XXL Nutrition

magere kwark???

Aart00

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
87kg
Hey mensen,
Gisteravond at ik een kilo kwark, maar s'nachts werd ik wakker, maar als ik eenmaal in slaap gevallen was werd ik na een halfuur weer wakker.
Kan het liggen aan de heoveelhied kwark dat ik gegeten heb?
Gr

1 kilo lijkt mij relatief veel, kan je het niet spreiden over de dag heen?

500gram is voldoende ,1kilo kwark= je vocht eruit pissen.

groeten,

doe iedere avond 500 gr magere kwark van aldi maar 1 liter zou me niet eens lukken..heb hier al moeite mee

500gr meer dan genoeg lijkt me:P

Lijkt me niet dat je wakker ligt van de kwark

Ik krijg altijd zo'n droge mond van kwark.

gooi dr cruesli in...

Zoals hierboven vermeld wordt, 500gr is meer dan voldoende. Aangezien je lichaam dan voor 7 uur aan eiwitten wordt voorzien.

ik eet ook altijd 500 gram, maar zou wel 2 kilo opkunnen! ;)

Een kilo kwark :eek:

kzou niet gelijk iets achter de kwark zoeken. Soms heb je nou eenmaal nachten waarop je minder goed slaapt. Als je met het idee naar bed ging dat je niet goed gaat slapen door de kwark, dan slaap je ook niet goed;)

500gram is voldoende ,1kilo kwark= je vocht eruit pissen.

groeten,

Zit in kwark dan veel vocht ?, als ik om 02.00 uur ga pitten en een bakje magere kwark eet, word ik standaard om 08.00 uur wakker om te pissen, om vervolgens weer tot een uur of 10 te slapen :)

het is naarschijnt wel zo dat koolhydraten voor het slapen gaan beter zijn om de slaap te vatten dan eiwitten (was laatst op tv) maar dan zouden wss wel meer mensen hier last van hebben als het echt zo erge invloed had :)

Ik eet na de training en tussen het slapen nog een bak(je) rijst, kip en groenten en half uurtje later 500 gr kwark en dan zzzzzzz. Heb hierna eigenlijk nog steeds honger, vannacht had ik om 04:00 nog een half bakje op :D

Ontopic: ik denk niet dat die 500 gr extra je wakker houden hoor..

Zit in kwark dan veel vocht ?, als ik om 02.00 uur ga pitten en een bakje magere kwark eet, word ik standaard om 08.00 uur wakker om te pissen, om vervolgens weer tot een uur of 10 te slapen :)

Dudemeister,

Als ik veel drink en ik neem nog eens kwark daarna wordt ik vaak om 2 uur s'nachts wakker om de wc vol te pissen. En soms in de ochtend word ik wakker en spuit ik de wc onder.

groeten,

Terug
Naar boven