inclusief dat saven bij je huis.

veeeeeel meer verwacht van mafia 2.
GTA 4 is veeeeeeeel beter :)

kon je bij mafia 1 ook niet de metro ofzo nemen?

yeah ik heb me er ook mee geamuseerd maar dat kan gemakkelijk beter voor 60 euro. ik betaal normaal geen 60 ballen voor slechts een matige zoethouder waar je in 2 dagen klaar mee bent om vervolgens nooit meer naar te kijken.

Dat klopt. Ik moet er dan eerlijk bij zeggen dat ik het spel niet origineel heb gekocht, maar gewoon heb gedownload en dus maar iets van 2 euro voor de DVD heb betaald. In die context is het wel een geinig spel. Als ik er 60 euro voor had betaald zou ik het jammer vinden van het geld.

Had er meer van verwacht, maar toch wel een aardig spelletje. Het spel had wel mogelijkheden om echt een topper te zijn, maar ik het het idee dat het een beetje een haastklusje was, net als Splinter Cell Conviction. Leuk voor een weekendje plezier, maar niet meer dan dat.

Ik rijd mezelf steeds dood, heb ook ****ing lang over die missie gedaan met die bom in het hotel.
Komt misschien omdat ik rambo denk te zijn met me thompson

Terug
Naar boven