AndroidHealthClinic

Mag het wel ( Whey Shakes )

Als je echt zwaarder wil worden zou ik als ik jou was gaan stoppen met je cardio, daarmee verbrand je ongeveer weer 1 maaltijd mee.

als je low intensity cardio doet verbrand je bijna alleen vet
hierdoor kun je iets meer goeie dingen eten zodat je misschien iets meer spiergroei krijgt zonder vet te worden :)

ook kun je gewoon iets meer eten en high intensity interval training doen om conditie op te bouwen wat ook je herstel ten goede komt en je tegen de zomer meer vet kan laten verbranden op een lagere hartslag om spierschade te voorkomen :)

:finger: naar de mama luisteren he!

:roflol:
whey kan echt geen kwaad hoor, je moet het gewoon goed aanpakken bij je mama ;) je moet het niet whey noemen maar "eiwitten" en dan moet je zeggen ja zoals in melk he mama! en dan zeggen dat je er heerlijke milkshakes mee kan maken met banaan enzo :D en zeggen dat je anders om genoeg eiwitten binnen te krijgen 30eieren per dag zal moeten eten (haha overdrijven mag he :D) en dan zal ze je het wel laten kopen ;)

Als je echt zwaarder wil worden zou ik als ik jou was gaan stoppen met je cardio, daarmee verbrand je ongeveer weer 1 maaltijd mee.
alleen wel hoofdzakelijk uit vet...

wat ik je ten eerste aanraad is om je te verdiepen in voeding, je hoeft echt niet direct voor je training wat te eten, een uurtje vantevoren is ook prima, wel kun je beter je whey voor de training nemen en kwark en een snelle koolhydraat na je training nemen.

maar om je vraag te beantwoorden, nee whey is niet slecht, het is een bestandsdeel van melk en word in de voedingsindustrie ook als toevoeging gebruikt (zit in vanillevla) je zult het dus waarschijnlijk zowieso al vrij vaak onbeweust tot je genomen hebben.
het is gewoon een eiwit en er is niks schadelijks aan (na een half jaar whey gebruikt te hebben leef ik nog steeds!)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wei_(melk)
hier wat over de herkomst van whey.

14jaar en al trainen, je lijkt mij wel toen ik die leeftijd had.
maar train niet te zwaar, altijd redelijk veel herhalingen.
Ik was ook al (te) vroeg begonnen met trainen en ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik ben nu wel redelijk snel overbelast..

Terug
Naar boven