welke van deze twee zoude jullie kiezen. ik hoor over de mammoth veel goede dingen maar als ik de eiwitten vergelijk zitten er een pak meer in die van power supplements. heb zo al een pot leeg en die smaakt nog goed ook...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke van deze twee zoude jullie kiezen. ik hoor over de mammoth veel goede dingen maar als ik de eiwitten vergelijk zitten er een pak meer in die van power supplements. heb zo al een pot leeg en die smaakt nog goed ook...

ik drink de afgelopen weken/maanden veel meer van dat spul en heb een aardige vetpants gekregen, zou dat van de mammoth kunnen komen?![]()

Let er bij een weightgainer op dat er geen of weinig suikers inzitten, daar wordt je namelijk snel vet van. Mammoth bevat nogal wat suiker, er zijn veel betere keuzes die ook nog eens voordeliger zijn![]()
,, Wat raad je me aan? Wel doorgaan met het product ? Maar beetje vet mag eigelijk wel haha.. want ben echt dun vind ik ..