AndroidHealthClinic

magere kwark niet meer te eten

jappe0007

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
krijg de magere kwark echt niet meer binnen is zo vies geworden he. krijg er braakneigingen van om 500g kwark binnen te werken. hebben jullie tips om het vele lekkerder te maken en helpt dat echt om whey met smaakje erin bij te doen is dat wel lekker da poeder ?

casseine

-Pinda's
-Slimpie (aardbijen) ranja, heb je soort van danoontje:)
-Kaneel, Speculaas kruiden
-Honing

Vind zelf pinda's crussen, scheut ranja er bij echt baas.

Niet zo b**chen en gewoon eten.. Jezus..

krijg de magere kwark echt niet meer binnen is zo vies geworden he. krijg er braakneigingen van om 500g kwark binnen te werken. hebben jullie tips om het vele lekkerder te maken en helpt dat echt om whey met smaakje erin bij te doen is dat wel lekker da poeder ?
In een shakebeker, wat water bij, schudden en opdrinken

Tv kijken of YouTube, verstand op nul, vreten die hap. Opeens is je bakkie leeg...

die zooi niet te lang in je mond houden. Gewoon die bak leeg lepelen in een paar minuutjes

Waarom eet je het dan? Er zijn toch genoeg alternatieven te verzinnen

-Pinda's
-Slimpie (aardbijen) ranja, heb je soort van danoontje:)
-Kaneel, Speculaas kruiden
-Honing

Vind zelf pinda's crussen, scheut ranja er bij echt baas.

Zo! Heb net zelf eens een scheutje Slimpie erin gegooid! Da's lekker ouwes! :D

Ik eet het gewoon niet die rommel.Pak wel een caseïne shake.Ik ga me niet gek maken met die droge shit

Als je de kwark verdunt met een scheut water is die 'droge' smaak eraf!

Hoe krijg je in godsnaam je kwark ''droog'' dan?

honing is je vriend. Halve eetlepel in je bak kwark roeren en eten maar. Mooie is dat de 'overige' honing aan je lepel blijft plakken dus bij elke hap naast het doorgeroerde nog een klein beetje extra honing smaak!

men pakt de shakebeker, men doet de kwark erin, men doet een schuit siroop erbij (slimpie omdat dat ownage 8kcal per 100ml siroop is. men flikkert er wat water door, dop erop, shaken, en je hebt iets wat naar yoghidrink/milk and fruit smaakt.

Of s'ochtends doe ik dit ook alleen dan met een scoop whey en zonder siroop, combi snelle eiwitten/langzame eiwitten, gooi er oats door en je hebt de perfecte breakfast shake.

Kaneel banaan siroop walnote enc

Terug
Naar boven