Fitness Seller

mammoth 2500 of pure whey proteïn isolate van power supplements

boa

Novice
Waardering
0
welke van deze twee zoude jullie kiezen. ik hoor over de mammoth veel goede dingen maar als ik de eiwitten vergelijk zitten er een pak meer in die van power supplements. heb zo al een pot leeg en die smaakt nog goed ook...

mammoth is een weightgainer, die iso is een whey supplement

• Topic Starter Topic Starter
dus om spieren bij te komen zou je de mammoth nemen?

droge spiermassa whey isolaat
massa algemeen mammoth

welke van deze twee zoude jullie kiezen. ik hoor over de mammoth veel goede dingen maar als ik de eiwitten vergelijk zitten er een pak meer in die van power supplements. heb zo al een pot leeg en die smaakt nog goed ook...

Wat eet je het liefst ?
Een bord havermout of een eitje ?

Kijk je vergelijkt hier appelen met peren, zoals gezegd het zijn 2 totaal verschillende produkten.

Mammoth: weightgainer

Isolaat: whey eiwit

Ga eerst maar eens een fatsoenlijk eetschema en trainingsschema bouwen. Daar heb je 1000 keer meer aan dan aan supplementen.

mammoth is een echte dik maker...

ik heb mammoth, als aanvulling op mn voeding. Als je moeilijk aankomt, kan je dat het nemen als aanvulling. Verwacht geen wonderen, het zijn slechts wat extra KH en Eiwitten van aardige kwaliteit

mammoth is zkr een goed product zkr een goede massa (vet) aanzetter.
ik zou zeggen kom je moeilijk aan neem mammoth en pas je eet schema aan
het is alleen maar een aanvulling van...

• Topic Starter Topic Starter
ok mannekes, allemaal merci é. nu wetek al wa meer si... héhé

Je kunt Mammoth 2500 inderdaad beter vergelijken met Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g...

je moet ze gewoon alle 2 eens paar maanden proberen ;)
(dit is het beste advies dat hier gegeven word)

mammoth is perfect als je een lage vet percentage hebt.
Als je een hoge hebt zou ik die absoluut niet nemen je komt er snel kilo's door aan.

ik gebruik mammoth uit me werk en na het trainen. Dit ivm dat ik niet de hoeveel kh haal die ik moet hebben. Hoop dus ook niet dat ik er te dik door word

hmm mammoeth ga ik ook nemen denk ik

ik drink de afgelopen weken/maanden veel meer van dat spul en heb een aardige vetpants gekregen, zou dat van de mammoth kunnen komen? :eek:

Let er bij een weightgainer op dat er geen of weinig suikers inzitten, daar wordt je namelijk snel vet van. Mammoth bevat nogal wat suiker, er zijn veel betere keuzes die ook nog eens voordeliger zijn ;)

Hey

Let er bij een weightgainer op dat er geen of weinig suikers inzitten, daar wordt je namelijk snel vet van. Mammoth bevat nogal wat suiker, er zijn veel betere keuzes die ook nog eens voordeliger zijn ;)

Hey Ben net nieuw op dit site ,, Ben ook net begonne met trainen , want voel me al heel tijd niet zo goed in me vel.... Dat komt omdat ik nu 18 ben en 1.80m en 64 kilotjes maar.. ,, En ik wil echt rond de 75-80 komen , en Wil ook een stuk mooiere lichaam ,, 6 pack , armspiere etc , ik weet dat het me erg veel gedult gaat kosten.. Maar Ben al begonne met mammoeth dat doe ik nu sinds maandag.. Ik neem een shake na het ontbijt , en eentje na het trainen ,, En ik hoop op die manier daar te komen.. En ik denk zelf dat ik een ecto ben.. Want Ik kom maar niet aan Altijd maar die 64 kilo.. ,, Maar ik wil ook niet te veel vet want dan komen die 6 pack nooit te voorschijn als ik die op een gegeve moment heb:p ,, Wat raad je me aan? Wel doorgaan met het product ? Maar beetje vet mag eigelijk wel haha.. want ben echt dun vind ik ..

Terug
Naar boven